Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
Like Tree1Likes
  • 1 Post By LukaszT.

Wątek: Sklep lotniczapolska

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie Sklep lotniczapolska


    Polecamy

    Czy ktoś może korzystał z tego sklepu, ma jakieś opinie?

  2. #2
    PatrykEPBK
    Goście

    Domyślnie

    Cześć

    Nie polecam sklepu, sprzedają po wyższych cenach niż te wyświetlone na ich stronie(tak przynajmniej twierdzą) .Koledzy złożyli zamówienie na ponad 10000 zł i nie dali znaczącej zniżki.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Dzięki i o to mi chodziło, a problem z wyższą ceną polega na tym, że są zarejestrowani w Czechach i kupując jaki osoba prywatna trzeba doliczyć 21% ichniejszego podatku.

  4. #4
    uKL
    uKL jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Lublin

    Domyślnie

    Co do VATu to ostatnio zadałem im to pytanie ale jeszcze nie zamówiłem towaru

    Witam,
    Nie nie tylko zaplaci Pan kwote z VAT lub bez (w zaleznosci czy posiada Pan platny numer NIP na UE - wtedy fakture wystawiamy bez VAT).
    Pokrywa Pan koszt transportu przesylki bezposrednio na konto firmy (kurier DHL owartosci 39 zl) lub za pobraniem kurierem UPS w cenie 70zl.

    Z lotniczym pozdrowieniem,

  5. #5
    Awatar macli

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Osoby prywatne nie mają numerów NIP, więc wychodzi na to, że doliczają im 21% VAT.

  6. #6
    Awatar konradeck

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macli Zobacz posta
    Osoby prywatne nie mają numerów NIP
    Czy aby na pewno? :P

    Chyba raczej "nie muszą mieć"...
    Pozdrawiam
    Konradeck

    Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie chodzi o sam numer NIP, ale NIP UE upoważniający do wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na fakturę. Podatek VAT nie jest wtedy doliczany do faktury.

    Jest tak zresztą w dużej części krajów europejskich w obrocie wewnętrznym, to nasze chore przepisy VAT karzą naliczać podatek do każdej praktycznie transakcji.

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    to nasze chore przepisy VAT karzą naliczać podatek do każdej praktycznie transakcji.
    na tym polega VAT, i wszędzie tam gdzie w systemie podatkowym ten rodzaj podatku obowiązuje (czyli np. w całej Europie) jest tak samo.

  9. #9
    Awatar macli

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konradeck Zobacz posta
    Czy aby na pewno? :P Chyba raczej "nie muszą mieć"...
    Na pewno Obowiązek posiadania został zniesiony z dniem 1 września 2011 r., a od 1 stycznia 2012 stare numery zostały z urzędu unieważnione. Nowych osobom fizycznym się nie nadaje, a starym posługiwać się nie można, ergo: NIP dla osób fizycznych nie istnieje.

    Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 lipca 2011 o zmianie ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników oraz niektórych innych ustaw.

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ElJay Zobacz posta
    na tym polega VAT, i wszędzie tam gdzie w systemie podatkowym ten rodzaj podatku obowiązuje (czyli np. w całej Europie) jest tak samo.
    Otóż nie, podmioty gospodarcze wystawiają sobie faktury w inny sposób niż u nas.

  11. #11
    Awatar Liveed

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Ja z kolei mam pozytywną opinię o tym sklepie. Kupując tam, trochę kasy zaoszczędziłem

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Kupowałem tam ze dwa miesiące temu - wszystko w porządku. Z tego co zauważyłem to ceny zmieniają się w zależności od kursu korony czeskiej do złotego.

  13. #13
    Awatar LukaszT.

    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    Pruszcz Gdański

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie polecam. Wpłaciłem pieniądze i nie doczekałem się ani towaru ani informacji. Przez blisko miesiąc próbowałem się dowiedzieć, co się dzieje z zamówieniem. Przez ten czas sklep nie wykonał żadnego ruchu w stronę klienta, brak odpowiedzi na maile, zbywanie przez telefon. Niepoważna i arogancka postawa pani, która sklep obsługuje. Według obsługi winę za brak towaru ponosi klient, ponieważ nie zadzwonił do sklepu z zapytaniem, czy towar jest dostępny (a wyświetla się, że jest). Zbywanie, ignorancja, żadnego ruchu ze strony sklepu i postępowanie niezgodne z regulaminem zakupów. Moje zakupy zakończyły się wizytą u Rzecznika Konsumentów. Co prawda zwrócił pieniądze ale refleksji i skruchy wielkie zero. Polityka jakości u nich to fikcja
    beetlejuice likes this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •