Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Jan 2019

    Domyślnie EPNL (Łososina Dolna) czy EPNT (Nowy Targ)


    Polecamy

    Na wstępie, jako iż jest to mój pierwszy post na forum, chciałbym się powitać z szanownym gronem lotników i użytkowników forum!

    Mam na imię Marcin i odkąd pamiętam, chciałem zostać pilotem statku powietrznego, ale obiegowe mity oraz brak środków skutecznie hamowały mój zapał.

    W ostatnim czasie moja sytuacja nieco uległa zmianie i postanowiłem podjąć próbę realizacji tego marzenia, które kiedyś wydawało mi się zupełnie niemożliwe!


    Ponieważ pochodzę z południa małopolski, najwygodniejsze miejsca dla mnie do rozpoczęcia lotniczej przygody to Aeroklub Podhalański w Łososinie Dolnej bądź Aeroklub w Nowym Targu.

    Pytanie do szanownych użytkowników forum, czy ma ktoś większe bądź mniejsze doświadczenia z wyżej wymienionymi aeroklubami? Jak wygląda sytuacja z dostępnością instruktorów? Licencję PPL(A) chciałbym zdobyć w możliwie jak najkrótszym czasie, gdyż w okresie Kwiecień - Lipiec dysponować będę nieograniczoną ilością czasu, który chcę przeznaczyć na szkolenie. Szkolenie teoretyczne chciałbym odbyć w formie e-learningowej w miesiącach Luty - Marzec, czy w tej kwestii również mogę liczyć na jakąś podpowiedź? Na stronie aeroklubu podhalańskiego doczytałem, że prowadzą oni współpracę z platformą e-learningową szkoły GrafAviation i szczerze mówiąc skłaniam się bardziej w tą stronę, ale rozważę każdą inną, lepszą opcję!

    Zdaję sobie sprawę, że wszystko wymaga czasu i cierpliwości, ale daczego chcę zrobić PPL(A) tak szybko? Dlatego, że w roku 2019 czas na latanie będę mieć tylko właśnie w tym przedziale czasu ze względu na charakter wykonywanego zawodu, jednakże z całą pewnością będę mieć bardzo dużo czasu na naukę teorii ATPL w pracy, po pomyślnym zdaniu egzaminu PPL

    Dzięki!

    Marcin

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2017
    Mieszka w
    Krk

    Domyślnie


    Polecamy

    I gdzie sie zdecydowales robic?

    Ja moge polecic lososine. Tu maja do szkolenia dwie C152 i dwie C172 dostepne.
    Pomimo pracy ne etat w tym roku ruszylem ze szkoleniem w sierpniu i dalo sie latac do 4 razy w tygodniu i sprawnie dociagnac szkolenie do konca.

    Na ATPL najwazniejsze miec pieniadze i czas zeby zbudowac nalot. Zrobienie kursu w 2mc, a potem powrot do latania rok pozniej, moze budowac dodatkowe niebezpieczensstwo. powodzenia!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •