Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Leonidas

Wątek: Przygotowywanie się do teorii PPL(a)

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie Przygotowywanie się do teorii PPL(a)


    Polecamy

    Cześć! Słuchajcie słyszałem od znajomego, że istnieje strona działająca jak boruh tyle że ma aktualna bazę pytań identyczną jak w ULCu. Za dostęp płaci sie jakaś kwotę, oraz, że prowadzi ją ktoś z Rzeszowa. Nie wiem na ile to prawda . Czy wiecie jak sie nazywa ?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar Liveed

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Baza pytań do PPL(A) z tego co mi wiadomo nie zmieniła się. Boruh jest aktualny.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie

    No dobrze, ale jest cos innego, jak podałem?

  4. #4

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Testy LKE Symulator LKE pytania do licencji pilota PPL(A), PL(G), PL(FB), PPL(H), PJ, UHP tu jest baza Boruha.
    Z tego co mi wiadomo dostęp jest bezpłatny i jest to na tyle aktualna baza, że nikt nie szuka alternatyw. Jeśli notatki z kursu masz porządne, to naucz się notatek dla siebie, abyś potem patrząc pytania wiedział dlaczego tak a nie inaczej. Potem odpal Boruha i zacznij na nim ćwiczyć pytania

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie

    Dobra dziękuje Wam za rozwiązanie. Notatki z kursu mam raczej "obfite" wiec nie będzie problemu.

  6. #6

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MichalMatuszewski Zobacz posta
    No dobrze, ale jest cos innego, jak podałem?
    Ja jeszcze znalazłem coś takiego: TESTY PPL(A) LKE

    Swoją drogą, jaką strategię najlepiej przyjąć wybierając się na sesje egzaminacyjne? Próbować zdawać wszystko
    czy też lepiej zdawać na raty?

  7. #7

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez luktr Zobacz posta
    Swoją drogą, jaką strategię najlepiej przyjąć wybierając się na sesje egzaminacyjne? Próbować zdawać wszystko
    czy też lepiej zdawać na raty?
    Zależy od Ciebie. Da się zdać wszystko w 1 podejściu, a można też zdawać na raty. Wszystko na raz może być trudniej, ponieważ każdy test to kilkanaście pytań i może to być męczące.

  8. #8
    Awatar Liveed

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Moim zdaniem najlepszą taktyką jest zaczęcie zdawania od najtrudniejszych przedmiotow, bo na początku masz jeszcze chęć do nauki, a potem bywa rożnie :P Jeżeli chcesz zdawać na raty nie ma problemu, zależy to już od Ciebie. Ważne jest też, żeby nie podchodzić do egzaminu jeśli się nie umie, bo w nowych zasadach nie można zdawać jednego przedmiotu dwa razy w jednej sesji.

  9. #9
    Awatar Leonidas

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Chorzów

    Domyślnie

    Nie przesadzajmy z trudnością tych egzaminów. Zazwyczaj da się zdać wszystko w 2h będąc normalnie przygotowanym.
    PiotrekR likes this.

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Liveed jak twoim zdaniem wygląda podział na przedmioty łatwiejsze i trudniejsze, jestem ciekawy bo mam kilka pomysłów na podzielenie sesji, ale nie jestem do końca pewny i ciekawi mnie jak Ty to widzisz .

  11. #11
    Awatar Cruiser

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Większość moich znajomych miało problem z Prawem Lotniczym, zresztą na początku ja sam też. Zasady lotu mogą być mało ekscytujące dla osób czujących awersję do fizyki. Nawigacja, meteorologia. Reszta to raczej betka. Ja zdawałem wszystko za jednym podejściem. Trwało to chyba 1h40minut. Nie chciało mi się jeździć do Wawy, wyszedłem z założenia, że co zdam to już za mną. A i tak udało mi się zdać wszystko za pierwszym razem. Ostatnie 24 godziny przed egzaminem w głowie miałem tylko pytania z bazy. Mało tego, wyjazd do Wawy połączyłem ze sprzedażą auta i przed egzaminem musiałem przerobić 2 wizyty w serwisie z zainteresowanymi. :-) Auto poszło a ja wróciłem rejsowym do domu. :-)

  12. #12

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Dzięki Cruiser za odpowiedź bo tak myślę że może dobry pomysłem byłoby połączyć zasady lotu z nawigacją na jedno podejście, na nasępne prawo z meteo i resztę zostawić na trzcie ostatnie podejście jestem z wawy i nie jest problemem dojazd tylko wiedza , którą trzeba wkuć.

  13. #13
    Awatar Liveed

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Dla mnie najtrudniejsze były zasady lotu - musiałem nad tym spędzić najwięcej czasu. Wiele osob ma problem z prawem lotniczym i to uważa za najtrudniejszy przedmiot. Do tej listy dorzuciłbym ewentualnie człowieka - możliwości i ograniczenia. Reszta raczej nie jest trudna

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Siemacie,

    proponuje zrobic nastepujaco - przejrzyjcie dokladnie materialy szkoleniowe, potem sprawdzcie (wielokrotnie) wasze umiejetnosci wspomnianym programem. Zrobilem 7 egzaminow jednego dnia a prawo zostawilem sobie na kolejny. Nie ze wszystkiego bylo 100% acz poszlo gladko.

    Duzo z tej wiedzy i tak bedzie do powtorzenia podczas przygotowania sie do lotow samodzielnych i potem do egzaminu praktycznego (minima, oblodzenie gaznika).

    Powodzenia, teoria przy rzetelnej i w miare czestej nauce nie jest trudna

    mfk
    Ostatnio edytowane przez MichalFilipKowalik ; 24-11-2013 o 20:49 Powód: too much beer

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •