Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie Wysokosc lotu na zapasowe


    Polecamy

    Siemano,

    Meczy mnie zagadka, ktorej nie moge rozwiazac przy pomocy zadnej ksiazki, nikt wlasciwie rowniez nie daje jednoznacznej odpowiedzi. Lot IFR

    Tracimy lacznosc na przelocie powiedzmy WAW-WRO, wiadomo 7600 itd.. lecimy zgodnie z planem tak, zeby sie zmiescic w ETA, robimy jedno podejscie - DH - go around, drugie podejscie - wciaz nie widac pasa, mija 30 min, wiadomo, ze od tego czasu kontro przestaje sie nami zajmowac, bo ma innych, odchodzimy na alternate. i wlasnie... na jakiej wysokosci lecimy na zapasowe lotnisko??


    Dzieki za pomoc!

    p.s wydaje mi sie, ze moze to byc MEA, ale nigdzie tego tez nie znalazlem
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 02-01-2011 o 17:26

  2. #2
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A jaką trasą?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  3. #3
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    no wlasnie

    help mister

    jest na pewno jakas na to generalna zasada. w planach lotu w liniach, jest podana ta wysokosc. ale jezeli lece Seneca do EPPO, pada mi sprzet, to nie wiem na jakiej wysokosci leciec na zapasowe np. EPWR

  4. #4
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Pewnie linia lotnicza ma jakiś plan awaryjny i pilot wie, którędy i jak wysoko ma lecieć na zapas. Problem w tym, że nie maja o tym pojęcia kontrolerzy. Innymi słowy prawidłowa odpowiedź na Twoje pytanie nie istnieje.

    O ile do Wrocławia z Poznania to mniej więcej będę wiedział którędy i jak wysoko może lecieć dany samolot, o tyle z Poznania na Stansted to już byłby kłopot.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  5. #5
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Myslacy pilot by probowal wydostac sie jak najszybciej (jesli mozliwe) do VFR a nie latac przez godzine w mleku miedzy lotniskami bez kontaktu radiowego. Przy planowaniu lotu IFR w GA (w USA) kladzie sie nacisk na znajomosc "escape route" wlasnie na konto takich przypadkow. Jest gwarantowane ze FAA by mi pukalo do drzwi jakbym upieral sie na takie wygibasy jesli bylo latwe przejscie do VFR.

  6. #6
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

  7. #7
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie


    Polecamy

    dzieki Bartek, nie znalem tej dyskusji

    okey, czyli dupa zbita generalnie dla GA, bo w operacyjnym to jest, dzis sprawdzilem

    btw, to pytanie zadal mi instruktor z Twojej kompanii na examie

    pzdr

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •