Fajna "zabawka" ale to droga przyjemnosc i ze wzgledu na swoje osiagi "zabawka" raczej nie jest.
Typowy koszt wszystkich potrzebnych czesci to okolo $550000, do tego potrzeba okolo 3000 godzin na zlozenie.
Firma pomoze ci zlozyc samolot w ich warsztatach pod ich nadzorem - za dodatkowa (spora) oplata.
Typowe wymagania od pilota to IFR, multi- i okolo 1500 godzin nalotu - taki pilot nie bedzie mial duzego problemu.
Jako absolutne minimum wymagan mowia o IFR i 200-300 godzinach wylatanych na smolotach klasy Bonanza lub Mooney - szybkich,
samolotach jednosilnikowych z chowanym podwoziem. Type-rating oczywiscie musisz zrobic i zdac egazmin kwalifikacyjny.
Podejrzewam ze wymagania w Polsce bylyby podobne - jak pisza ten samolot to gwarantowana droga do trumny dla niedoswiadczonego pilota.
No i licz sie z poteznym kosztem ubezpieczenia zwlaszcza jak jestes stosunkowo zielonym pilotem - mowa o okolo $30000 na rok.
Nie dla biedakow, nie dla takich co maja od wczoraj PPL.
Zakładki