Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie Egzamin praktyczny do CPL(A)


    Polecamy

    Witam. Zastanawiaja mnie pewne zagadnienia dotyczace egzaminow praktycznych. Otoz zakladajac, ze szkolenia teoretyczne, egzaminy teoretyczne w ULCu oraz niezbedny nalot mam za soba i chce podejsc do egzaminu praktycznego. Wiec mam dwa pytania odnosnie tego:
    1) Czy zeby zdac egzamin praktyczny na IR na jednosilniku musze miec w licencje wpisana nocke?
    2) Czy jest mozliwosc polaczenia egzaminu praktycznego do CPL(A) z egzaminem praktycznym do uprawnienia IR?
    Moze dziwne pytania, ale nie znalazlem nigdzie odpowiedzi na nie
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 20-07-2010 o 17:39

  2. #2
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    1) jak zrobiles szkolenie IR bez wpisanej nocki??

  3. #3
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez simon.pfk Zobacz posta
    Witam. Zastanawiaja mnie pewne zagadnienia dotyczace egzaminow praktycznych. Otoz zakladajac, ze szkolenia teoretyczne, egzaminy teoretyczne w ULCu oraz niezbedny nalot mam za soba i chce podejsc do egzaminu praktycznego. Wiec mam dwa pytania odnosnie tego:
    1) Czy zeby zdac egzamin praktyczny na IR na jednosilniku musze miec w licencje wpisana nocke?
    2) Czy jest mozliwosc polaczenia egzaminu praktycznego do CPL(A) z egzaminem praktycznym do uprawnienia IR?
    Moze dziwne pytania, ale nie znalazlem nigdzie odpowiedzi na nie
    Ad2. Można. A dokładniej masz 2 egzaminy w czasie jednego lotu.
    Ostatnio edytowane przez alfsky ; 28-07-2009 o 10:53

  4. #4

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gaugan Zobacz posta
    1) jak zrobiles szkolenie IR bez wpisanej nocki??
    pokazalem zaswiadczenie o ukonczeniu szkolenia wtedy to wystarczalo. Czyli do egzaminu praktycznego niezbedny jest wpis do licencji z uprawnieniem do nocki, tak?
    Dzieki Alfsky. Bo martwilem sie skad wziac tyle hajsu na oba egzaminy

  5. #5
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez simon.pfk Zobacz posta
    pokazalem zaswiadczenie o ukonczeniu szkolenia wtedy to wystarczalo. Czyli do egzaminu praktycznego niezbedny jest wpis do licencji z uprawnieniem do nocki, tak?
    Dzieki Alfsky. Bo martwilem sie skad wziac tyle hajsu na oba egzaminy
    Jesli uzywając określenia "hajs" masz na myśli "kapustę" to niestety zapłacić (Ulcowi) musisz i tak za oba egzaminy. Jedynie samolot trochę taniej wyjdzie. Na szybowce.com ktoś opisywał, że zdawał w jednym locie IR/ME i CPL.

    Off-Topic / Nie na temat:
    Swoją drogą ciekawi mnie geneza słowa "hajs". Drzewiej prawdziwa kasa to były $. Kto miał dolary to był gość (na ogół cinkciarze, albo wracający z saksów). Zwyczajowe zielone zostały zamienione na kapustę(lub sałatę w zależności od odmiany lokalnej).
    Natomiast obecnej nowomowy wykoncypować nie potrafię.

  6. #6

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez alfsky Zobacz posta
    Na szybowce.com ktoś opisywał, że zdawał w jednym locie IR/ME i CPL....

    Off-Topic / Nie na temat:
    Swoją drogą ciekawi mnie geneza słowa "hajs"...
    Dzieki za info, zobacze na ta stronke i poszukam wiecej info Wiem,ze musze zaplacic ULCowi za oba egzaminy, ale chodzilo mi wlasnie o zaoszczedzenie na samolocie, bo to tez sporo kosztuje.

    Jesli chodzi o "hajs" to w moich okolicach jest to normalne (oczywiscie wsrod mlodziezy) okreslenie "kapusty" "zielonych" itd. Oprocz tego mowi sie tez "flota". Tez niewiem skad pochodza oba zwroty, ale weszly do mojego slownika

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •