Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie Kilka pytan o licencje


    Polecamy

    Witam. Kiedys planowalem zrobic licencje ppla ale dopiero teraz bo prawie 2 latach ciezkiej harowy i malej kasy (jak to w PL) uzbieralem na licencje. Bede ja robic w bialymstoku poniewaz tu mieszkam (chyba ze nasz areoklub jest nic nie warty). I tu moje pytanie. Na stronce jest napisane ze za ok 6 tys jesli szkolenie podstawowe. Nigdzie nie znalazlem czy to sa same loty z instruktorem po okregu lotniska czy cos wiecej. Wiem ze do dostania licencji trzeba przelatac min 45 godzin i to wykracza znacznie ponad kwote 6 tys. I tu moje pytanie. Przez kilka lat mieszkalem po sasiedzku z bardzo bogata osoba. Ma on swoje lotnisko i kilka samolotow. Czy po kursie podstawowym bede mogl latac jego samolotem zanim wylatam te 45 godz czy bedzie potrzedbny nadzor instruktora? Ten czlowiek bez problemu dal by mi swoja cesne do codziennego latania za grosze a nawet moze za darmo poniewaz jest plantatorem borowki i w sezonie lata u niego kilka motolotni odstraszajac ptaki z pola. Z tego co wiem to motolotnie sa ich ale on im placi za to co robia.
    Drugie pytanie jak dotyczy nalotu. Domyslam sie ze wpisuje go sie do jakies specjalnej ksiazki ale jesli latam sam i to wpisze to godziny beda wiarygodne czy musze jeszcze do tego zdobyc kogos autograf np. instruktora z jakiegos aeroklubu (majac juz licencje). Zawsze mnie to zastanawialo bo tak to kazdy moze sobie wpisywac codziennie po 2 godz wgl nie latajac. Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar Cruiser

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Cudów nie ma. Za 6720 masz tylko 13 godzin podstaw. Dodaj sobie 1.400 i 22.680 i wyjdzie cena początkowa. Jak policzysz sobie wznowienia, powtórki ćwiczeń itp lekko wylądujesz przy 30.000 PLN przed egzaminem. Dopiero po nim możesz latać sam. Czy ktoś da ci samolot po zaliczeniu egzaminu to inna sprawa.

  3. #3
    Awatar b182

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Gorlice

    Domyślnie

    Coś mi się wydaje że ta cena to może dotyczy szybowców. Jesteś pewien ze czytałeś o licencji PPL(A)

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie

    Dobrze widział bo istnieją szkolenia zapoznawcze

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie

    Ta cena dotyczy szkolenia podstawowego do ppla. Mozecie zobaczyc na stronce bialostockiego aeroklubu. Pytalem pownieaz wlasnie nie bylem pewien o co im chodzi z tym podstawowym ale juz wiem Druga sprawa o ktorej zapomnialem powiedziec. Zastanawialem sie czy nie robic licencji w warszawie w obecnosci tylu samolotow i kontrolera lotow. Powiem szczerze ze ogladalem tylko oferte aeroklubu warszawskiego. Ktos moze ich polecic czy nei bardzo?

  6. #6
    PMM
    PMM jest nieaktywny

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    jeśli chcesz kontrolera to musisz szkolić się w Modlinie a nie w aeroklubie warszawskim

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Iława

    Domyślnie

    W Dęblinie też poniekąd można, a ceny do wysokich nie należą.

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeżeli zamierzasz latać rekreacyjno-turystycznie proponuję zapoznaj sie z licencja lapl , połowa kosztów a efekt ten sam jeżeli chodzi o loty cessną w Vfr , ewentualnie zawsze możesz dolatać godziny do ppl jeżeli będziesz chciał latać ifr-a ,ml ,nocki bądź z miłości do latania będziesz chciał zrobić atpl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •