Ogólnie większość osób zdaje wewnętrzny bo jak się nie zda to się nie zrobi praktyki, jak się nie robi praktyki to nie ma kasy
Ogólnie większość osób zdaje wewnętrzny bo jak się nie zda to się nie zrobi praktyki, jak się nie robi praktyki to nie ma kasy
W sumie racja ale i tak bédé kurs praktyczny gdzie indziej robil niz teorie i egz.wew.
Ale dziéki i pozdrawiam.
Pawel.K
Ponownie czas wytężyć swoje umysły, proszę o podpowiedź:
Stacja DME znajduje się na wysokości 1000ft AMSL. QNH = 1013,25hPa. Samolot celi na poziomie FL370, 15NM od stacji DME. Odczyt DME będzie wynosił?
~16NM
16NM zgadza się
jak to obliczyłeś?
Jedna przyprostokątna to odległość od DME rzeczywista, druga to wysokość lotu minus elewacja (czyli 37000 - 1000 = 36000ft zamieniasz na NM żeby mieć tę samą jednostkę).
Przeciwprostokątna to odczyt DME czyli ta nasza niewiadoma (x). Dalej już prosto z pitagorasa liczysz
Dzięki za odpowiedź.
Ostatnio edytowane przez Staford ; 25-09-2009 o 19:37 Powód: Ort.
Ten ich internetowy system zapisywania się na egzamin tylko mi nie działa? Wybieram się w poniedziałek do Warszawy, a jeszcze się nie zapisałem. W sumie mam cały tydzień więc na pewno będą wolne miejsca, ale lepiej by było się zapisać...
Ostatnio edytowane przez Staford ; 25-09-2009 o 19:36 Powód: Ort.
Zadzwoń, zapiszą Cie przez telefon jak będą w humorze. System leży i kwiczy. Miesiąc temu nie wytrzymałem, napisałem szanownej komisji (jeszcze starym składem grali) co o tym myślę i jeszcze tego samego dnia zadziałał z przeprosinami... Nie wiem jak bardzo trzeba nie chcieć/mieć to pod plecami żeby przez ponad dwa lata nie rozwiązać problemu.
Jedź w ciemno, miejsca będą.
A jeżeli chodzi o angielski to trzeba go zdawać w W-wie czy można w jakiejś delegaturze?
Ostatnio edytowane przez Staford ; 25-09-2009 o 19:37 Powód: Ort.
Na stronie ULCu podane są ośrodki gdzie można zdawać.
Można jechać w ciemno, ale czy nie lepiej sie zapisac i mieć pewność , że napiszesz egzamin.
Rejestracja telefoniczna trwa 2min
Nie polecam jechac w ciemno na egzamin w ostatnich dniach sesji, jest tylu chetnych że może zabraknąć miejsc.
Co do obsady LKE, jestem bardzo mile zaskoczony. Bardzo miłe panie, kilka bardzo młodych (chyba przyjętych po tej aferze), pełen profesjonalizm. Widać, że poważnie traktują każdego interesanta.
pozdrawiam
Per aspera ad astra!!!
Pagonów się nie kupuje - pagony się zdobywa! [layoverlover]
Miejsce jest zawsze, szczególnie po 12, wystarczy wejść.
Co do Pań w ULCu wyobraźcie sobie, że zadzwoniła do mnie jedna z nich i mówi, że mam pamiętać, że mam rok na zdanie examu praktycznego. Ja do niej, że wiem ,ale przecież oni mi muszą wskazać egzaminatora, a ta Pani na to, że muszę jej najpierw przysłać dokumenty. Pomijając fakt, że te dokumenty u nich już były to muszę przyznać, że bardzo dużym i pozytywnym zaskoczeniem dla mnie był fakt, że ktoś z ULCu zadzwonił i zatroszczył się o to, abym zdążyła zdać, ta Pani zadzwoniła tak z własnej inicjatywy...Nieźle
Mówią 12 miesięcy, a w FAQ napisali że 24 - widać błąd na www :
1.8. Jaką ważność mają egzaminy teoretyczne / praktyczne? Ważność egzaminu teoretycznego liczona jest od dnia zaliczenia egzaminu teoretycznego do zdania egzaminu praktycznego i wynosi:
- dla licencji pilota turystycznego – 24 miesiące;
Czy tylko ja widzę dwuznaczność, czy gdzieś się zagalopowałem?
Czy na podstawie opracowanych odpowiedzi do pytań ULC z przedmiotu Zasady Lotu (ściągnięte ze strony szybowce.pl) można zdać egzamin teoretyczny? Nie będę ukrywał ale mam problemy z tym przedmiotem i chciałbym się dobrze przygotować. Wszelkie wskazówki, rady przed sesją co do egzaminu bardzo mile widziane. Dzięki
Nie wiem o który egzamin chodzi PPl czy PLG, ale lepiej nie uczyć się z testów tylko nauczyć się zasad na PLG to raptem 20 stron czyli 10 kartek A4. Odpowiedzi są tak skonstruowane,przy okazji w testach są błędy że bez znajomości zasad lotu nie zaznaczysz prawidłowej odpowiedzi. Chyba że masz szczęście i trafią się proste pytania to zdasz.
Zakładki