Jest także Aeroklub.
Witam,
Zamierzam wkrótce podjąć szkolenie PPL + CPL w Warszawie. Prosiłbym zatem o radę który z warszawskich ośrodków szkolenia lotniczego jest, Waszym zdaniem, najlepszy. Proszę o uzasadnienie. Nadmienię, że wiadomo mi o szkołach RUNWAY i STARLIGHT, ale być może są też inne, o których nie słyszałem, a które warto wziąć pod uwagę. Chciałbym mieć pełny obraz sytuacji zanim podejmę jakąkolwiek decyzję.
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 20-07-2010 o 17:39
Tylko sprawdź czy mogą Cię wyszkolić. W innym temacie oraz na stronie ULC'u jest lista jaki ośrodek co może i chyba starlight miał zawieszony certyfikat.
Z tego co wiem to Starlight jest na razie zawieszony do odwołania, słyszałem tę że ma się połączyć z Polpilot. A runway ma nie za niskie ceny - 26 000zł to trochę dużo jak na ppl.
ale szukaj osrodkow szkolacych w/g przepisow JAR. Są problemy z konwersja z FAA na JAR licencje.Zamieszczone przez tomekkf18
OK, ludzie, małe podsumowanie:
1. RUNWAY
2. POLPILLOT
3. AEROKLUB WAW
Coś jeszcze znacie?
BTW: Dowiedziałem się, że szkolenie w Polpillot jest tańsze niż w Runway, czy ktoś może przedstawić porównanie tych dwóch szkół?
Niestety tylko w ULC'u. W reszcie europy jakos wszystko idzie gladko... :/Zamieszczone przez wrzesinski1
Zastanawia mnie to czym sie rozni ten PPL(A) w "AWIATA" ten za 19 tys zł, a ten za 30tys zł ;]?
Pozdrawiam
Łukasz Kałuski
UL621, UN191, UM985, Skrót LDZ-RUDKA, UT711, UP851, UN744
Samolotem na ktorym sie robi to szkolenie?Zamieszczone przez Lukasz Kaluski
PPL(A):
C/152 - 5.300 Eur / 19.625 Pln
C/172 - 7000 Eur / 25.950 Pln
# Full Package (PPL)-A:
C/152 - 8.250 Eur / 30.420 Pln
C/172 - 10.500 Eur / 38.850 Pln
Ekhm ?
Pozdrawiam
Łukasz Kałuski
UL621, UN191, UM985, Skrót LDZ-RUDKA, UT711, UP851, UN744
Chodzi mi o kurs na PPLa oraz CPL itd...
Ja jestem w trakcie szkolenia w Silvair- mają swoje lotnisko, swoje sale szkoleniowe i brak jakichkolwiek zależności zewnętrznych.
Szkoła ma 2 czy 3 lata doświadczeń i to już się czuje. Samoloty w dobrym stanie a instruktorów do wyboru.
Teoria jak to teoria- trzeba odsiedzieć, ale na lotnisku już jest zupełnie inny klimat.
Ale póki co tonie zrobisz dalej niż PPL(A)
Polecam
Rafał
Dzięki za pomoc. A czy z AD ASTRA Warsaw Flight Academy ktoś z Was miał do czynienia?
Ostatnio byłem się pytać o wszystkie szkolenia oprócz PPL i nocki w Ad Astrze i całkiem mi się podobało. Samoloty dobre, Katana, Cessna na glassie. Zastanawiam się jeszcze nad US i konwersją, ale chyba jednak padnie na Ad Astrę.
Zakładki