Rozumiem, że chodzi Ci o "przedłużenie SEP(L)"? Jeśli tak, to http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...nie_sep_l.html
Czym innym są wymagania ośrodka / ubezpieczyciela. Tam najczęściej musisz co roku robić KWT i KTP (których, z tego, co wiem nie ma w wymogach prawnych), plus dochodzą własne wymagania "lotności" (np. "jeśli w ciągu x dni/miesięcy nie latałeś, to musisz zrobić lot kontrolny)
Nalot z ULMów liczy się do wymagań do licencji, jeśli samolot jest zarejestrowany jako Specjalny (SP-Yxxx albo chyba SP-Sxxx) - gdzieś była taka wypowiedź ULC, teraz nie mogę znaleźć. Przypuszczam, że wtedy również możesz ten nalot wykorzystywać do przedłużenia SEP(L)a.
Jak jest w przypadku ULMa (np. na czeskich znakach) - zapytaj ULC
Zakładki