Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28
Like Tree6Likes

Wątek: PPL'ka w warszawie

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Chełm, Poland

    Domyślnie PPL'ka w warszawie


    Polecamy

    Witam wszystkich forumowiczów. Piszę do was z pytaniem, mam zrobioną teorie do PPLa i chciałbym w końcu zabrać się za praktykę. Jaką szkołę w warszawie polecacie, mieszkam na targówku więc nie chciałbym zrobić jej w modlinie bo za daleko. Czekam na wasze propozycje i opinie.

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2015

    Domyślnie

    W parku bródnowskim raczej nie znajdziesz szkółki, ale jak jesteś gotowy na wyprawę na drugą stronę rzeki, to na bemowie jest lotnisko zwane babicami i podobno są tam ośrodki różnorakie. Jest o tym z 40 tematów

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    Chełm, Poland

    Domyślnie

    Właśnie są różne ośrodki, dlatego pytam również
    o opinie

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Adicho Zobacz posta
    Właśnie są różne ośrodki, dlatego pytam również
    o opinie
    Aeroklub Warszawski , Ventum .

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wojtek86 Zobacz posta
    Aeroklub Warszawski , Ventum .
    Z Goldwings i Ventum miałem / mam doświadczenie i nie wiem czy mogę z czystym sumieniem którąś z tych szkół polecić. W Ibex rozmawiałem, i wydają się dużo bardziej profesjonalni ale cena będzie też inna. Jeśli do Modlina z Targówka masz daleko to ja cię proszę... oczywiście Babice są bliżej ale bym z Modlinem nie przesadzał.

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Jeśli do Modlina z Targówka masz daleko to ja cię proszę.
    Racja .. Ja z Londynu przyjeżdżam :-D

  7. #7

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    No to już skrajnie ja jak tam robiłem nvfr to dojeżdżałem z pod Pruszkowa, ale z Londynu to respekt

  8. #8
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wojtek86 Zobacz posta
    Racja .. Ja z Londynu przyjeżdżam :-D
    to daj sobie spokoj i zrob szkolenie w UK
    MADBALL likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    to daj sobie spokoj i zrob szkolenie w UK
    Jednak bardziej mi się opłaca zrobić w Wawie . Same PPL kosztuje £8000 .

  10. #10
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wojtek86 Zobacz posta
    Jednak bardziej mi się opłaca zrobić w Wawie . Same PPL kosztuje Ł8000 .
    to tylko pozornie tak wyglada
    MADBALL likes this.

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    W Adrianie Aviation też mamy studentów, którzy przyjeżdżają do nas z Warszawy. Latają też tacy co na kurs przylatują z UK czy Skandynawii itd., ale tacy studenci planują pobyty po 2x 2tygodnie.

  12. #12

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bedford UK

    Domyślnie

    Przy dzisiejszym kursie funta nie wiem czy to takie opłacalne, szkolenie w PL. Jak kto lubi.

  13. #13
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    to nie tylko chodzi o pieniadze.
    1) robiac szkolenie w UK od razu masz zapewnione ICAO level 6. W PL nie do przejscia, wiec co jakis czas bedziesz musial odnawiac, a to Ł plus zmarnowany czas. Mysl perspektywicznie - jak bedzie dwoch kandydatow do pracy z takim samym nalotem, jeden ma 4 a drugi 6 to kogo wybiora ?
    2) pojedzesz na dwa tygodnie - koszt biletu + musisz gdzies spac, cos zjesc, przemieszczac sie itp no i nie chodzisz do pracy wiec albo marnujesz urlop albo nie zarabiasz. A jak nie bedzie pogody ? A tak to po poludniu podjedziesz sobie do Blackbushe albo do Farnborough albo w dziesiatki innych miejsc i masz na miejscu
    3) jakosc szkolenia generalnie duzo lepsza w UK ale tez zalezy na kogo trafisz
    4) po maratonsku w 2 tygodnie to mozna sie nauczyc jak strzyc owce z kasy a nie latac samolotem. szkolenie wymaga czasu i spokoju. wydasz kase, bedziesz mial papier a latac i tak nie bedziesz umial. wiec potem wydasz drugie tyle na doszkalanie zanim ktos wynajmie ci samolot.
    5) jak chcesz isc w komerche to daj sobie spokoj z lotniskami - kartofliskami na ktorych laduje jedna C150 raz na dwa dni. to sie tyczy tez UK, ale tutaj masz wybor i szanse nauczyc sie od poczatku latac na lotnisku miedzynarodowym z wiekszym ruchem niz Warszawa, np w East Midlands czy w Liverpool. Jak sie nauczysz operowac wokol London czy Manchester TMA to bedziesz gosc od samego poczatku. Nie nauczysz sie od poczatku to nie bedziesz umial wiec znowu wydasz na doszkalanie

    ps jezeli chcesz to zapraszam na priv byc moze uda sie ponegocjowac dobra cene na szkolenie w Liverpool

  14. #14

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Tylko ze j słyszałem ze nie wszędzie "honorują" brytyjskie icao6 poz UK. Na babicach tez potrafi być więcej operacji niż na Okęciu

  15. #15

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Tyle że w UK mówisz na ICAO6 i to słychać.
    Ja mam pod nosem MCR i Barton. Ludzie latają i żyją, a jak szkolisz się i masz rejsowke co 4-6 minut w szczycie to też inne nawyki niż Babice. Znaczy takie Okęcie to zadupie do szkolenia.

    Sent from my XT1032 using Tapatalk

  16. #16

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie bardzo wiesz o czym mówisz chyba. Okęcie ma za duży ruch rozkładowy do szkolenia i od dawna jest to zabronione, na Babicach w sezonie czasem nie przyjmują więcej samolotów na kręgi, w Modlinie ruch rozkładowy pozwala na szkolenia i jest ich tam bardzo dużo, zarówno na śmigłowcach jak i IFR i VFR, do tego masz w okolicy Łódź, Bydgoszcz i Szymany dla przelotów IFR. Nie mówiąc o tym że za duży ruch i ograniczenia przestrzeni nie są odpowiednie dla szkolenia podstawowego.

  17. #17

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Pomijając kwestie kosztów, bo UK jest stosunkowo przyjazne,

    http://manchesterflighttraining.com/...raining-prices
    To masz osluchanie się do bólu z technicznym potocznym angielskim i co najważniejsze, jest nacisk na latanie na lotniska kontrolowane.

    Czyli masz ileś tam lotów z operacjami na kontrolowanym.
    Manchester do Leeds czy Liverpool jest najczęstsze.

    Znajomy zrobił ppl w pl i latał trochę, miał język na lvl 5 ale jak się chwilę poszwendal po UK to jednak czuł różnice.

    Dla kogoś kto mieszka w UK, trening lokalnie może jedynie oszczędzić czas i nauczyć więcej.
    Bilet Londyn mcr weekend rano i wieczorem to po 19.9

    Sent from my XT1032 using Tapatalk

  18. #18
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Nie mówiąc o tym że za duży ruch i ograniczenia przestrzeni nie są odpowiednie dla szkolenia podstawowego.
    dlaczego ?

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Zwiększa to koszty i wydłuża wyuczenie podstawowych nawyków.

    To fakt że nauka latania w miejscu gdzie później się będzie trenowało jest ważna, ale jednocześnie spokojnie parę godzin doszkolenia wystarczy żeby się dobrze zapoznać z warunkami lokalnymi.

  20. #20
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Zwiększa to koszty i wydłuża wyuczenie podstawowych nawyków.

    To fakt że nauka latania w miejscu gdzie później się będzie trenowało jest ważna, ale jednocześnie spokojnie parę godzin doszkolenia wystarczy żeby się dobrze zapoznać z warunkami lokalnymi.
    niekoniecznie.
    1) zalezy jak jest rozliczany lot. jezeli placisz za czas "take off/landing" to jakie ma znaczenie ze stoisz w kolejce do startu miedzy czterema 737 czy masz 3km kolowania skoro i tak jest free - i za free w tym wypadku uczysz sie procedur poruszania sie po takim lotnisku. jak kolega Wojtek86 bedzie dzwonil aby ustalic cene za godzine lotu to warto sie takze zapytac JAK rozliczaja lot a nie tylko ile biora.
    2) na przykladzie liverpool - dolot do training zone to faktycznie jest 10 minut, ale przeciez w tym czasie student leci i tez sie uczy podstawowych nawykow do oporu

    3)kregi - no to faktycznie moze bedzie trzeba od czasu do czasu troche poczekac w kolejce do ladowania ale po pierwsze jak ktos jest dobrze przygotowany to mniej kregow potrzebuje - kilka sesji to jest max a po drugie w okolicy (do 15 minut lotu ) jest 7 lotnisk GA i 2 komunikacyjne z duzo mniejszym ruchem i tam mozna tluc te kregi do woli

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •