Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Iława

    Domyślnie E-learning w BB Aero


    Polecamy

    Cześć!

    Jestem zainteresowany zrobieniem teorii do PL(G) w Rybnickiej szkole BB-Aero korzystając z e-learningu.
    W związku z tym mam do was pytanie - czy ktoś z tego korzystał i może ewentualnie kilka słów o sposobie jak i poziomie ów szkolenia powiedzieć?
    Pozdr.

  2. #2
    Awatar romasko1

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Też planuję rozpocząć ten kurs e-learningowy, lecz dopiero za miesiąc. Mam natomiast pewne wątpliwości, apropo respektowania tego szkolenia w aeroklubach. Podłączam się do tematu i czekam na wypowiedź kogoś, kto wie trochę więcej na ten temat. Pozdrawiam

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    BB Aero to certyfikowane FTO, więc jak wystawią Ci zaświadczenie to powinno być respektowane w innych FTO. Teoria - teorią ... oczywiście.

    Marcin

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Żywiec

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez romasko1 Zobacz posta
    Też planuję rozpocząć ten kurs e-learningowy, lecz dopiero za miesiąc. Mam natomiast pewne wątpliwości, apropo respektowania tego szkolenia w aeroklubach. Podłączam się do tematu i czekam na wypowiedź kogoś, kto wie trochę więcej na ten temat. Pozdrawiam
    Witam,
    Ja wiem trochę więcej w tym temacie
    Jeżeli Aeroklub/Szkoła nie chce respektować wydanych gdzie indziej zaświadczeń ukończenia szkolenia, to musi mieć konkretny powód takiego postępowania. Proszę o zgłoszenie do mnie, jeżeli zaświadczenie o ukończeniu szkolenia teoretycznego do licencji pilota szybowcowego wydane przez BB-Aero nie zostało zaakceptowane lub wiecie, że nie będzie one respektowane tam gdzie chcecie się szkolić praktycznie.
    Namawiam na szybowcowe szkolenie e-learningowe u nas bo się tym zajmuję i uważam, że spełnia ono swoją rolę.
    Większość zależy od ucznia, który przyswaja zdobywaną wiedzę. W jaki sposób ma do niej dostęp, to mniej ważny temat. Czy wysłucha wykładu, jeżeli się na nim pojawi i inni kursanci mu nie przeszkodzą, żeby się skupić i zrobi (lub nie) notatki, przeczyta podręcznik (jeżeli go ma) lub skorzysta z naszego kursu, gdzie ma podane "jak na tacy" i będzie mógł się uczyć kiedy mu pasuje i będzie pod moją opieką , to może każdy kandydat na szkolenie sam zdecydować.
    Szkolenie teoretyczne kończy się trzy dniowym szkoleniem "w ławce" i w hangarze na lotnisku, bo nie wszystkiego można nauczyć przez monitor i dopiero po nim otrzymuje się zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
    Każdemu zainteresowanemu szkoleniem u nas (po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego) wysyłam umowę, gdzie są opisane szczegóły szkolenia. Wspominam o tym, bo staram się nie nie odpisywać na pytania anonimów ale czasami może mnie ponieś, lecz anonimy niech na to nie liczą .
    Wypełnienie formularza zgłoszeniowego nie zobowiązuje do dokonania opłaty za kurs.
    Pozdrawiam wszystkich czytelników tego forum, pisząc dzisiaj z pochmurnego Żywca.
    P/S
    Na koniec ciekawostka poza tematem:
    W ostatni dzień (27.03) naszych lotów w gościnnych Rudnikach udało się za naszą wyciągarką wyholować Puchacza w dwuosobowej załodze na 1350 metrów z liny rozłożonej na długości około 2450 metrów.

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Roman Kata Zobacz posta
    W ostatni dzień (27.03) naszych lotów w gościnnych Rudnikach udało się za naszą wyciągarką wyholować Puchacza w dwuosobowej załodze na 1350 metrów z liny rozłożonej na długości około 2450 metrów
    I to jest dobra wiadomość.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •