Możesz rozszyfrować SEPL i SEPS bo nic mi to nie mówi.
To nie licencję trzeba utrzymać. Licencję wymienia się po prostu na nową jak skończy się ważność. Utrzymywać trzeba uprawnienia wpisane do licencji np. SEPL, SEPS, MEPL, IR, TR, FI itp. Każdy rodzaj uprawnienia ma swoje zasady przedłużania. Powyższe zasady przedłużania SEPL obowiązują bez względu na to czy masz je wpisane do licencji PPL, CPL czy ATPL.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Możesz rozszyfrować SEPL i SEPS bo nic mi to nie mówi.
SEPL - Single Engine Piston Land, czyli klasa samolotów jednosilnikowych, tłokowych z lądowaniem na ziemi
SEPS - Single Engine Piston Sea, czyli klasa samolotów jednosilnikowych, tłokowych z lądowaniem na wodzie
ME to w skrócie Multi Engine, a IR to instrument rating, czyli uprawnienie do lotów IFR.
Myślałem, że skoro pytasz o CPL, to wiesz już coś o PPL i takie skróty znasz.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Coś tam czaję ale niektóre sprawy to czarna magia.
Czyli licencja traci ważność tak jak paszport i żeby móc latać trzeba mieć ważne wszystkie uprawnienia, które odnawia się co jakiś czas ?
I jeszcze jedno pytanko czy mając PPL(A) można latać na ultralightah czy trzeba posiadać osobny papier ?
Dokładnie tak, po 5 latach musisz ją po prostu wymienić na nową.
Wszystkie nie. Uprawnienia wpisywane do licencji są jak wizy w paszporcie, ważna musi być tylko ta, której potrzebujesz. Jak MEPL ci się skończy a SEPL jest dalej ważne, to możesz dalej latać jednosilnikowymi a wielosilnikowymi już nie. Jak wygaśnie ci IR, ale MEPL lub SEPL masz ważne to nadal możesz latać, ale tylko w warunkach VFR itd. itp.
SEPL odnawia się co 2 lata. Innych nie pamiętam, bo nie mam
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Zakładki