Nie ma takiego ograniczenia dla PPL(A). Mając PPL(A) i SEPL możesz latać wszystkim co ma jeden silnik tłokowy. Ograniczeniem są samoloty, które wymagają Type Rating.
LAPL ma ograniczenie do 2000 kg MTOW i 4 osób (PIC + 3 pasażerów).
Nie ma takiego ograniczenia dla PPL(A). Mając PPL(A) i SEPL możesz latać wszystkim co ma jeden silnik tłokowy. Ograniczeniem są samoloty, które wymagają Type Rating.
LAPL ma ograniczenie do 2000 kg MTOW i 4 osób (PIC + 3 pasażerów).
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
To czy Ci odpadnie śmigło w trakcie lotu bo kolega / sam przykręcałeś i coś "nie wyszło" jest moim zdaniem b. istotne z punktu widzenia pilotażu. Oczywiście PARTowski mechanik też możę coś s***szyć, ale szanse na to są sporo mniejsze. Tak samo jak szanse, że przy "zatwierdzonym" przeciężeniu w zakręcie złożą ci się skrzydła.
Nie żebym był przeciwko UL, absolutnie nie, po prostu trzeba uważasz czym / czyim się lata i w jakim to jest stanie, bo dowolność jest znacząco większa niż w przypadku SP-XYZ.
Czepiasz się. Nie tego dotyczy dyskusja.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
A jak chcesz żeby było zdefiniowany brak ograniczenia ? Przy LAPL maz wyraźnie napisane 2000 kg, przy PPL nie ma nic. SEPL oznacza klasę samolotów a nie ich MTOW.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PPL upowaznia, aby moc uczyc sie dalej
i to wlasciwie bylo by tyle
A większej bzdury to już się wymyślić nie dało ?
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
mozna, wieksza bzdura jest np myslenie ze jak sie ma PPL to jest sie niesmiertelnym asem przestworzy. Ale kazdy ma taki etap
fakty sa bezlitosne:
gole PPL to moze sluzyc jeszcze do tego zeby raz w miesiacu w niedziele poleciec zobaczyc wioske z gory, chyba ze masz nieograniczony budzet to wtedy czesciej ale:
1) w zimie nie polatasz daleko bo noc zapada szybko, i h.....
2) to nie floryda, wiec zapomnij aby samolot byl srodkiem transportu z A do B bez IR
3) za granice bez Level 4 nie polecisz
ale za to masz juz baze i podstawy na ktorej mozesz budowac doswiadczenie. PPL to jest licencja na dalsza nauke
To chyba piszesz o sobie, bo nikt inny nie zdradza tutaj aspiracji na asa przestworzy.
Reszty szkoda komentować, bo to stek bzdur, a nawet obrażanie ludzi, którzy mają PPL i wcale nie latają raz w miesiącu obejrzeć wioskę z góry.
Jak nie masz nic w temacie do napisania to lepiej przenieś się do wątku dla ludzi o przerośniętym ego.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Do PPL dorobić nocki to też raptem 5h szkolenia i można to zrobić w trakcie szkolenia do PPL tak, że pierwszą licencję dostajesz już z wpisem NVFR.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Nic więcej nie przychodzi mi do głowy, a poza tym po co ? Nie próbuj wszystkiego na raz. Lataj sobie spokojnie z dziewczyną po PPL u dopiero w praktyce zobaczysz jakie dodatkowe uprawnienia ci się przydadzą. Na początek nocki są wystarczające.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
do pytam bo de facto nie było to doprecyzowane.
1. Czy z ppl mogę latać na niecertyfikowanych ultralekkich zarejestrowanych w Polsce?
2. j.w z tym że certyfikowanych
3. j.w nie certyfikowane zarejestrowane za granicą (lot w Polsce/ za granicą)
4. j.w. certyfikowane, rejestacja za granicą (lot w Polsce/ za granicą).
ad 1 i 2 - tak
ad 3 i 4 - to zależy od lokalnych przepisów i umów międzynarodowych. Jeśli mówimy o krajach EU to generalnie tak, ale pewnie są wyjątki + Angielski na poziomie co najmniej ICAO4
Zakładki