Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie kontynuacja szkolenia ppl w usa.


    Polecamy

    Witam
    obecnie zaczynam szkolenie praktyczne jednak w lipcu muszę wyjechać na półtora miesiąca do usa. Do tego czasu wylatam pewnie 30h i nie chciał bym robić zbyt długiej przerwy w lataniu. Dlatego poważnie myślę o wzięciu przynajmniej jednej lekcji w tygodniu(chciał bym np. wylaszować nowy typ), i tu pojawia się pytanie czy amerykańskie szkoły akceptują polską teorie i czy prawo pozwala na takie loty przygotowujące na nowy typ samolotu w trakcie szkolenia. Dodam że czytałem informacje na ten temat na stronie faa, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.

  2. #2
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Chyba najłatwiej będzie poszukać najbliższy ośrodek certyfikowany wg JAR
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Rozumiem, że nie chcesz szkolenia zakończyć w USA tylko "przeczekać" ten miesiąc?

    W takiej sytuacji możesz latać z instruktorem bez żadnego przygotowania teoretycznego ani certyfikatów lekarskich. Po prostu wsiadasz i lecisz. Na wszelki wypadek zapytaj instruktora czy szkołę w której masz zamiar latać o TSA check. Nie powinien być konieczny, ale interpretacja może być różna.

    Gdybyś chciał latać solo to sytuacja się komplikuje, bo potrzebowałbyś medical, jakieś minimum teorii i pewnie już TSA background check. Oczywiście żaden obcy instruktor nie wypuści Cię na solo bez licencji jeśli nie wylata z Tobą kilku godzin.
    Ostatnio edytowane przez Krasnall ; 03-05-2013 o 11:18

  4. #4
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nalot w nieJARowskim ośrodku nie zostanie Ci zaliczony na poczet szkolenia, ale sam pomysł latania dla treningu jest jak najbardziej trafny
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  5. #5

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    dziękuje za rzeczowe odpowiedzi, temat stał się znacznie jaśniejszy.

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    cze, a gdzie sie wybierasz? Mam bardzo podobna sytuacje i udalo mi sie znalezc fajne szkoly w LA, SF i Vegas. mfk


  7. #7

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    Lecę do San diego w CA i tam mam zamiar wziąć pare lekcji we flyaaa.com ale zobaczę jak sprawa wyglada na miejscu.

  8. #8

    Dołączył
    May 2013

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seb3e Zobacz posta
    270USD za
    --
    This is a full 2 hour lesson with a Certificated Flight Instructor. You will receive approximately a 45 minute ground briefing lesson so you are prepared to fly the airplane. The Certified Flight Instructor will then take you out to the airplane and you will fly approximately 1 hour of flight time. At the completion of the flight you will receive a post flight briefing and be issued a certificate of training, logging your time behind the controls of the airplane
    --


    Jesli chcesz polatac wiecej niz 2h to dogadalbym sie lepiej z nimi. W KVGT za 1h briefing zaplacilem 35-40USD + 200USD za 1h lot (G1000, wet z instruktorem).

    mfk

  10. #10

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    też mi się wydaje że na miejscu trzeba porozmawiać i się dogadać tak żeby to miało sens, ja bym chciał raz jak się uda to dwa razy w tygodniu polatać.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •