zła technika i jak sądzę zły instruktor też
1) robienie kręgów z 4 godzinami to jest marnowanie Twoich pieniędzy. pierwsze dziesięć godzin powinno się poświęcić na zapoznanie z samolotem i bardzo dobre opanowanie podstawowych manewrów. Z dobrym przygotowaniem pójdzie dużo szybciej a co najwazniejsze z lepszymi wynikami
2)
prędkość na podejsciu kontrolujesz gazem a nie wolantem
3) podejscie powinno być jednostajne i stabilne a nie schodki. W momencie jak zaczynasz skręcać z trzeciego zakrętu na prostą powinienieś być już na właściwej wysokości i mieć właściwą
prędkość a potem tylko delikatne korekty
4) jak będziesz już miał 450 godzin to gwarantuję że bedziesz w stanie prawie zawsze i na każdym etapie ustabilizować podejście ale na razie powinienieś skupić się na prawidłowej technice i jeżeli coś idzie nie tak to od razu go around
Zakładki