Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
Like Tree1Likes

Wątek: Jakie wybrać słuchawki?

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie Jakie wybrać słuchawki?


    Polecamy

    Witajcie, za tydzień jadę zrobić 1 klasę do Wrocławia i jeśli wszystko się uda to chcę rozpocząć PPL (A) w Łodzi w Bartolini Air.
    Gdzieś czytałem, że dobrze jest mieć własne słuchawki, czy polecacie jakieś konkretne, albo czy są jakieś różnice między nimi?
    W co jeszcze warto się doposażyć?


    z góry dzięki

  2. #2
    Awatar Cruiser

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Forum prawdę Ci powie, tylko poszukaj.
    Jak zaopatrzysz się w Clarki to będziesz zadowolony na dłuższy czas.

    A po co Ci jedynka do PPL? Druga wystarczy.

    Pozdro
    cruiser

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    Dzięki za podpowiedź

    Jeśli się uda dostać 1 to chce robić kolejne uprawnienia i licencje, moze kiedys uda sie zasiac za Boeningem albo Airbusem...
    a jak nei to robie 2 i biore sie za szybowce...

    pozdro!

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie

    Polecam navcomm'y 300D są fantastyczne i nie kosztują majątek. Co do Bartolini Air - świetny wybór właśnie skończyłem tam PPL polecam!

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    dzięki!!!
    no to chociaż jestem spokojny o wybór szkoły, w piątek badania...

  6. #6

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    A co jeszcze polecacie kupić? gdzieś czytałem o jakimś kalkulatorze...
    teoria trudna do zdania w ULC?

  7. #7
    Awatar b182

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Gorlice

    Domyślnie

    Jak się pouczysz, zdasz!

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie

    Teoria - banał. Wałkuj Boruh'a a ze zdaniem problemu nie będzie . Prawdziwej, potrzebnej teorii nauczysz się w szkole. W bartolini kładą nacisk na teorię, co w późniejszym lataniu bardzo się przydaje
    apropo kalkulatora możesz się narazie wstrzymać, będzie potrzebny dopiero do planowania tras.

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    EPCD/EPLB/EPLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kicor Zobacz posta
    teoria trudna do zdania w ULC?
    Jeśli masz bazę pytań i odpowiedzi, to żaden egzamin nie jest trudny.
    Jak nie masz co robić z hajsem to wybierz sobie jakiejś Clarki. Nie spotkałem się z modelem, który by mi nie odpowiadał.
    Za 600 zł możesz kupić fajne Navcommy, które spełnią twoje oczekiwania.
    Podczas swojej PPLki pracowałem z kilkoma instruktorami z Bartolini. Znają się na robocie, i merytoryczne podchodzą do sprawy. Do tego są sympatyczni, i bardzo miło ich wspominam.

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    super!!! dzięki za pomoc, nie mogę się już doczekać xD

  11. #11

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Ja bym polecił Clarki H10-30. Latałem na początku szkolenia w NavCommach (NC100) i bywały z nimi problemy ze współpracą z słuchawkami instruktora, np. nie działał wewnętrzny intercomm, słuchawki instruktora były blokowane (nie było możliwości nadawania z drugiej pary) itp. W Clarkach tego typu problemów nie ma. Po za tym rzeczone Clarki, w porównaniu np. z NC100 znacznie lepiej tłumią hałas silnika, jak również komfort użytkowania jest o niebo lepszy - po paru godzinach lotu uszy i głowa nie jest zmęczona, niestety o NavCommach tego napisać nie mogę. Oczywiście Clarki są droższe, ale ta różnica cenowa przy np. koszcie całego szkolenia PPL(A) nie jest aż tak porażająca.

  12. #12

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    dzięki za pomoc i naprowadzenie, Clarki duzo osó sobie chwali z tego co widze i czytałem, i chyba rzeczywiście je kupię. Wyglądaja super, taki old school - ale dobrze wiedziec ze nie tylko wygladaja, ale i dobrze sluza. Bylem w piątek we Wroclawiu na badanich na 1 klase. Czekam na orzeczenie...mama nadzieje ze Wawa sie zgodzi....
    Cytat Zamieszczone przez luktr Zobacz posta
    Ja bym polecił Clarki H10-30. Latałem na początku szkolenia w NavCommach (NC100) i bywały z nimi problemy ze współpracą z słuchawkami instruktora, np. nie działał wewnętrzny intercomm, słuchawki instruktora były blokowane (nie było możliwości nadawania z drugiej pary) itp. W Clarkach tego typu problemów nie ma. Po za tym rzeczone Clarki, w porównaniu np. z NC100 znacznie lepiej tłumią hałas silnika, jak również komfort użytkowania jest o niebo lepszy - po paru godzinach lotu uszy i głowa nie jest zmęczona, niestety o NavCommach tego napisać nie mogę. Oczywiście Clarki są droższe, ale ta różnica cenowa przy np. koszcie całego szkolenia PPL(A) nie jest aż tak porażająca.

  13. #13

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    dostałem 1 klase xD
    Kamilek96 likes this.

  14. #14

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    a jaka jest różnica między pasywnymi a aktywnymi?

  15. #15
    Awatar m..m

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    domu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kicor Zobacz posta
    a jaka jest różnica między pasywnymi a aktywnymi?
    Pasywne to zwykłe zagłuszki, tłumiące hałas za pomocą wykładziny dźwiękochłonnej. Aktywne posiadają mikrofon i generator który emituje dźwięk o "lustrzanym odbiciu" względem tego który dociera z zewnątrz. Dużo skuteczniejsze i z reguły mniejsze i lżejsze od pasywnych.

    Pozdrawiam
    M..M

  16. #16

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    dzięki...

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Witam serdecznie. Zastanawiam się nad kupnem słuchawek aktywnych. Czy ktoś posiada DC ONE X? Miałem okazje polatać na Bose A20 i jakościowo lipa straszna... Zastanawiam się jak wygląda sprawa w przypadku David Clark? Który model jest nowszy?

    Pozdrawiam

  18. #18
    Awatar Cruiser

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    A skąd wiesz, że Bose to lipa? Masz jakieś większe porównanie? Coś bolało po locie? Akurat to jedne z lepszych. Zależnie od kształtu dyni.... warto popróbować innych, zanim wyda się wyrok.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kicor Zobacz posta
    dostałem 1 klase xD
    Ciezko jestjest dostac 1? Co tam jest sprawdzane, boje sie przed moimi badaniami niby czuje sie stoprocent zdrowo i aktywny tryb zycia mam., ale kiedys w nosa dostalem to pewno lekko krzywa przegroda nosowa bedzie

  20. #20

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Przegroda nosowa nie ma wpływu, a to nie jest temat o badaniach.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •