-
Nalot szybowcowy do CPL według FAA
Polecamy
Jak to jest dokładnie z nalotem szybowcowym podczas szkolenia samolotowego w USA?? Czy to prawda, że praktycznie cały nalot może być zdobyty na szybowcach?? Jeśli tak to czy ULC nie będzie sprawiał w tej kwestii problemu przy konwersji z FAA na JAA i nie każe od nowa robić nalot na samolocie by wyrównać różnice programowe??
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 19-07-2010 o 20:51
-
ja zadam inne pytanie czy ktos od pazdziernika 2007 zrobil konwersje lic. FAA na JAA bo ja o takiej osobie jeszcze nie slyszalem - slyszlem o osobach przed podana data.
-
zakladam ze chcesz tego CPLa zrobic w jednosilnikowcu.
wydaje mi sie ze jest to jakos tak:
250TT z czego:
- 100H w "powered aircraft" z czego 50 musi byc w samolocie
- 100H PIC z czego 50h na XC z czego 10 musi byc w samolocie
- 10 H szkolenia na przyrzady z czego conajmniej 5h w samolocie (nie ma problemu jak masz IR)
- 10 h w samolocie typu "complex"
- jeden, conajmniej 2 godzinny lot VFR XC w ciagu dnia na dystansie w prostej lini minimum 100NM i jeden taki sam lot tylko ze w nocy
- jeden dlugi lot XC SOLO minimum 300 NM z ladowaniami w conajmniej 3 miejscach z czego jedno z tych miejsc musi byc conajmniej 250 NM (wprostej lini) od miejsca z ktorego zaczales
- 5 h solo w nocy VFR z mnimum 10 ladowaniami na kontrolowanych lotniskach
do tego z tego co mi sie wydaje musisz miec zalogowane wszystkie wymagane manewry i chyba minimu 10 h solo i chyba minimum 3 albo 5 h lotu w ostatnich 60 dniach przed egzaminem.
jak cos pomieszalem to przepraszam ale z tego co tu wymodzilem to wyglada ze ladnych pare godzin z szybowca mozesz uzyc do tych wymaganych 250.
Nie wiem tylko co na to wszystko ULC
powodzenia
-
Polecamy
Nie wiem tylko co na to wszystko ULC
Ot i to jest pytanie.
Faktycznie wcześniej dużo dosó mówiło tu o konwersji a ostatnio cisza...
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki