Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
Like Tree2Likes
  • 1 Post By S.W.A.T
  • 1 Post By kitenation

Wątek: AT3 vs Tecnam P2002JF

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie AT3 vs Tecnam P2002JF


    Polecamy

    Hej,

    Miał ktoś okazję porównać te samoloty i mógłby podzielić się opinią?

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Awatar patryk_szym

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Heidelberg

    Domyślnie

    Latałem i na AT-3 R100 i P2002JF i P2002JR.
    AT3 prowadził się trochę fajniej ale jest zdecydowanie mniej wygodny w użytkowaniu, wciskający się gaz, ssanie które trzeba trzymać czy po prostu trochę gorsze wykonanie azsów. Tecnamy które moim zdaniem latają niewiele gorzej są trochę lepiej wykonane w środku, nie latałem AT3 z Glassem a Tecnamem owszem i jest to całkiem fajna maszyna do nauki.
    70-300 + D5100


  3. #3

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Ten gaz to chyba jednostkowy przypadek, natomiast ssanie tak jest skonstruowane? (z jednej strony to miałoby sens)

  4. #4
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez patryk_szym Zobacz posta
    Latałem i na AT-3 R100 i P2002JF i P2002JR.
    AT3 prowadził się trochę fajniej ale jest zdecydowanie mniej wygodny w użytkowaniu, wciskający się gaz, ssanie które trzeba trzymać czy po prostu trochę gorsze wykonanie azsów. Tecnamy które moim zdaniem latają niewiele gorzej są trochę lepiej wykonane w środku, nie latałem AT3 z Glassem a Tecnamem owszem i jest to całkiem fajna maszyna do nauki.

    wyciagnij i obróc ssanie o 45 stopni, ma blokade
    patryk_szym likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez S.W.A.T Zobacz posta
    wyciagnij i obróc ssanie o 45 stopni, ma blokade
    Potwierdzam. Chociaż koledze chyba chodzi o to, że jak się nie blokuje to się samo chowa. Moim zdaniem akurat to wygodne bo precyzyjniej można operować ssaniem i obrotami przy jego wyłączaniu.
    patryk_szym likes this.

  6. #6
    Awatar patryk_szym

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Heidelberg

    Domyślnie

    Dokładnie o to mi chodziło. Na początku to może być problematyczne, nie skręcisz dobrze gazu, zacznie od razu po uruchmieniu wjeżdżać więc puścisz ssanie żeby ściągnąć gaz i wejdzie ssanie i zgaśnie silnik Po paru uruchomieniach to wszystko nie będzie stanowiło problemu ale mówię o tym co mi się rzuciło w oczy przy kilku lotach na AT3. Myślę jednak, że dla początkującego pilota różnica w lataniu między AT3, P2002 czy PS28 nie będzie bardzo odczuwalna.
    70-300 + D5100


  7. #7

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    A to mnie akurat dziwi co piszesz, bo ja zawsze jedną ręką trzymam gaz (po puszczeniu startera) a drugą ssanie jak uruchamiam. Tyle że w AT3 którym latam to gaz w mim odczuciu chodzi zbyt ciężko (a przez to mało precyzyjny).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •