-
-
Witam.
1.Jest potrzeba zgoda obojga rodziców,niekoniecznie notarialnie.
2.To zależy od aeroklubu i od grupy,ale na ogół fajnie jest.
4.Ja byłem we Warszawie w Lux Med.Na początku dostaniesz listę lekarzy do których musisz iść,wszyscy mieszczą się w tym budynku.Na początku miałem EKG, potem laryngolog,okulista,i potem idziesz z wynikami do lekarza-orzecznika i jak wszystko jest dobrze to ci dają kartkę A4 już z badaniami.
-
Siemanko, odnośnie pytania pierwszego polecam się zapytać w aeroklubie, gdyż ja np. potrzebowałem notarialnie potwierdzonej zgody obojga rodziców.
Pozdrawiam
-
-
Wpisz w google hasło meteorologia pdf, meteorologia dla potrzeb szybownictwa prl itd. Od książki do książki sam dojdziesz, która forma opisu jest dla Ciebie bardziej przystępna. Jak czytasz po angielsku to publikacji też nie brakuje.
Co do okularów, jak masz wadę wzroku to polecam soczewki + okulary przeciwsłoneczne. Przy mniejszej aktywności słońca same okulary korekcyjne. Przypomnę, że zgodnie z prawem musisz mieć dodatkowe okulary na zapas przy sobie w kabinie. Czyli soczewki + przeciwsłoneczne + zapasowe korekcyjne lub korekcyjne + korekcyjne.
-
Polecamy
Dziękuję za przybliżenie sprawy. Zrobię sobie następujący zestaw: korekcyjne+ soczewki+ przeciwsłoneczne. Na szkoleniu mówili, że soczewka może się przesunąć co wiąże się z ostrym bólem. Miał ktoś z was już taki problem?
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki