1Likes
-
1
Post By Flycat
-
-
Jeśli zarząd Twojego aeroklubu się zgodzi, to tak. Jeśli odmówią, to nie.
M..M
-
Jeśli planujesz dalej iść na WSOSP to wiem że uczelnia sponsoruje lotnicze przysposobienie wojskowe- w tym jest 8 godzin nalotu. Następnie możesz spróbować dogadać się z jakimś FTO aby ułożyli Ci program szkolenia uwzględniający owe 8 godzin- zawsze to parę tysi do przodu.
Możesz też spróbować dogadać się aby rozłożyć spłatę w czasie- lecz nie licz że rozłożą Ci ją na rok, parę miesięcy to max.
-
A jeśli miałbym już III klasę szybowcową to obejmują mnie zniżki ze względu na nalot na szybowcach? Chodzi mi o mniejszą ilość godzin do wylatania podczas szkolenia do PPL, co wiąże się z kosztami...
-
Polecamy
Po pierwsze musisz mieć licencję. Po drugie, jak już ją zdobędziesz, możesz odpisać sobie 1h lotu na samolocie za każde posiadane 10h nalotu dowódczego na szybowcach, jednak z zastrzeżeniem, że łączna liczba odpisanych godzin nie może być większa niż 10. Łatwo obliczyć, że jako świeżo upieczony pilot z PL(G) z minimalnym wymaganym nalotem będziesz mógł skrócić szkolenie do PPL(A) o jakieś 2-3 godziny. Z punktu widzenia ekonomicznego bez sensu, z punktu wyszkoleniowego jak najbardziej.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki