Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie Prośba o ocenę programu szkolenia do ATPL


    Polecamy

    Cześć,

    Jako, że formularz kontaktowy na stronie ULC-u nie działa, proszę was o ocenę szkolenia od zera do ATPL ,które jest prowadzone według JAR/EASA na Florydzie, USA.

    Link: http://egrow.pl/inne/JAA-Airline-Pil...-Breakdown.pdf

    Szkoła mi odpisała, że będę w pełni zdolny do latania dla europejskich przewoźników po ukończeniu takiego programu. Może ktoś z was się do tego programu odnieść ?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  2. #2
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Całkiem ciekawy program po ukończeniu którego będziesz posiadał JAA CPLa z IR/ME oraz FAA PPL z IFR.

    Z podliczenia dni podanych w rozpisce samo szkolenie powinno zająć 312 dni z czego 22 dni w UK (+ 20% zalecanych na nieprzewidziane okoliczności).

    Do ceny kursu 42,995 $ musisz dodać koszt dolotów do USA/UK oraz roczne utrzymanie i wynajem samolotu na egzaminy (musisz zapytać bo mogą do tego dojść jeszcze ceny badań, egzaminów itd - nawet jest u nich dostępna lista ale chyba po zarejestrowaniu See download for full list of non-inclusive items).

    Oczywiście do tego wszystkiego dochodzi wyrobienie wizy oraz certyfikatu TSA (spotkanie z agentem CIA na minimum 30 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia - jest to wymóg, jeśli szkolenie odbywa się na samolocie lub na symulatorze na typ powyżej 12,500 lbs)

    Co do cen poszczególnych etapów możesz porównać: flyeasa z Polską. W obu przypadkach tak realnie patrząc poniżej 1,5 roku nie zejdziesz
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  3. #3
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DCTunlimited Zobacz posta
    spotkanie z agentem CIA na minimum 30 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia - jest to wymóg, jeśli szkolenie odbywa się na samolocie lub na symulatorze na typ powyżej 12,500 lbs)
    nie żebym się czepiał ale nawet za PRL chyba nie było wymogu spotkania na SB przed rozpoczęciem szkolenia w aeroklubie. No ale nie ma co marudzić przecież USA to ostoja demokracji a CIA to wesołe chłopaki o tą demokrację walczące pokojowymi metodami

  4. #4
    Awatar DCTunlimited

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    nie żebym się czepiał ale nawet za PRL chyba nie było wymogu spotkania na SB przed rozpoczęciem szkolenia w aeroklubie.
    A nie było czasem tak, że sami eliminowali ze szkolenia delikwentów politycznie nienadających się do latania?
    Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.

  5. #5
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    nie żebym się czepiał ale nawet za PRL chyba nie było wymogu spotkania na SB przed rozpoczęciem szkolenia w aeroklubie.
    Różnica jest też taka, że Rust grzecznie wylądował na Placu Czerwonym, no i leciał małą C-172.
    A do Nowego Jorku chłopaki przylecieli dwoma dużo większymi, wcale nie mieli zamiaru lądować na Manhattanie, i nie wylądowali.
    For every solution there is a problem.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •