Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie Cessna Corvalis bez analogowych....


    Polecamy

    Cessna zademonstrowala swoj nowy model Corvalis 2012. Ma to byc pierwszy cywilny samolot 1-silnikowy bez jakichkolwiek analogowych instrumentow. Wersja Garmin G2000 daje ekstra szerokie ekrany i touch-screen kontrolke na centralnym pedestale. Podobaja mi sie malowania Corvalis - Cessna wykazuje tu wiecej rozmachu niz Cirrus.




  2. #2
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    dużo dużo lepszy niż cirrus - prawie codziennie go widzę N203CD, przerost formy nad treścią

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Widocznie w fabryce samolotów cessna zmienił się projektant albo coś innego, skoro wypuścili nową linię samolotów ściogniętą z cirrusa.

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie, to są wszystko samoloty nieistniejącej już firmy Columbia Aircraft, którą Cessna kupiła na przełomie 2007 i 2008 roku.

  5. #5
    HEN
    HEN jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    no ale jak to tak, bez sześciopaka czy nawet trójpaka ??!
    Navigare necesse est.
    Aviate, navigate, communicate in that order.
    "Per Aspera Ad Astra"

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HEN Zobacz posta
    no ale jak to tak, bez sześciopaka czy nawet trójpaka ??!
    Tak, bo ta informacja jest na tym "malym" niebiesko-zoltym po lewie. Nie jest nigdzie powiedziane ze to co masz na "szesciopaku" nie mozesz skomasowac na jednym instrumencie.

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    dużo dużo lepszy niż cirrus - prawie codziennie go widzę N203CD, przerost formy nad treścią
    Mozesz napisac o co ci chodzi z ta forma i trescia??

  7. #7
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    N203CD - Cirrus z tą rejestracją bazuje u nas w EGGP - każdy się zachwyca tym samolotem, a dla mnie on jest za drogi i zbyt przereklamowany - bo za 250 tyś funtów ( tyle za niego zapłacono ) to przy odrobinie szczęścia kupisz jeta, a tak masz jednosilnikowego, za przeproszeniem, kukuruźnika

  8. #8
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    N203CD - Cirrus z tą rejestracją bazuje u nas w EGGP - każdy się zachwyca tym samolotem, a dla mnie on jest za drogi i zbyt przereklamowany - bo za 250 tyś funtów ( tyle za niego zapłacono ) to przy odrobinie szczęścia kupisz jeta, a tak masz jednosilnikowego, za przeproszeniem, kukuruźnika
    Porownanie z jetem jest powiem delikatnie bez sensu. Wiadomo ze na rynku samolotow uyzwanych znajdziesz rozne rzeczy, nawet mozesz kupic calego Boeinga 707 za niecale $5 mln. Napewno znajdziesz uzywanego jeta za jak piszesz 250 tys. funtow ale ciekawe ile bedziesz do niego musial natychmiast wlozyc, ile bedzie ciebie kosztowac eksploatacja takiego jeta i oczywiscie ile lat ci zajmie ze wogole ci pozwola latac takim jetem. To taka sama argumentacja jak mowienie ze nie warto kupowac nowej Toyoty bo za ta cene kupisz jakiegos 15-letniego Ferrari. Jak slusznie kiedys napisal znany lotniczy dziennikarz Richard Collins bez wzgledu jak tanio kupiles uzywany samolot jego eksploatacja ciagle bedzie kosztowac tyle samo lub nawet wiecej jakby to byl nowy samolot za ktory zaplaciles 10 razy wiecej.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 29-04-2011 o 21:19

  9. #9
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    To taka sama argumentacja jak mowienie ze nie warto kupowac nowej Toyoty bo za ta cene kupisz jakiegos 15-letniego Ferrari

    no ja właśnie mam takie podejście do życia

    może przykład z jetem był zbyt optymistyczny, ale za te pieniądze można mieć naprawdę przyzwoity i w miarę nowy Multi Engine, albo dwa lub trzy SEP - zobacz tu Aircraft for sale

    pozdrawiam

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Jak komus potrzebny udzwig Multi Engine (naprzyklad taki Baron) to sobie taki kupuje, mi wcale ME nie imponuja bo stawki ubezpieczeniowe sa wyjatkowo wysokie i masz dodatkowy silnik do utrzymania. A jak wiemy jesli chodzi o bezpieczenstwo wielo-silnikowe nie wnosza nic przynajmniej w GA. Tak, mozesz kupic jakis SEP znaczniej taniej ale co z tego - bedzie to stara technologia, jest takie dobre przyslowie you get what you pay for. Jak chcesz sie licytowac jak tanio mozesz latac w powietrzu to o Cirrusie zapomnij, mozesz kupic chba z 20 ultralightow za cene Cirrusa.

  11. #11
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Najlepszy dowod ze Cirrus nie jest za drogi jesli porownasz go do takiego Mooney Acclaim lub wspomnianej tu Cessny Corvalis 400. Niestety zaklady Mooney juz praktycznie zbankrutowaly ale ten Acclaim mimo starej aluminiowej konstrukcji kosztowal bardzo podobne pieniadze. Po prostu za taka performance trzeba tyle zaplacic i koniec. Na dodatek te samoloty przychodza z wieloma dodatkami ktore zawsze byly bardzo drogie w lotnictwie - klimatyzacja, systemy na oblodzenie, najnowsza awionika, silniki ze wspomaganym turbo, wbudowany tlen, itp. Pozbedziesz sie tego wszystkiego i cena samolotu moze spasc o polowe co naprzyklad widac jak porownuje sie SR20 z SR22. Widocznie wiekszosc klientow uwaza ze te dodatki sa wazne i warte inwestycji bo ilosc sprzedanych SR22 jest niewspolmiernie wieksza od SR20.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •