Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie Szkolenie PPL - rezygnujacy studenci


    Polecamy

    Moze kogos zainteresuje to:

    AOPA Online: AOPA embarks on quest to fix flight training

    Okazuje sie ze w USA okolo 70-80% rozpoczynajacych trening lotniczy nigdy go nie konczy - rezygnuje przed dostaniem licencji PPL. AOPA ma sie zabrac za dokladniejsze badania jakie tego sa powody i ewentualnie 'naprawic' to. Ciekawe czy ktos prowadzi podobna statystyke w innych krajach.
    Ostatnio edytowane przez Staford ; 01-11-2010 o 23:23

  2. #2
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie

    W Polsce na szybowcach do licencji dociera może 10% szkolonych To tylko świadczy o prawidłowym szkoleniu.

  3. #3
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    Znam sporo ludzi, którzy idą na kurs teoretyczny bo pasjonują się lotnictwem ale nigdy, z różnych względów, choćby finansowych, nie będą latać.

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PiotrekR Zobacz posta
    na szybowcach do licencji dociera może 10% szkolonych To tylko świadczy o prawidłowym szkoleniu.
    Tzn. dlaczego Twoim zdaniem inni nie docierają? Może mają nieadekwatne wyobrażenie o tym czego się podejmują już na wejściu.

  5. #5
    Awatar djozwiak

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o przejście między teorią, a praktyką, to najdtrudniejszy jest pierwszy krok. Wielu się po prostu na to nie decyduje. Jeśli chodzi o rezygnację podczas szkolenia praktycznego to IMHO bierze się to z braku czasu, głównie osób, które pracują na etacie, mają rodziny itp. Wiadomo, że nie zawsze pasuje instruktorowi, nie zawsze jest pogoda, szkolenie wydłuża się, sezon się kończy i potem brak już chęci, aby je wznowić.

  6. #6
    HEN
    HEN jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A wiesz Delfino, ja szedlem dluga sciezka. Przerobilem kazdy punkt, ba zycie dodalo swoje, ale da sie. Zwolnienia, rozsypany zwiazek itd. Kolega dla odmiany latal jak oszaly, jako pasazer. Zrobil teorie, potem 15-20h. Sam ladowal i do dzis nie moge go namowic na wznowienie. A sam go w to wciagnalem. No cieszy tylko, ze latac sie nie boi i entuzjasta lotnictwa jest. Ale zawsze jednak szkoda.
    Navigare necesse est.
    Aviate, navigate, communicate in that order.
    "Per Aspera Ad Astra"

  7. #7

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PiotrekR Zobacz posta
    W Polsce na szybowcach do licencji dociera może 10% szkolonych To tylko świadczy o prawidłowym szkoleniu.
    Uzyskanie licencji szybowcowej jest długotrwałe, tylko osoby naprawdę uparte i odporne psychicznie zdobywają licencje. Wyczyn jest zrobić w ciągu roku.

  8. #8
    Awatar konradmatyja

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PiotrekR Zobacz posta
    W Polsce na szybowcach do licencji dociera może 10% szkolonych To tylko świadczy o prawidłowym szkoleniu.
    A może spójrz na to inaczej: instruktorzy są opłacani za szkolenie podstawówki (IIIklasa) a potem nie i finał taki, że po podstawówce większość jest tak zniechęcana, że zostają tylko najtwardsi. Z mojego kursu do licencji doszło 3 osoby (z 50) bo jak tu szkolić się kiedy przez 14dni od 8 do 20 (urlop) ciągłe "nie teraz, potem, najpierw młodzi, nie ma szybowca, zły wiatr" itp

  9. #9
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Masz rację.
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 06-11-2010 o 12:43 Powód: ogonek przy ę

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •