Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie Jaki nalot dla cargo?


    Polecamy

    Witam, chciałem zapytać o potrzebny nalot (posiadając frozen atpl) dla cargo w jakiejś linii. Czy jest wymagany taki sam jak w przypadku przewozu ludzi?

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    patrzylem kiedys nalot wymagany do DHLa i wydawal mi sie on nieduzy a na pewno mniejszy niz np do wizza. sprawdz to na ich stronie:

    http://www.dhl.be/publish/be/en/care...el/0.high.html

    do UPSa nie znalazlem a do FedExa potrzebne sa licencje FAA wiec wymaganiami szczegolowymi sie nie interesowalem

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Ab-initio First Officers JAR-FCL 1; CPL with IR-ME
    JAR-FCL 3; Medical class1
    ATPL (theory) attestation
    MCC certificate

    Dobrze rozumiem, że przez 'ab-initio' można dostać pierwszego oficera bez nalotu?[/quote]

  4. #4
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez chckm8
    Dobrze rozumiem, że przez 'ab-initio' można dostać pierwszego oficera bez nalotu?
    Nie ma wymagań do nalotu, "wystarczy" CPL z IR/ME i MCC.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Cytat Zamieszczone przez chckm8
    Dobrze rozumiem, że przez 'ab-initio' można dostać pierwszego oficera bez nalotu?
    Nie ma wymagań do nalotu, "wystarczy" CPL z IR/ME i MCC.
    bez atpla?

  6. #6
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie

    A to nie jest czasem tak że CPL + IR + ME + MCC = Frozen ATPL ? Jak nie to pewnie trzeba zdac teorię ATPLa
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


  7. #7
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    czy ktos probowal do nich? sa jakiekolwiek szanse, czy to wysylanie cv w powietrze? pchnalem z czystej ciekawosci.

    pzdr

  8. #8
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Chudy
    A to nie jest czasem tak że CPL + IR + ME + MCC = Frozen ATPL ? Jak nie to pewnie trzeba zdac teorię ATPLa
    Frozen atpl to CPL+IR+ME+MCC+teoria ATPL
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    i wszystko jasne

  10. #10
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie Re: Jaki nalot dla cargo?


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez chckm8
    Czy jest wymagany taki sam jak w przypadku przewozu ludzi?
    Wymagania nie sa inne dla pracy w liniach cargo czy liniach pasazerskich, wymagania wylacznie zaleza od samej lini i aktualnej sytuacji rynkowej - jak wiadomo linie cargo czesto oferuja duzo lepsze wynagrodzenie i bardziej stabilna (choc niektorym godziny nocne moga nieodpowiadac) prace dlatego maja bardzo duzo kandydatow i to powoduje ze czesto zawyzaja progi.

LinkBacks (?)

  1. 12-02-2012, 20:50

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •