Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 45
Like Tree1Likes

Wątek: Jakie słuchawki polecacie?

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie Jakie słuchawki polecacie?


    Polecamy

    Siemka Siemka. Tak jak w temacie, jakie słuchawki byście polecili do PPL która zacznę w połowie maja jakoś? Raczej aktywnych narazie bym nie kupował gdyż koszt za duży, chyba ze są jakieś naprawdę spoko w dobrej cenie. Patrzyłem sobie na:
    David Clarl H10 13.4 oraz David Clark H10-30. Które byście polecili? Jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma modelami słuchawek?

    Jakie byście polecili?

    Pozdro

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Latałem i w H10-30 i w H10-13.4. Osobiście lepiej latało mi się w H10-13.4. Generalnie to w H10-30 strasznie mało poręczny jest ten mikrofon moim zdaniem. Podstawową wadą tego mikrofonu jest na pewno brak tej gąbki. Przez to "pluje sie" w mikrofon co nie dość że podobno może uszkodzić szybko mikrofon to po wielu użyciach nie pachnie to dobrze. Na dodatek ten pałąk na którym zamontowany jest mikrofon średnio wygodnie się ustawia, w porównaniu do H10-13.4. Ale to tylko moja opinia osoby która korzystała i z tych i z tych słuchawek. Moim zdaniem warto dopłacić te 2 czy 3 stówy więcej i kupić H10-13.4. Latałem w wielu różnych słuchawkach, Sennheiserach, Navcommach i w Clarkach i uważam że ze wszystkich pasywnych słuchawek jakich używałem H10-13.4 są najlepsze, dlatego sam na nie postawiłem i nie żałuję ani złotówki wydanej na ten model.

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Super, dzięki bardzo za odp. Jednak słuchawki są potrzebne i tez nie chce wywalać kasy w błoto. Zaoferowano jeszcze mi ze mogę sobie wypożyczać słuchawki przed lotami jednak chyba to jest średnia opcja.

    oprocz braku tej gąbki na mikrofonie i pałąk do ustawiania jest jeszcze jakaś różnica?

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Jakoś większych różnic nie zauważyłem prócz tych, bo H10-30 używałem bardzo krótko. Skoro zaproponowali Ci że możesz wypożyczać słuchawki, a dopiero zaczynasz przygodę z latałem, to polecam przez te kilka pierwszych lotów skorzystać z tej opcji, skoro jak mówisz "nie chcesz wyrzucać kasy w błoto". Zakładam że jest kilka modeli które mogą wypożyczyć, więc za każdym razem weźmiesz inne i sam przetestujesz w których Ci się najlepiej lata. A jeśli to że są "wypozyczane" aż tak bardzo przeszkadza(a sam wiem że tak jest, zwłaszcza latem jak te słuchawki są całe spocone...) to polecam przez założeniem przetrzeć chusteczką dezynfekującą

  5. #5

    Dołączył
    May 2013

    Domyślnie

    H10-13 używam i polecam. Nie mam zastrzeżeń.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Czaje czaje, szczerze mówiąc jestem bardzo zdecydowany i w sumie latanie jako pilot było moim małym marzeniem wiec myśle ze tak czy siak nim zostanę. Wiec myśle ze to będzie dobry zakup.

    jakies wskazówki na początku szkolenia PPL?

  7. #7
    Awatar Cruiser

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Clarki 13.4 do szkolenia są idealne. Proste i nie do zajechania. Polatasz, wyszkolisz się i później kupisz aktywne a te będziesz miał dla pasażerów.

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Super dzięki bardzo za odp

  9. #9
    PiotrekR
    Goście

    Domyślnie

    Ja mam akurat H10-30 i nie mam zastrzeżeń. Łatwiej wyczyścić taki mikrofon bez gąbki. Z 2 strony kiedyś cały sezon latałem w H10-13.4 bo takie dostarczył pracodawca i też było super. Myślę, że jeżeli to będą słuchawki tylko dla Ciebie (odpada problem wymiany gąbek po innych osobach) to obydwa modele są tak samo dobre i powinieneś wybrać te, które Ci się bardziej wizualnie podobają. Teraz latam w Bose A20 ale słuchawki tego typu opłacają się dopiero wtedy gdy regularnie dużo się lata.

  10. #10

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Zgadza się one będą tylko dla mnie wiec myśle ze nie będzie problemu.

    Jezeli chodzi o parametry to są praktycznie takie same słuchawki tak?

  11. #11

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Ja korzystam z navcomm 300d i wylatałem z 30h na pplce i póki co się sprawdzały dobrze, nie uciskały nie czułem ich w dodatku dobra cena i jakość

    No i kupilem używane za 500 zł. W idealnym stanie

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Stanąłem niedawno przed tym samym problemem, jako że słuchawki to rzecz tak osobista jak bielizna i nadszedł czas kupić swoje a nie latać w szkolnych (pot, ślina, flora bakteryjna i tak dalej). Przeczytałem masę recenzji, obejrzałem dużo filmików, rozmawiałem z innymi pilotami i tak dojrzewałem z tym wyborem. Jedno co było pewne, to że nigdy ale to przenigdy nie kupię słuchawek David Clark - a w takich własnie w tej chwili się uczę latać. Mamy XXI wiek !!! A co oferuje David Clark? Druty, sprężyny i plastiki jak z epoki kamienia łupanego Design i wykonanie oraz wygoda użytkowania tych słuchawek to rozpacz. Ja wiem, jak na słuchawki lotnicze to one są stosunkowo tanie. Skądinąd za te pieniądze można kupić już świetne słuchawki HiFi Ale to nie znaczy, że nie ma alternatyw. A zatem co taniego w miejsce DC? Na przykład Flightcom Denali D30SP. Pasywne, lekkie, powszechnie chwalone przez pilotów. A od tego modelu już tylko krok do Flightcom Denali D50ANR. Czyli niewiele droższy model z ANR. I prawdopodobnie są to najtańsze słuchawki z ANR. Oba modele do kupienia w kraju. Jest jeszcze model Flightcom Denali D90ANR ale nie skupiałem się na nim, jako że nie znalazłem dostępnych nigdzie w kraju. Niestety zależało mi na BT i opcjonalnie na nagrywaniu. W związku z czym moje zainteresowanie poszło w kierunku LightSpeed Sierra. I pewnie byłbym pozostał przy tym wyborze ale ........ za ciut większą kwotę (przy tych cenach to już mogę napisać, że to niewielka różnica) są LightSpeed Zulu.3 przez wieluoceniane jako lepsze od Bose A20. Do tego długa gwarancja (producent daje 7 lat), powszechnie chwalony przez pilotów serwis producenta, program trade-up (czyli ten wydatek zwróci się za kilka lat, powiedzmy akurat jak wygaśnie gwarancja), pancerne wykonanie (np. wzmacniany kewlarem kabel, muszle ze stopu magnezu) oraz aplikacja FlightLink. I tak miało być tanio a skończyłem mój wybór na LightSpeed Zulu.3 Ale jak mawiał mój dziadek, biednego nie stać na kupowaniu tanio - lepiej raz a dobrze.

  13. #13

    Dołączył
    Dec 2017
    Mieszka w
    WAW, EPBC

    Domyślnie

    Sennheiser S1 Passive!!!
    Fly by Adrenaline

  14. #14
    Awatar gliderman13

    Dołączył
    Sep 2017
    Mieszka w
    FL410

    Domyślnie

    Drogi Kolego Kyniu. Twoja opinia o DC jest dość nonszalancka. Lotnictwo polega między innymi na tym, że jak coś się sprawdziło i działa to nie ma potrzeby tego zmieniać - patrz na przykład DC lub B737. Jako słuchawki pasywne z całą odpowiedzialnością mogę polecić pełne plastików i drutów Clarki.

  15. #15

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gliderman13 Zobacz posta
    Drogi Kolego Kyniu. Twoja opinia o DC jest dość nonszalancka.
    Tak, mój stosunek do DC jest równie lekceważący, co stosunek DC do wygody i komfortu użytkowników ich produktów A jak będę miał chwilę to może sfotografuję stan tych DC obrazujący jakość wykonania i trwałość tej "sprawdzonej" konstrukcji. No i skoro "nie ma potrzeby zmieniać tego co działa" to wywalmy glass cockpity, nawigacje, i generalnie ogólnie zaniechajmy wszelkiego postępu bo po co, skoro jest "sprawdzone i działa".

  16. #16

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mike Tango Zobacz posta
    Sennheiser S1 Passive!!!
    Biorąc pod uwagę, że Sennheiser jakiś czas temu ogłosił wycofanie się produkcji słuchawek lotniczych, to zostają używki. Bo nawet w nowe leżaki magazynowe nie warto inwestować, mając świadomość potencjalnych problemów z realizacją gwarancji czy zakupem elementów eksploatacyjnych.

  17. #17
    Awatar gliderman13

    Dołączył
    Sep 2017
    Mieszka w
    FL410

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kyniu Zobacz posta
    No i skoro "nie ma potrzeby zmieniać tego co działa" to wywalmy glass cockpity, nawigacje, i generalnie ogólnie zaniechajmy wszelkiego postępu bo po co, skoro jest "sprawdzone i działa".
    Nieco nadinterpretujesz mój wpis. B737 wypełniony "glass cockpitami i nawigacjami" to nadal w większości konstrukcja z przełomu lat 60/70'. Ja sam latam w aktywnych jednakże moim zdaniem Twoja opinia o Clarkach jest mocno przesadzona, jak widać oparta na przechodzonym szkolnym egzemplarzu.

  18. #18

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    A ja bym radził poszukać aktywnych używanych. Ja tak kupiłem swoje sennheisery aktywne za mniej niż pół ceny nowych a jeszcz s 5 letnia gwarancja (sennheiser dawał / daje na nie 10 lat). ANR to komfort niedostępny w jakichkolwiek nawet najlepszych słuchawkach pasywnych.

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gliderman13 Zobacz posta
    oparta na przechodzonym szkolnym egzemplarzu.
    Poprawka - nie jednym egzemplarzu tylko wszystkich egzemplarzach jakie są w ośrodku szkolenia. A jest ich kilka w różnym wieku. Skądinąd moja opinia o konstrukcji i wyglądzie DC nie jest odosobniona, np. Słuchawki lotnicze Âť AskeF

  20. #20

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Po części się z tym zgadzam. Widziałem wiele aeroklubowych Clarków w opłakanym stanie, które po nałożeniu na uszy były tak niewygodne że nie dało się w nich nawet minuty wytrzymać. Jednak raczej z racji tego że są aeroklubowe nie wszyscy przekładają wagę do tego żeby o nie dbać. Sam jednak mam Clarki o które dbam i są zarówno w bardzo dobrym stanie jak i również są wygodne.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •