Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2019

    Domyślnie Czy warto inwestować w wysokiej jakości słuchawki lotnicze na początku szkolenia?


    Polecamy

    Cześć!

    Niebawem będę w USA a ceny sprzętu lotniczego są tam zdecydowanie niższe niż w Polsce...

    Tak więc tak jak w temacie, czy warto inwestować na początku szkolenia PPL w słuchawki wysokiej jakości z ANR (Zulu 3, Bose A20 etc.) mając w głowie myśl, że w przyszłości chcemy latać zawodowo? Czy może lepiej zwyczajnie w świecie na czas szkolenia kupić jakieś tańsze, popularne słuchawki i w trakcie wspinania się na coraz wyższe szczebelki zamienić sprzęt na lepszy? Biorę pod uwagę fakt, że ANR w pewnym sensie poprzez swoje właściwości zmniejsza uczucie zmęczenia, co pozytywnie może się odbić na jakość nauki/stopniu koncentracji. Co o tym sądzicie?





    Pozdrawiam

    Marcin

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Ja kupiłem pasywne bo szkoda mi było pieniędzy ale z perspektywy czasu uważam, że fajniej byłoby od początku latać z aktywnym tłumieniem i dobrymi słuchawkami - Bose A20 to naprawdę klasa. Zmęczenie spowodowane hałasem kilkukrotnie mniejsze. Obecnie nie wyobrażam sobie latać inaczej. Jeśli masz możliwość kupna A20 w dobrej cenie to się nie zastanawiaj - ja myślałem wówczas tak, że 3000 więcej na A20 to prawie koszt szkolenia VFR noc. ;-)
    Pozdrawiam,
    Jordan Jasiński
    http://skyisthelimit.aero

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2019

    Domyślnie

    Hej Jordan!

    Tak więc po pierwszych 15tu godzinach na pasywnych, szkolnych DC, postanowiłem zakupić A20...co tu dużo mówić. Różnica kolosalna, zmęczenie zdecydowanie mniejsze, wieksza chęć do latania i większa radość z latania! Jeżeli ktoś myśli o lataniu zawodowo, słuchawki z ANR to totalny must have!

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    No cóż... Mam Navcommy 150 oraz A20. Pierwsze porównam to jazdy 20 letnim Polonezem, drugie nową Toyotą. A20 to słuchawki z połowy 2010 tak wiec maja swoje lata. Jeśli porównasz samo ANC z nowymi słuchawkami Bose (takimi pod audio) to słychać różnice. Ciężko coś doradzić. Kwestia kasy. Jeśli masz odczuć ten zakup to pewnie nie ma sensu. Jeśli zamierzasz zrobić 200h w krótkim czasie, wypadałoby mieć ten ANR bo w perspektywie całych kosztów to promil

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Santos Zobacz posta
    No cóż... Mam Navcommy 150 oraz A20. Pierwsze porównam to jazdy 20 letnim Polonezem, drugie nową Toyotą. A20 to słuchawki z połowy 2010 tak wiec maja swoje lata. Jeśli porównasz samo ANC z nowymi słuchawkami Bose (takimi pod audio) to słychać różnice. Ciężko coś doradzić. Kwestia kasy. Jeśli masz odczuć ten zakup to pewnie nie ma sensu. Jeśli zamierzasz zrobić 200h w krótkim czasie, wypadałoby mieć ten ANR bo w perspektywie całych kosztów to promil
    I dlatego, że A20 mają już swoje lata, myślałem o zakupie Bose QC35 bądź Sony WH1000x3 i do tego jeden z zestawów konwertujących je na zestaw lotniczy...jest to 2 razy tańsze rozwiązanie, ale po zapoznaniu się z recenzjami tego rozwiązania, wychodzi na to że A20 jest w tej chwili nie do pobicia. A z innej beczki...moje A20 mają możliwość przesyłania muzyki via bluetooth a w wielu recenzjach i testach była mowa o braku takiej możliwości...Może to jest jakaś wersja odświeżona?

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez muvo13 Zobacz posta
    I dlatego, że A20 mają już swoje lata, myślałem o zakupie Bose QC35 bądź Sony WH1000x3 i do tego jeden z zestawów konwertujących je na zestaw lotniczy...jest to 2 razy tańsze rozwiązanie, ale po zapoznaniu się z recenzjami tego rozwiązania, wychodzi na to że A20 jest w tej chwili nie do pobicia. A z innej beczki...moje A20 mają możliwość przesyłania muzyki via bluetooth a w wielu recenzjach i testach była mowa o braku takiej możliwości...Może to jest jakaś wersja odświeżona?
    Tez to rozważałem do swoim QC25. Ponoć jest pewna różnica w wygłuszeniu, ale do zniesienia. Same słuchawki QC są nieporównywalnie wygodniejsze. 8h na głowie nie robi absolutnie żadnego wrażenia. Plus jest taki ze to zestaw na kupę lat jak planujesz zawodówkę. A20 trochę za toporne i przesada jak na cockpit.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •