Baza pytań do PPL(A) z tego co mi wiadomo nie zmieniła się. Boruh jest aktualny.
Cześć! Słuchajcie słyszałem od znajomego, że istnieje strona działająca jak boruh tyle że ma aktualna bazę pytań identyczną jak w ULCu. Za dostęp płaci sie jakaś kwotę, oraz, że prowadzi ją ktoś z Rzeszowa. Nie wiem na ile to prawda . Czy wiecie jak sie nazywa ?
Pozdrawiam
Baza pytań do PPL(A) z tego co mi wiadomo nie zmieniła się. Boruh jest aktualny.
No dobrze, ale jest cos innego, jak podałem?
Testy LKE Symulator LKE pytania do licencji pilota PPL(A), PL(G), PL(FB), PPL(H), PJ, UHP tu jest baza Boruha.
Z tego co mi wiadomo dostęp jest bezpłatny i jest to na tyle aktualna baza, że nikt nie szuka alternatyw. Jeśli notatki z kursu masz porządne, to naucz się notatek dla siebie, abyś potem patrząc pytania wiedział dlaczego tak a nie inaczej. Potem odpal Boruha i zacznij na nim ćwiczyć pytania
Dobra dziękuje Wam za rozwiązanie. Notatki z kursu mam raczej "obfite" wiec nie będzie problemu.
Ja jeszcze znalazłem coś takiego: TESTY PPL(A) LKE
Swoją drogą, jaką strategię najlepiej przyjąć wybierając się na sesje egzaminacyjne? Próbować zdawać wszystko
czy też lepiej zdawać na raty?
Moim zdaniem najlepszą taktyką jest zaczęcie zdawania od najtrudniejszych przedmiotow, bo na początku masz jeszcze chęć do nauki, a potem bywa rożnie :P Jeżeli chcesz zdawać na raty nie ma problemu, zależy to już od Ciebie. Ważne jest też, żeby nie podchodzić do egzaminu jeśli się nie umie, bo w nowych zasadach nie można zdawać jednego przedmiotu dwa razy w jednej sesji.
Nie przesadzajmy z trudnością tych egzaminów. Zazwyczaj da się zdać wszystko w 2h będąc normalnie przygotowanym.
Liveed jak twoim zdaniem wygląda podział na przedmioty łatwiejsze i trudniejsze, jestem ciekawy bo mam kilka pomysłów na podzielenie sesji, ale nie jestem do końca pewny i ciekawi mnie jak Ty to widzisz .
Większość moich znajomych miało problem z Prawem Lotniczym, zresztą na początku ja sam też. Zasady lotu mogą być mało ekscytujące dla osób czujących awersję do fizyki. Nawigacja, meteorologia. Reszta to raczej betka. Ja zdawałem wszystko za jednym podejściem. Trwało to chyba 1h40minut. Nie chciało mi się jeździć do Wawy, wyszedłem z założenia, że co zdam to już za mną. A i tak udało mi się zdać wszystko za pierwszym razem. Ostatnie 24 godziny przed egzaminem w głowie miałem tylko pytania z bazy. Mało tego, wyjazd do Wawy połączyłem ze sprzedażą auta i przed egzaminem musiałem przerobić 2 wizyty w serwisie z zainteresowanymi. :-) Auto poszło a ja wróciłem rejsowym do domu. :-)
Dzięki Cruiser za odpowiedź bo tak myślę że może dobry pomysłem byłoby połączyć zasady lotu z nawigacją na jedno podejście, na nasępne prawo z meteo i resztę zostawić na trzcie ostatnie podejście jestem z wawy i nie jest problemem dojazd tylko wiedza , którą trzeba wkuć.
Dla mnie najtrudniejsze były zasady lotu - musiałem nad tym spędzić najwięcej czasu. Wiele osob ma problem z prawem lotniczym i to uważa za najtrudniejszy przedmiot. Do tej listy dorzuciłbym ewentualnie człowieka - możliwości i ograniczenia. Reszta raczej nie jest trudna
Siemacie,
proponuje zrobic nastepujaco - przejrzyjcie dokladnie materialy szkoleniowe, potem sprawdzcie (wielokrotnie) wasze umiejetnosci wspomnianym programem. Zrobilem 7 egzaminow jednego dnia a prawo zostawilem sobie na kolejny. Nie ze wszystkiego bylo 100% acz poszlo gladko.
Duzo z tej wiedzy i tak bedzie do powtorzenia podczas przygotowania sie do lotow samodzielnych i potem do egzaminu praktycznego (minima, oblodzenie gaznika).
Powodzenia, teoria przy rzetelnej i w miare czestej nauce nie jest trudna
mfk
Ostatnio edytowane przez MichalFilipKowalik ; 24-11-2013 o 20:49 Powód: too much beer
Zakładki