Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Dwa nowe Embraery


    Polecamy



    Jeszcze Phenomy na dobre nie obrosły w piórka, a tu szykują się następne nowinki. Tym razem Embraer bierze na celownik samoloty klasy Leara-45 i -60.

    The new twinjets are meant to compete in price with the popular eight- to nine-passenger business jets while offering performance and amenities one step above the direct competitors in terms of cost. The Brazilian airframer has been successful with the same formula on other jets, most recently with its Phenoms.
    Pełny artykuł z flightglobal.com

  2. #2
    Awatar Zelazny

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Roll-out Phenoma 300

    12 kwietnia Embraer publicznie zaprezentował swój nowy, lekki odrzutowiec dyspozycyjny, Phenom 300. Oblot samolotu planowany jest w połowie 2008.



    Jeszcze bez malowania, ale już prawie w pełni wyposażony. Phenom 300 zostanie teraz poddany serii testów naziemnych, przed pierwszym lotem, planowanym na połowę tego roku / Zdjęcie: Embraer

    Uroczystość miała miejsce w zakładach przedsiębiorstwa w Gavião Peixoto w São Paulo.10 miesięcy wcześniej, w tym samym miejscu zaprezentowano podobny, ale mniejszy samolot – Phenom 100, który zalicza się do bardzo lekkich odrzutowców (VLJ). Obie maszyny mają zapewnić brazylijskiemu producentowi dynamiczny rozwój na najbliższe lata – w segmencie samolotów regionalnych w najbliższej dekadzie prawdopodobnie będzie panował zastój.

    I rzeczywiście, portfel zamówień na oba typu samolotów liczony jest już w setki egz. (zobacz: Rekordowe zamówienia na Phenoma 300), co pozwoli na podwojenie produkcji ze 170 samolotów w 2007 do 350 w 2009. Oczywiście, nie będzie za tym szło podwojenie obrotów, bowiem Phenomy będą o wiele tańsze od pasażerskich samolotów regionalnych (większy model 300 będzie kosztował w standardowej wersji prawie 7 mln USD, mniejszy, 100 – poniżej 3 mln USD).

    W odróżnieniu od dużych maszyn, których programy rozwojowe często się opóźniają (Airbus A380, Boeing 787, Suchoj SuperJet 100 czy ARJ21), wdrażanie Phenoma 300 przebiega zgodnie z planem. Budowa pierwszych elementów kadłuba rozpoczęła się w czerwcu 2007. W styczniu 2008, zamontowano skrzydła i silniki. W połowie roku ma dojść do pierwszego lotu, a w drugiej połowie 2009 powinny rozpocząć się pierwsze dostawy.

    Phenom 300 to samolot dla 8-9 pasażerów i jednego lub dwóch pilotów. Ma 15,5 m długości, 16,2 m rozpiętości, a dwa silniki Pratt & Whitney PW 535E zapewniają maksymalną prędkość przelotową 830 km/h i zasięg 3300 km (przy 6 osobach na pokładzie i z rezerwą paliwa na 185 km lotu). W pełni szklany kokpit, z trzema wyświetlaczami 12-calowymi i awionika Garmina mają stwarzać – według producenta – wyjątkowe dla tej klasy samolotów wyposażenie elektroniczne.
    http://www.altair.com.pl/start-1070

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Gdansk!!!

    Domyślnie


    Polecamy

    jak to bedzie w srodku takie glosne jak 145 to te biznesmeny tam powariuja

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •