Strona 1 z 13 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 254
Like Tree9Likes

Wątek: Egzamin teoretyczny.

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Egzamin teoretyczny.


    Polecamy

    Cześć

    Nie znalazłem na forum więc pozwalam sobie nowy wątek zacząć.
    Chodzi mi o stopień trudności (ilości materiału, trudności pytań, zakresu materiału) poszczególnych egzaminów teoretycznych do PPL(A) w ULC.

    Czy z Waszego doświadczenia wiadomo że te i te są łatwe i szybko sie do nich uczy a niektóre wymagają więcej pracy?

    Chciałbym sobie to jakoś zaplanować ze względu na ograniczenia czasowe i szukam Waszych doświadczeń jak zrobić to najlepiej.

    Z góry dziękuje
    Tomek


    Korekta - ortografia, interpunkcja:_W poście została wykonana korekta ortograficzna/interpunkcyjna. Kolejne posty z błędami mogą zostać usunięte, a piszący może otrzymać ostrzeżenie.
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 19-07-2010 o 20:23

  2. #2
    rad3onpl
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vedder Zobacz posta
    cześć

    nie znalazłem na forum więc pozwalam sobie nowy wątek zacząć.
    Chodzi mi o stopień trudności (ilości materiału, trudności pytań, zakresu materiału) poszczególnych egzaminów teoretycznych do PPL(A) w ULC.

    Czy z Waszego doświadczenia wiadomo że te i te są łatwe i szybko sie do nich uczy a niektóre wymagają więcej pracy?

    chciałbym sobei to jakoś zaplanować ze wzgledu na ograniczenia czasowe i szukam Waszych doświadczeń jak zrobić to najlepiej.

    z góry dziekuję
    tomek
    Przecież wszystko oprócz prawa lotniczego i procedur (które są nieaktualne) są w internecie! Sam możesz ocenić, czy są łatwe czy nie i sobie jakoś to zaplanować - każdemu inaczej

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rad3onpl Zobacz posta
    prawa lotniczego i procedur (które są nieaktualne)
    co masz na myśli?

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vedder Zobacz posta
    Chciałbym sobie to jakoś zaplanować ze względu na ograniczenia czasowe i szukam Waszych doświadczeń jak zrobić to najlepiej.
    Robienie na chybcika szkolenia samolotowego mija się z celem raczej...
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-07-2009 o 20:28 Powód: na chybcika :)

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Craviec Zobacz posta
    Robienie na chybcika szkolenia samolotowego mija się z celem raczej...
    Chyba chodziło o egzamin a nie szkolenie. Znam dziewczynę która zdała wszystkie przedmioty w ciągu ok 4 godzin.

  6. #6
    Awatar surf_star

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    hangarze na EPBC

    Domyślnie

    4 godziny to zadnen rezultat. Spokojnie mozna sie wyrobic w 1,5 do 2h za jednym podejsciem.
    Co do nauki ktore są łatwe a które niełatwe to sam ocen, pytania są dostepne np. na stronie aeroklubu kujawskiego, usiadz, porób i oceń sam.

  7. #7
    Awatar S.W.A.T

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2.0nm NE of OKE

    Domyślnie

    czlowieka zrobilem w ~8 min ;d

  8. #8
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie

    No bo prawda jest taka, że albo wiesz albo nie wiesz. Jak nie wiesz to strzelasz.
    Czasu z większości przedmiotów jest bardzo dużo, więc nie ma się co śpieszyć. I tak wyjdziesz przed czasem. Czytać dokładnie pytania i odpowiadać. Pierwsza myśl jest zawsze najlepsza W paru przypadkach zdarzało mi się dobrą odpowiedz zmienić na złą Po zakończeniu egzaminu warto podejrzeć które pytania się "skopało". Dla własnej wiedzy lub na potrzeby (odpukać) poprawki.

  9. #9
    rad3onpl
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krasnall Zobacz posta
    co masz na myśli?
    A co mam mieć na myśli - czytałeś bazy z procedur i prawa?

    Przestrzeń D,E,F itd to już raczej nie te czasy , zresztą ktoś na tym forum też pisał, że nieźle się zdziwił na pytaniach z prawa lotniczego.

    To samo z symulatorem egzaminu "procedury operacyjne" i "prawo lotnicze" na łebsajcie Aeroklubu Kujawskiego - z góry można zakładać że jest zła (a na pewno nie aktualna), skoro pytania są takie same jak w bazie LKE na stronie ULCu.
    Ostatnio edytowane przez rad3onpl ; 23-07-2009 o 00:16

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Uuu, to niedobrze, myślałem że po prostu te pytania pozostały niezmienione od dawien dawna. Jakaś szansa że ULC wrzuci na stronę nową bazę do końca przyszłego tygodnia?

  11. #11
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rad3onpl Zobacz posta
    Przestrzeń D,E,F itd to już raczej nie te czasy
    Cos przegapilem? To, ze w Polsce jest tylko klasa C i G to nie znaczy, ze o reszcie mozna zapomniec...

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Bo a nuż wprowadzą podział jak na Wyspach i z wiedzą tylko o C i G będzie niezbyt!

  13. #13
    rad3onpl
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krasnall Zobacz posta
    Uuu, to niedobrze, myślałem że po prostu te pytania pozostały niezmienione od dawien dawna. Jakaś szansa że ULC wrzuci na stronę nową bazę do końca przyszłego tygodnia?
    Wiesz no - głowy nie dam czy nie zrobili tak, że zostawili część a część zmienili ale jak już pisałem wcześniej - kilka tematów niżej ktoś pisał że się zdziwił jak zobaczył przed komputerem co zobaczył

  14. #14
    rad3onpl
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Cos przegapilem? To, ze w Polsce jest tylko klasa C i G to nie znaczy, ze o reszcie mozna zapomniec...
    Hmm - jakby patrzeć pod tym kątem to w sumie racja - być może nie pod tym kątem coś pozmieniali, jeśli zmienili przynajmniej część. Ktoś by mógł powiedzieć, że to przygotowanie pod kątem lotów za granicę
    Ostatnio edytowane przez rad3onpl ; 23-07-2009 o 01:37

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    no super - dzięki - widzę, że jak zwykle sporo off-topiców :-)

    nie chodziło mi o rady że szkolenie trzeba robić szybko czy wolno, albo żebym wszedł sobie na strone i popatrzył na pytania (takie rzeczy potrafie wymyślić sam) - chodziło mi (i chyba tak to sformułowałem...) o WASZE doświadczenia - np. że człowiek to banał a prawo lotnicze ciężej bo sa pytania np których nie ma w bazie itp. - dziekuje tym którzy w mniej wiecej tak odpowiedzieli :-)

    Mimo wszystko chętnie posłucham wciąż Waszych doświadczeń :-)

    pzdr
    tomek

  16. #16

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Dla jednych prawo będzie trudne, dla innych zasady lotu. Każdy ma swoje ulubione lub mniej.
    Ucząc się dokładnie wszystkich przedmiotów taki egzamin będzie dziecinnie prosty.

  17. #17

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vedder Zobacz posta
    no super - dzięki - widzę, że jak zwykle sporo off-topiców :-)

    nie chodziło mi o rady że szkolenie trzeba robić szybko czy wolno, albo żebym wszedł sobie na strone i popatrzył na pytania (takie rzeczy potrafie wymyślić sam) - chodziło mi (i chyba tak to sformułowałem...) o WASZE doświadczenia - np. że człowiek to banał a prawo lotnicze ciężej bo sa pytania np których nie ma w bazie itp. - dziekuje tym którzy w mniej wiecej tak odpowiedzieli :-)

    Mimo wszystko chętnie posłucham wciąż Waszych doświadczeń :-)

    pzdr
    tomek
    Nie pamietam dokladnie nazw, ale z mojego punktu widzenia (dla slabiej rozwinietych: I say again - z mojego punktu widzenia) Zasady Lotu, Planowanie Lotu i Budwa sa ciezkie. Sa pytania naprawe wymagajace nauki, na ktore (nie oklamujmy sie) odpowiedzi nie znajdziesz na kursie teoretycznym. Meteo jest ciezkie bo duzo i podobne. Prawo nawet przyjemne wbrew pozorom. Lacznosc bez przygotowania mozna klepnac jak sie obylo z lotnictwem przed szkoleniem. Procedury tez przechodza bez echa. Czowiek jest prosty jesli pamietasz cos z biologii ze szkoly - malo do zapamietania. Nawigacja dla osob niepelnomatematycznych moze sprawic problemy. Ponownie jak z procedurami, jak jestes obyty to bez nauki zdasz.

    Generalnie zgadzam sie z Toba, ze wiekszosc postow w tym temacie to dziwne rady na sile, o ktore nikt nie prosil. "Robienie na chybcika mija sie z celem" - z jakim celem sie mija? Instruktor ci tak powiedzial? Jak ktos jest zdolny to i w miesiac zrobi i bedzie latal lepiej od nas wszystkich tu razem wzietych (a juz na pewno lepiej od tych, ktorzy w rejestrach ULC nie figuruja).

    (sorry admin, ze bez polskich znkow - komp bez fontow )

  18. #18
    Awatar PapaNovember

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPKR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rad3onpl Zobacz posta
    Przecież wszystko oprócz prawa lotniczego i procedur (które są nieaktualne) są w internecie! Sam możesz ocenić, czy są łatwe czy nie i sobie jakoś to zaplanować - każdemu inaczej
    Dlaczego sa nie aktualne? Co sie tak drastycznie zmienił w przepisach i procedurach? Prosze o szybka odpowiedz, ponieważ właśnie wybieram sie na LKE.
    Per aspera ad astra!!!
    Pagonów się nie kupuje - pagony się zdobywa! [layoverlover]

  19. #19

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    PapaNovember ja nic nie słyszałem o zmianach, LKE PLG zdasz , naucz się tylko zasad lotu z książek a nie z testów.

  20. #20
    Bi3gan
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Witam

    Lotnicza Komisja Egzekucyjna jest nieco archaiczną komórką ULC-u, ale można to w miare łatwo obejśc. Wystarczy się wykuc na pamięc wszystkiego, bo szczerze mówiąc, jak 1 raz podchodziłem do LKE to z wiedzą głównie książkową. Opublikowane pytania ULC-owskie równierz przerobiłem, ale głównie stawiałem na literaturę . Przyszedł egzamin i połowy nie zdałem :P.

    Więc w/g mnie wiedza to wiedza, a LKE to LKE . Do trudnych przedmiotów (przynajmniej ja) zaliczam prawo lotnicze i wiedzę ogólną. Resztę jakoś dźwignąc idzie, wystarczy, ze ktos uwazał na lekcjach fizyki i matematyki, a strone testylke.pl zna na pamięc .

    Jeżeli chodzi o prawo, jedyna trudnosc polega na tym, aby zakuc sie tych 600 pytań. Z wiedzą ogólna miałem dużo większe problemy bo 3/4 pytań się nie powtarzało... ale jak to w lotnictwie bywa - troche szczęscia i wszystko da się zrobic .

    Pozdrawiam

Strona 1 z 13 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •