Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Praca w liniach i studia


    Polecamy

    Witam!
    Mam takie pytanko. Jak sądzicie, czy da rade pracować w liniach i jednocześnie studiować na uczelni wyższej? Konkretnie mam na myśli Politechnikę, a tryb studiów (czy zaoczne czy dzienne) nie gra roli bo zawsze mogę się przenieść: dzienne -> zaoczne. Jest tu może ktoś taki albo ktoś zna może kogoś kto studiował i pracował jako pilot?

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Hmm wydaje mi się, że jeśli bardzo się chce to wszystko można (no prawie)... Tryb studiów raczej zaocznym, chyba że myślisz o tylko cząstkowym etacie. I pytanie - co w tych liniach chcesz robić ?? Jako steward ?? Myślę, że jak najbardziej dałoby radę, ale niestety w Polsce wybór pracodawców nie jest zbyt szeroki. Powodzenia Miałam być stewardessą, dostałam się do Ryana, proponowano mi także rozmowę kwalifikacyjną w LOCIE na którą w ogóle nie poszłam. Plany się jednak pozmieniały (na razie nie żałuję). Teraz myślę o pracy na lotnisku - w sensie dosłownym, tzn. może być w kiosku z gazetami np. byle być blisko samolocików A potem zobaczymy...

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2008

    Domyślnie

    Czesc Yokhan
    Niewiem dokladnie jakie warunki sa w Polsce ale za granica np. w Kanadzie jest to mozliwe. Osobiscie dla mnie taka opcia jest nie realna dlatego ze pracy tu jest niesamowicie duzo. Pracuje od listopada 2006 dla Porter Airlines w Toronto jako dispatcher. Niewiem czy orientujesz sie co to jest ale ogolnie to jest taki "kontroler ruchu lotniczego dla lini lotnicezj". Zajmuje sie (Flight Planning) czyli planowanie lotow, szledzenie samolotow na ekranie ... narazie mamy ich 6 i latamy do CYUL, CYOW, CYHZ, CYQB, KEWR i KMDW (Chicago). No i najwazniejsza role mam cziagle byc przynajmniej 2 kroki przed wszystkimi innymi w lini lotniczej w operacjach lotniczych ... (sorry ze moj polski nie jest najlepszy, mieszkam w Kanadzie juz ponad 20 lat no i troche mi ten jezyk ubywa!)

    Mam duzo przyjaciol tutaj i wiekszosc ich chodza na studja. Zajmuja sie pasazerami albo nawet walizki do samolotow wkladaja. Takie prace nie wymagaja duzo wysilku i mozna z managerem sie dogadac. Ale jesli chodzi o powarzniejsza robote na lotnisku albo dla lini np. dispatch, pilot albo steward no to nie polecam poniewasz rozklady pracy moga sie zmieniac w cziagu momentu. Tez o takiej pracy bym poweidzial ze sie ja robi jako kariere. Ale od ciebie to zalezy ... i raz jescie, nie wiem dokladnie jakie sa warunki w Polsce!
    Pozdro, Michal!


  4. #4

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Tzn. mi chodzi konkretnie o zawód pilota. Robię już licencje (teraz ATPL'a) i tak myślę ze za rok już bym musiał się rozglądać za pracą bo nie uśmiecha mi się utrzymywanie tych papierów (np. KTP co roku, nalot z frozena, utrzymanie nawyków na ME, IFR, itd) ale jednocześnie jestem teraz na 2gim roku;/ nie wiem czy się za bardzo nie pośpieszyłem z tymi papierami ale też z drugiej strony to te boomy linii na branie pilotów są niespodziewane i dobrze być przygotowanym. Co o tym myślicie?

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Rozejrzyj się za małym lataniem - może jako air taxi. Może pójdą na układ, że co drugi weekend masz wolny. Możesz też spróbować distance learning
    np. Polski Uniwersytet Wirtualny. Jedziesz tylko na zaliczenia. Niektóre szkoły już to mają od jakiegoś czasu.
    Chyba by to ułatwiło pewne sprawy?

  6. #6

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    To mógłby być pomysł z tym Distance Learning, ale ja już postaram się skończyć tą polibude tylko że może na zaocznych bo nasza chyba tego nie ma, a za to pomyśle i poszukam co do air taxi bo z tym faktycznie może być dobry pomysł;]
    THX za pomoc;]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •