Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
Like Tree2Likes
  • 2 Post By Martino

Wątek: Przywitanie.

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2019

    Domyślnie Przywitanie.


    Polecamy

    Witam, jestem tu nowy. Mam na imie Marcin , posiadam certyfikat na ultralajty i wlasny samolocik. Jestem w trakcie PPL a.
    STYRO and nomen82 like this.

  2. #2
    Awatar D4r0

    Dołączył
    Aug 2016
    Mieszka w
    Bełchatów

    Domyślnie

    Powitano. Na forum z pewnością znajdziesz dużo ciekawych informacji, a może nawet się z kimś pokłócisz na jakiś temat Miłej lektury.
    Wysłane z mojego Della, za pomocą klawiatury ;-)

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Cześć Marcin
    Witam na forum. Gratuluję własnych skrzydeł i powodzenia i wytrwałości w szkoleniu

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2019

    Domyślnie

    Witaj. Pochwal sie jaki masz samolocik Ja tez w trakcie licencji..

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2019

    Domyślnie

    Witaj, mam fajny samolocik Trial Groppo ze skladanymi skrzydlami , sillnik rotax 100. Sam go skladalem i malowalem, nie trzymam go w hangarze tylko w garazu , wlasnie dla tego wybralem ten model. Pierwszy w Polsce! wkrotce zobaczycie i uslyszycie ostatnio brakuje mi czasu troszke i zadko tu zagladam ze wzgledu na remonty w domu , rodzina, dziecko , praca itd. i jeszcze jak by bylo malo do tego to szykuje sie do podejscia na egzamin PPL w ULc

  6. #6
    Awatar przemo1000

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Wilga

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martino Zobacz posta
    ostatnio brakuje mi czasu troszke i zadko tu zagladam ze wzgledu na remonty w domu , rodzina, dziecko , praca itd. i jeszcze jak by bylo malo do tego to szykuje sie do podejscia na egzamin PPL w ULc
    To się nie nudzisz przynajmniej

    Cytat Zamieszczone przez Martino Zobacz posta
    Trial Groppo ze skladanymi skrzydlami , sillnik rotax 100. Sam go skladalem i malowalem, nie trzymam go w hangarze tylko w garazu , wlasnie dla tego wybralem ten model.
    Taildragger ?Jeżeli już po oblocie to napisz jakie ma osiągi. Blachy nitowałeś sam czy elementy przychodzą gotowe do poskładania ?

    Powodzenia na egzaminie!

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2019

    Domyślnie

    Czekam na smiglo z wloch, przerabiam go na holownika do banerow i szybowcow. Niestety we wloszech maja teraz wakacje i smiglo przyjdzie gdzies kolo pazdziernika, smiglo trzeba zamawiac i jest robione na zamowienie. Osiagi beda odbiegac od tych seryjnych modeli kosztem nowego smigla. Rozmawialem z producentem i mi powiedzial ze predkosc przelotowa spadnie o 10km/h. Elementy samolotu sam nitowalem zgodnie z instrukcja 2 lata, wszystkie elementy przychodza juz gotowe do zlozenia, okreslam stopien trudnosci zlozenia na bardzo latwy.

  8. #8

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Ile jest tańsza PPL gdy ma się Certyfikat na UL ??

  9. #9
    Awatar przemo1000

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Wilga

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotruś Zobacz posta
    Ile jest tańsza PPL gdy ma się Certyfikat na UL ??
    Jeżeli nie było zmian w tej materii, czego nie jestem pewien, to jedyna oszczędność może polegać na zmieszczeniu się w minimalnej wymaganej ilości godzin. Pomimo że latać już umiesz, program nie zakładał skróconej ścieżki z ŚK do PPL- inne przepisy i teoretycznie wymagania formalne.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2019

    Domyślnie


    Polecamy

    Tak , zgadza sie, jezeli posiadasz certyfikat na UL, to kurs teoretyczny kosztuje tak samo dla wszystkich. Jedynie zamiast wylatac 45 godzin na Cesnie 172 do egzaminu obowiazkowe , z certyfikatem mozesz jusz te godziny skrocic do 38 godzin , podalem przyklad dlatego ze moze sie to roznic.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •