Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie Jeppesen Student Pilot Route Manual


    Polecamy

    Jeppesen Student Pilot Route Manual - co to konkretnie jest? Zbiór chartów, wykresów itp. potrzebnych przy zdawaniu egzaminu na ATPL? Czy trzeba/wypada/warto to kupić? Czy dostaje się to podczas egzaminu czy o co w tym w ogóle chodzi?

  2. #2
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jest to zbior map, podejsciowek itp na ktorych bazuja m.in ksiazki Jeppesena przy podawaniu przykladow jak i pytania egzaminacyjne w egz na ATPL. W Anglii mozna np wziac to na egzamin (bardzo pomocne bo jest tam wlasciwie wszystko) a w Polsce niestety jest wiocha i nie mozna tego miec ze soba - nawet map. W zamian na egzaminie dostajemy jakies smieszne kserowki map, ktorych jakosc jest taka, ze za przeproszeniem w kiblu na scianie nie wypadaloby ich powiesic :/

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Ok, pytam, bo chcę właśnie kupić software ATPL Dauntlessa, którego niektóre pytania odnoszą się właśnie do JSPRM (podobnie Aviationexam.com i pewnie wszystkich innych produktów, które czerpią pytania z JAA CBQ). I teraz nie wiem, czy muszę to kupić, żeby się dobrze przygotować do egzaminów? Może można to jakoś obejść?

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Nie musisz kupować, miałem ten sam problem ale okazało się że na egzaminie te wszystkie podejściówki i inne mapy które są wymagane są w systemie jako załączniki.

    Może niektóre załączniki rzeczywiście nie są najlepszej jakości, ale bez przesady, w życiu też nie zawsze będzie się dysponowało instrukcją samolotu prosto z drukarni czy mapami ze świeżą farbą więc nie ma co rozpaczać, tyle ludzi zdaje te egzaminy przy pomocy tych map i wykresów więc nie ma problemu dużego z tym.

  5. #5
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Fishman Zobacz posta
    Może niektóre załączniki rzeczywiście nie są najlepszej jakości, ale bez przesady, w życiu też nie zawsze będzie się dysponowało instrukcją samolotu prosto z drukarni czy mapami ze świeżą farbą więc nie ma co rozpaczać, tyle ludzi zdaje te egzaminy przy pomocy tych map i wykresów więc nie ma problemu dużego z tym.
    Prosze Cie nie rozsmieszaj mnie takimi tekstami...
    Moze w Polsce tak jest, ze sie lata na jakis kserowkach map, co nie jest zachowana skala i nie da sie odczytac np wspolrzednych punktu i dla Ciebie to jest normalne...
    Ta prowizorka jest powielana w ULC'u na egzaminie a ze wiekszosc ludzi zna odpowiedzi na pytania bez ogladania zalacznikow to jest juz w ogole parodia...
    Moze wyjedz gdzies z kraju. Polataj troche gdzie indziej i zobacz jak wyglada "normalnosc", ze mozna miec aktulna mape prosto z drukarni za przystepna cene i nie wciskaj pozniej ludziom kitu, ze jak ktos Ci daje jakis kawalek papieru co wyglada jakby go pies wszamal a pozniej wyplul to jest to normalna sytuacja i nie ma co narzekac...
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 15-03-2009 o 23:10

  6. #6
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    racja Bartek. Trzeba to tepic w zarodku, a niestety wszyscy na to przyzwalaja

    pzdr

  7. #7
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    Wlasnie dzieki przyzwoleniu takich ludzi jak Fishman, ULC dalej jest takim archaikiem jakim byl, a ktorego systemy nauczania i egzaminowania, programy szkolenia i 'pomoce naukowe' sa na poziomie tych, z ktorych uczono latac pterodaktyle. jesli bedzie sie podchodzilo do urzedu w taki sposob jak do tej pory, to do konca swiata beda jechac na prowizorce i kserowkach, a piloci latajacy wychodzacy spod igly beda zwyczajnymi niedoukami, ktorzy nawet nie wiedzieliby, jak sie posluzyc pomocami na egzaminie za granica. i teraz takie pytanie mam: ile wy ludzie placicie za teorie ATPL w Polsce i co za te pieniazki dostajecie??

    K
    Ostatnio edytowane przez kszyhu77 ; 16-03-2009 o 10:01 Powód: int

  8. #8

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Za teorię 4 koła. 8 zjazdów po 14h wykładów. W cenie obiad, kawy, soczki itp. Gratis torba, segregator, jakiś wielgachny nakolannik. Książki trzeba samemu załatwić, albo sprzedają w promocji na kursie po 2500zł! W zestawie Jeppesena jest już Manual, ale w Oxfordzie już nie.

  9. #9
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    El Wieczor, i jest to cena za samo szkolenie czy lacznie z oplatami egzaminacyjnymi?? no i jak to wyglada z obowiazkowoscia tego szkolenia?? koniecznie trzeba cos takiego sobie wziac czy nie za bardzo?? pytam bo zastanawia mnie to bardzo. w kraju na Wisla wszystko mozliwe wiec moze i szkolenie nieobowiazkowe, wystarczy wykuc odpowiedziedzi z bazy i po ptokach (to tak nawiazujac do wypowiedzi jednego z kolegow w temacie bazy pytan ULC )

    Pozdr
    K

  10. #10
    Awatar noise6

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Pruszcz Gdański

    Domyślnie


    Polecamy

    Odkopuję temat, chętnie jeppesena student pilot route manual kupię

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •