Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie Egzamin praktyczny.


    Polecamy

    Cześć. Jak wygląda egzamin praktyczny? Tzn. jeżeli mam możliwość startu za samolotem i zarówno za wyciągarką, jaką opcję wybrać. Ile on musi trwać minimalnie i na co mam się przygotować.

  2. #2
    Awatar Liveed

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Jeżeli chcesz mieć wpisane do licencji oba typy startu to musisz wykonać na egzaminie lot za windą i za samolotem. Przygotuj się na pewno na wyprowadzanie z korkociagów. Reszta głównie zależy od egzaminatora.

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    przy PL(G) były po 2 loty na każdy rodzaj startu wpisywany do licencji.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie musisz koniecznie robić obydwu startów. Możesz np. zdać egzamin tylko za samolotem albo wyciągarką - będziesz to miał w licencji, a drugie uprawnienie może Ci wpisać do książki lotów Twoja organizacja szkoleniowa. Musisz być przygotowany, że egzaminator sprawdzi Cię ze wszystkich elementów wg formularza protokołu: http://www.ulc.gov.pl/_download/pers...ybowcowego.pdf W moim wypadku (wrzesień 2013 do SPL za samolotem) było to wyprowadzanie z najdziwaczniejszych położeń na holu, głębokie zakręty, przeciągnięcia (musiałem w tym zasygnalizować moment lotu z prędkością minimalną), korkociągi, ślizgi, prawidłowy krąg i oczywiście lądowania. Do tego było kilka pytań w rodzaju: jakie są sygnały samolot-szybowiec podczas lotu na holu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •