Strona 27 z 42 PierwszyPierwszy ... 17 25 26 27 28 29 37 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 521 do 540 z 828
  1. #521
    Awatar Flyer

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Soki Zobacz posta
    Więc jak wy robicie 35h w 3 lata??
    Tylko zepot napisał że mu tak długo to zajęło. Ja swoją licencje zrobiłbym w rok ,zabrakło niewiele, pogoda nie rozpieszczała, a jak już była to był tłok do patyków.

  2. #522
    Awatar Kox26

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    A ile zarabia instruktor szybowcowy? Napewno ma to zwiazek gdzie jest aeroklub i jakie ma doswiadczenie instruktor.

  3. #523

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Większość nic nie zarabia, robi to społecznie lub na zasadzie wymiany np 10 h lotów z uczniami w zamian za 1 h lotu na samolocie lub latając za free na szybowcach.

  4. #524
    Awatar Kox26

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    To z czego on zyja?

  5. #525
    Awatar mshare

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec

    Domyślnie

    Żyją z pracy, szkolą społecznie (bądź za jakieś godziny w powietrzu) w aeroklubie "po godzinach". Oczywiście, są też instruktorzy etatowi.

  6. #526
    Awatar Kox26

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    Czyli każdy kto ma kwalifikacje może szkolić młodzież na przykład za godziny na latanie?
    I ile kosztuje szkolenie na instruktora?

  7. #527

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kox26 Zobacz posta
    Czyli każdy kto ma kwalifikacje może szkolić młodzież na przykład za godziny na latanie?
    I ile kosztuje szkolenie na instruktora?
    Teoretycznie każdy kto ma wpis w licencję instruktorską może szkolić ale nie każdy nadaje się na instruktora. Szkolenie na uprawnienia instruktora FI(G) kosztuje 3,5 tys zł.

  8. #528
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    wrzesinski, Flyer, - ilu jest instruktorów na Pobiedniku, i ile Bocianów/Puchaczy?

  9. #529
    Awatar Flyer

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Dwa Bociany, jeden Puchacz. Z instruktorów którzy stale szkolą to: dwóch etatowych instruktorów + jeden społeczny.

  10. #530
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Dzięki!

  11. #531

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Trzy bociany ;-) dwa latające, plus jeden czekający na przegląd.
    Jest jeszcze jeden etatowy instr sam/szyb, czasem egzaminy przyjmuje ale to rzadkość i tego instruktora nie możemy zaliczyć.

  12. #532
    Awatar Kox26

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    Lepszy do szkolenia Bocian czy Puchacz. I czy to uczeń wybiera na jakim chce sie szkolić?

  13. #533

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Bocian! Podstawowka raczej sprzetu nie wybiera
    100% LOT: 20% Q400, 50% B737, 30% B787

    Boeing Photo Gallery on Airliners.net

  14. #534
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez airfan Zobacz posta
    Bocian! Podstawowka raczej sprzetu nie wybiera
    Z ciekawości zapytam dlaczego? Co prawda na Puchaczu tylko raz leciałem, ale sprawiał wrażenie przyjemniejszego od Bociana. I fakt że w wypadku podstawówki, to jak jest więcej sprzętu to nie wybierasz, tylko jesteś przydzielany do grupy.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  15. #535
    Awatar Flyer

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Bo jest znacznie przyjemniejszy od Bociana
    Wg mnie na Bocianie lepiej się uczy podchodzenia do lądowania. Bocian ma słabe hamulce, więc jak się źle zaplanuje to się ląduje w połowie lotniska Puchacz więcej wybaczy, zwłaszcza kiedy grozi przelot,pełne hamulce i po problemie.
    Ja osobiście wolę latać Puchaczem. Bocian jest zbyt mułowaty jak dla mnie.

  16. #536

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Bocian tak naprawde sam lata, wybacza bledy, oczywiscie jest mulowaty, ale mulowatosc jest plusem szczegolnie na poczatku - nasze kanciaste ruchy sa wybaczane. Puchacz jest swietny ale pozniej - termika, zagiel, akrobacja. Bociek to mily drewniak przez wiekszosc instruktorow uznawany za najlepszy szybowiec szkolny. :-)
    100% LOT: 20% Q400, 50% B737, 30% B787

    Boeing Photo Gallery on Airliners.net

  17. #537
    Awatar Seta7

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Na I stronie tematu ktoś napisał, że jeśli ktoś ma licencje szybowcową i 100h nalotu to ma skrócony program PPL o 10h. Do tej pory myślałem że wystarczy do tego licencja szybowcowa, naprawdę trzeba mieć jeszcze 100h nalotu szybowcowego ?

  18. #538

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Legnica

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seta7 Zobacz posta
    naprawdę trzeba mieć jeszcze 100h nalotu szybowcowego ?
    Naprawdę. Więc jeśli chcesz zrobić szkolenie szybowcowe dla tego żeby później mniej płacić za pplkę to się nie opłaca.

  19. #539

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Może mieć maksymalnie skrócony o 10 godzin do PPLki mało opłacalne, do CPL max 35 h do ATPL 300 lub 350 h.
    Ostatnio edytowane przez wrzesinski1 ; 22-11-2009 o 12:08

  20. #540

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seta7 Zobacz posta
    Na I stronie tematu ktoś napisał, że jeśli ktoś ma licencje szybowcową i 100h nalotu to ma skrócony program PPL o 10h. Do tej pory myślałem że wystarczy do tego licencja szybowcowa, naprawdę trzeba mieć jeszcze 100h nalotu szybowcowego ?
    Nie musisz mieć 100h, tylko chodzi o to że możesz zaliczyć sobie 10% nalotu szybowcowego, jednak nie więcej niż 10h. Mając 100h na szybowcach zaliczasz sobie 10h do PPL, jak zrobisz licencję szybowcową mając 35h to do samolotów zaliczysz sobie tylko 3,5h. Robienie licencji szybowcowej tylko po to żeby mieć skrócony program do PPL chyba nie ma sensu ale jeżeli oprócz samolotów chcesz latać szybowcami to napewno warto bo to piękny sport.

Strona 27 z 42 PierwszyPierwszy ... 17 25 26 27 28 29 37 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 26-02-2013, 00:29
  2. 18-02-2013, 08:58
  3. 11-12-2012, 17:25
  4. 27-11-2012, 18:55
  5. 04-11-2012, 11:45
  6. 16-10-2012, 08:20
  7. 29-08-2012, 17:32
  8. 21-08-2012, 12:42
  9. 03-05-2012, 10:15
  10. 13-04-2012, 22:32
  11. 21-03-2012, 13:23
  12. 28-02-2012, 20:30
  13. 26-02-2012, 20:28
  14. 17-02-2012, 14:25
  15. 30-01-2012, 15:39
  16. 13-01-2012, 21:16
  17. 10-01-2012, 23:16
  18. 20-12-2011, 08:18
  19. 09-11-2011, 18:25
  20. 08-11-2011, 15:44
  21. 26-10-2011, 21:17
  22. 10-10-2011, 22:15
  23. 26-09-2011, 12:11
  24. 23-09-2011, 10:22
  25. 11-07-2011, 15:16
  26. 20-11-2010, 12:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •