Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie C152 czy Diamond DA20


    Polecamy

    Mam do wyboru oba samoloty do szkolenia na ppl, prawdopodobnie ten drugi będzie bardziej dostępny, no i jest to dolnopłat - lepsza nauka latania. Różnica to około 1800 zł. Warto? Czy olać temat?

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Jedni wolą brunetki, inni blondynki....
    1800 zł to 3/5 minimalnego praktycznego szkolenia NVFR

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    DA20 to super samolocik, jak zrobisz licencje to na pewno się nim fajniej lata po kraju bo śmiga 25% szybciej a pali mniej. Natomiast na etapie szkolenia nie będzie różnicy. Lepsza nauka bo dolnopłat? Nie sądzę. Skonfrontuj różnicę w cenie z kwestią dostępności o której wspominasz i to tyle, bo w jakości szkolenia różnicy nie będzie.

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krótka Prosta Zobacz posta
    Jedni wolą brunetki, inni blondynki....
    1800 zł to 3/5 minimalnego praktycznego szkolenia NVFR
    no o tym tez myslalem, ze jednak za to moge sobie zrobic nocke.

    No to jak różnicy nie ma to rzeczywiscie sprawdzę jak to sie ma z dostępnością.

  5. #5

    Dołączył
    May 2017

    Domyślnie

    Pojawiła się w dyskusji kwestia czy dolnopłat jest lepszy? Prosiłbym o informacje na którym najlepiej odbyć podstawowe szkolenie? Ja spotkałem się z opinią, że do PPL lepiej szkolić się na górnopłacie.
    Mam prośbę do doświadczonych forumowiczów o podpowiedź? Oraz uzasadnienie. Czy chodzi o lepszą widoczność podczas lądowania?

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie ma to znaczenia.

  7. #7
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jerry90 Zobacz posta
    ... Ja spotkałem się z opinią, że do PPL lepiej szkolić się na górnopłacie.
    Mam prośbę do doświadczonych forumowiczów o podpowiedź? Oraz uzasadnienie. Czy chodzi o lepszą widoczność podczas lądowania?
    The 150 as a Teaching Tool: Good Because It's Bad - Flying Magazine, maj 1977 (tak, 40 lat temu ); jest w Google Books
    For every solution there is a problem.

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Jerry90 Zobacz posta
    Pojawiła się w dyskusji kwestia czy dolnopłat jest lepszy? Prosiłbym o informacje na którym najlepiej odbyć podstawowe szkolenie? Ja spotkałem się z opinią, że do PPL lepiej szkolić się na górnopłacie.
    Mam prośbę do doświadczonych forumowiczów o podpowiedź? Oraz uzasadnienie. Czy chodzi o lepszą widoczność podczas lądowania?
    Cessna wybaczy Ci więcej błędów...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •