Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12
Pokaż wyniki od 221 do 224 z 224
Like Tree149Likes

Wątek: Flaris - mały odrzutowiec ' Made in Poland'?

  1. #221

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Może Bruce Dickinson ze słynnej grypy jasełkowej pomoże? Pisali, że był zachwycony projektem.

  2. #222
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Laikom (i nie tylko) wydaje się, ze jak już się zaprojektuje i zbuduje, a nawet wykona pierwsze loty, to dalej będzie już "z górki"
    Chyba na tym forum nikt tak nie mysli (nie powinien w kazdym razie), chyba az takich laikow tu nie ma. Pisalismy przeciez tutaj o tym jak w drodze do certyfikacji firmy bankrutowaly (Eclipse) lub projekt zostal zawieszony bezterminowo (Diamond) lub cel zostal osiagniety ale po sporych finansowych bolach (Cirrus). No i pisalismy wielokrotnie o zupelnie rekordowym okresie czasu miedzy pierwszym lotem i certyfikacja dla HondaJet - 12 lat. Co jest unikalne dla Flarisa ze w przeciwienstwie do tych innych podobnych projektow ktore szybko zyskiwaly rozglos, wiarygodnosc i liste zamowien dzieki pierwszemu lotowi, ten nie jest w stanie wogole sie oderwac od ziemi.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 02-02-2017 o 20:30

  3. #223

    Dołączył
    Oct 2013
    Mieszka w
    EPRU

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    (...) A zacząć należy od certyfikacji samego biura konstrukcyjnego jako Organizacji Projektującej Part-21 (DOA). Bez tego uzyskanie Certyfikatu Typu jest niemożliwe - choćby samolot był doskonale zaprojektowany i miał świetne osiągi. :P
    dranio
    Jeżeli zmieszczą się z MTOM w 1200kg to nie potrzebują DOA i powinien wystarczyć program certyfikacji.
    https://www.easa.europa.eu/easa-and-...-organisations

  4. #224

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Spacelord Zobacz posta
    Jeżeli zmieszczą się z MTOM w 1200kg to nie potrzebują DOA i powinien wystarczyć program certyfikacji.
    https://www.easa.europa.eu/easa-and-...-organisations
    Tylko ZTCW, samoloty ELA nie mogą być używane w działalności komercyjnej.

    dranio

Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12

LinkBacks (?)

  1. 10-02-2017, 00:43
  2. 09-02-2017, 23:29
  3. 26-01-2017, 09:36
  4. 16-10-2015, 22:25
  5. 26-06-2015, 17:22
  6. 26-06-2015, 11:36
  7. 26-06-2015, 10:57
  8. 12-02-2015, 23:05
  9. 17-03-2014, 06:48
  10. 16-03-2014, 14:12
  11. 16-03-2014, 12:09
  12. 29-12-2013, 00:48
  13. 10-12-2013, 22:41
  14. 19-06-2013, 20:12
  15. 16-05-2013, 21:23
  16. 15-04-2013, 15:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •