Dzięki za link.
Co do PZL-104 - świetna i bardzo przyjemna pilotażowo konstrukcja.
Jeśli chodzi o prezentowane możliwości - Wojnar zrobi to na każdym (dosłownie) samolocie...
Buszując po sieci w końcu znalazłem film pokazujący "z bliska" co pilot doświadczalny Jerzy Wojnar potrafił wycisnąć z PZL-104 Wilga. Tutaj wersja -2000, ale skądinąd wiadomo, że te same ewolucje wykonywał na wszystkich odmianach wersji -35.
Ze specjalną dedykacją dla wszystkich ceniących i kochających "prawdziwe" samoloty wyprodukowane w Polsce.
Dzięki za link.
Co do PZL-104 - świetna i bardzo przyjemna pilotażowo konstrukcja.
Jeśli chodzi o prezentowane możliwości - Wojnar zrobi to na każdym (dosłownie) samolocie...
Swietne... Slyszalam o tych wilgowych akrobacjach i marzylo mi sie zobaczyc je na 35-ce, ale coz, jak sie czlowiek za pozno obudzi... ;-). Fajnie ze sie taki filmik ukazal.
Ja widziałem swego czasu 1/4 tej wiązanki na Wildze-35A w wykonaniu ś.p. Pana Nycza na pokazach w Jasionce. Zrobił przewrót i dwie beczki.
Dwuhol , następnie dwie pętle, pion i ranwers a wszystko to dwa lata temu w Krośnie na pikniku -Wilgą, p.Stanisław oczywiście
Raz mialem przyjemnosc poleciec z Panem Wojnarem Wilga. Potwierdzam wszystko co najfajniejsze Mialem wtedy ok 300 godzin i to byl moj drugi lot na tym typie. Za to na Kolibrze wypuscil mnie tez juz s.p. Boleslaw Zon. Do dzisiaj wspominam wszystkie te loty.
Ostatnio edytowane przez AllOver ; 28-03-2015 o 23:56
AllOver
Zapytam może trochę przewrotnie - czy wykonywanie pętli i beczki Wilgą jest bezpieczne?
Zakładki