Nie ma żadnych takich dodatkowych wymagań. W czasie kursu jedyne dodatkowe zajęcia to np. hangarowanie szybowców
Witam.
Chciałbym dowiedzieć się jakie, nazwijmy to, zajęcia są na kursach do licencji PPL(A) oraz do ATPL. Chodzi mi o to co oprócz wykładów, po których następuje egzamin teoretyczny oraz lotów i egzaminu praktycznego jest coś więcej, np. jakieś testy sprawnościowe czy coś w tym stylu.
Idźmy dalej - czy już po otrzymaniu licencji i znalezieniu pracy w lotnictwie liniowym musiałbym oprócz badań lekarskich przechodzić tego typu testy?
Nie ma żadnych takich dodatkowych wymagań. W czasie kursu jedyne dodatkowe zajęcia to np. hangarowanie szybowców
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Mam jeszcze inne pytanie, mianowicie czy orientuje się ktoś może jak wygląda obecnie runek pracy i jakie są rokowania na następne lata, jeżeli w ogóle da się takie rzeczy określić...
Chodzi o to, że raczej studia na Politechnice Rzeszowskiej nie są chyba "dla mnie", więc zdobycie w jakiś sposób pieniędzy i pójście do szkoły typu RUNWAY jest chyba jedynym rozwiązaniem. Jednakże chciałbym wiedzieć, że po wydaniu tak dużej sumy pieniędzy nie zostanę bez pracy...
To mnie zmartwiłeś. Mam 17 lat. Praktycznie zostało mi półtora roku do skończenia liceum, a "dalszą drogę" życia muszę wybrać już w sumie dzisiaj. Niestety kasiasty nie jestem więc taka decyzja jest dla mnie bardzo bardzo ważna.
No dobra będę to wszystko obserwować i zobaczymy...
Mam jeszcze jedną sprawę. Tak jak pisałem wcześniej nie chcę iść na studia na żaden z kierunków inżynierskich, ale chciałbym zostać pilotem liniowy. Załóżmy, że zrobię wszystkie licencje i kursy. Byłbym tak na prawdę bez wykształcenia.
Jakie studia ewentualnie mógłbym wybrać, aby najlepiej współgrały z moim lotniczym zawodem? Myślałem o Turystyce. Co o tym myślicie? Co możecie mi poradzić?
A nie wiecie jak to jest z pilotami śmigłowców?
Można liczyć na praca zaraz po otrzymaniu licencji?
Możecie polecić jakieś forum, bo jak na razie znajduje tylko z pilotami samolotów.
Idz na takie studia po których możesz znaleźć prace, bo z lotnictwem nigdy nie wiadomo, wystarczy jakaś choroba czy wypadek samochodowy i zostajesz paxem.
Pozdrawiam
denis
Ostatnio edytowane przez Staford ; 28-11-2009 o 14:03 Powód: Ort.
Fakt.
A kto wie jakie i czy w ogóle są możliwości zdobycia dofinansowania na szkolenia do wszystkich licencji - czy proces szkolenia "Od zera do pilota liniowego" może być finansowany przez UE lub inne organizacje. A może jest możliwość podpisania tzw lojalki z przyszłym pracodawcą?
W sumie to chciałbym wiedzieć jakie są możliwości przejścia szkoleń w prywatnych szkołach lotniczych przy jak najmniejszych kosztach lub ich braku.
Pytania takie same jak z Twojego tematu który został zamknięty, przeczytaj w końcu wszystko z odpowiedniego działu to się dowiesz. Co do dofinansowania, to nikt Ci nie da pieniędzy, co więcej praktycznie żaden bank też nic nie skapnie,a tym bardziej w obecnej sytuacji; ale gdybyś przeczytał dokładnie licencje i szkolenia lotnicze zapewne już byś to wiedział, zatem jeżeli dalej nie jesteś zorientowany, to już chyba wiesz co zrobić... .
Ok. Dzięki. Już wszystko wiem. teraz będę dążyć do mojego celu
Pod jakim względem?
Czego nie wiesz? Ostatnio stałem się ekspertem - pytaj ^^
Pewnie nie wie ile km kabli jest w a 330 (bedrzich nie podpowiadaj )
Jemu chodziło raczej o ogólną wiedzę z lotnictwa, a wszystkiego to raczej nie wie nikt
Zakładki