Cessna 206:
http://www.airliners.net/open.file/1315736/L/
Cessna Caravan:
http://www.airliners.net/open.file/1315732/L/
An-2 (oczywiście swap silnika na coś oszczędniejszego)
http://www.airliners.net/open.file/1302119/L/
Witam,
rozgladam sie za malym samolotem który mialby spelniac swe obowiazki w krajach trzeciego swiata, dostarczanie zywnosci i wszelkiego potrzebnego zaopatrzenia. Szukam czegos na na ten wzor:
http://www.airliners.net/open.file?id=1306249&size=L
Z gory dzieki z propozycje.
Pozdrawiam
Cessna 206:
http://www.airliners.net/open.file/1315736/L/
Cessna Caravan:
http://www.airliners.net/open.file/1315732/L/
An-2 (oczywiście swap silnika na coś oszczędniejszego)
http://www.airliners.net/open.file/1302119/L/
chodziło mi raczej o cos bez przedniego kółka lecz ze stalym podwoziem, jedno-płatowiec - tak jak ten Atlas z linku - ktos zna cos takiego ?
Pozdrawiam
Pilatus PC-6 ??
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=296
Ojj kolega dokładnie nie czyta, miało być ze stałym podwoziem.Zamieszczone przez frik
A czy przypadkiem Dakota nie będzie za mała ??
no wlasnie myslalem o Pilatusie, a znacie jeszcze cos innego ?
Dakota odpada
A może Turbofinist ??
http://www.turbofinist.com/
Wypas ! Czekam na wiecej takich propozycji, trzeba miec z czego wybrac
Technoavia SM92 Finist
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=374
To chyba to samo tylko starszy model ? Napisalem juz maila do YurboFinist. Czekam
Różnią się chyba tylko rodzajem silnika.
Piper Dakota ma stale podwozie. :PZamieszczone przez kabelak
Natomiast ma przednie kolo.
Po prostu poprawiam informacje na temat tego samolotu. :/
W odpowiedzi na zapytanie do firmy produkującej TurboFinis SMG-92 otrzymałem nastepujaca odpowiedź:
We don’t have now brand new and I am afraid that we shall not be able to quote because the EASA certification is just beginning and therefore until it is not completed we can not continue the manufacture.Maybe 1 new a/c will be available sometime this year,but I don’t know if the present owner would sell it.Price would be surely not less than 730 000 EUR
Dośc przykra sprawa z tego co rozumiem ten tekst w 80% ale dla upewnienia bardzo bym prosił aby ktoś go przetłumaczył po swojemu.
Bede wdzieczny
Po mojemuNie mamy teraz fabrycznie nowych i jest mi przykro, że nie będziemy w stanie podać ceny, gdyż certyfikacja EASA właśnie się rozpoczyna i dlatego nie możemy kontynuować produkcji aż do jej zakończenia. Być może 1 nowy samolot będzie dostępny w tym roku, ale nie wiemy, czy obecny właściciel sprzeda go. Cena będzie pewnie nie mniejsza niż 730 000 EUR.
Zakładki