Z checia zobacze jak wyglada Cheyenne z Garminem, jak bedziesz mogl to wrzuc fote.
Jak Dick Karl (jeden z reporterow w magazynie FLYING) postanowil wymienic awionike w swoim leciwym Piper Cheyenne
(na Garmin 600) to umiescil zdjecie ktore jest chyba ciekawe - jak wygladaja bebechy w takim samolocie podczas takiej przerobki.
Ile go to w sumie kosztowalo - tyle co nowy Mercedes, ale jak od razu zaznacza - najtanszy mozliwy Mercedes.
FLY0212_GearUp1_Big.jpg
Z checia zobacze jak wyglada Cheyenne z Garminem, jak bedziesz mogl to wrzuc fote.
Dick wstawil tylko strasznie malutkie zdjecie, duzo lepsze zdjecie po takiej przerobce wstawil kiedys inny redaktor z tego samego magazynu ktory dokonal podobnej przerobki w swoim Baronie:
FLY0610_garmin_1000x674.jpg
Oto dla przykladu kogos Mooney po przerobce na G600:
Zakładki