Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie Cessna 172 RedHawk


    Polecamy

    Firma Redbird, sprzedająca dotychczas symulatory FTD, w tym częściowo ruchome (choć moim zdaniem wcale nie takie dobre) zaprezentowała na tegorocznym AirVenture zmodyfikowanego Skyhawka. Modyfikacja polega na wzięciu 10-letniego płatowca i wsadzeniu pod maskę 135-konnego diesla Continental Centurion, który powstał na bazie upadłego Thielerta. Spalanie: 4.5 GPH. Czyli mniej więcej połowę tego co klasyczny silnika AVGASowy w 172. Oprócz tego PFD/MDF Aspen Evolution 2000, contant speed prop, 127 węzłów max cruise. Ciekawa opcja dla ludzi i szkół, którzy chcieliby mieć coś nowszego niż 172 z lat 80., niekoniecznie w cenie nowego samolotu. Na razie Redbird nazywa projekt "eksperymentem", ale pod koniec października mają zaprezentować więcej danych i konkretnych liczb.

    RedHawk 101: An Experiment in Flight Training
    RedHawk Cessna 172 debuts - Aircraft Owners and Pilots Association

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeszcze wideo



    * * *

    Inna ciekawostka paliwowa, to zmodyfikowany Aviat Husky na... CNG, czyli gaz ziemny. Konwersja potencjalnie duża tańsza niż na olej, samo paliwo też w dobrej cenie i łatwo dostępne (w rurach).

    Aviat Unveils Bi-Fuel CNG Husky A-1C at Oshkosh


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •