Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 40
Like Tree10Likes

Wątek: Jaką szkołę wybrać goldwings czy lot ? Jako kurs od 0 do atpl

  1. #21

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez AirlinerPilot62 Zobacz posta
    Wydaje mi się, że to już jest sprawa każdego z osobna, w którym samolocie czuję się bezpiecznie. Jednak jeśli chodzi o mnie to nie rozumiem tak wysokiej ceny za godzinę lotu maszyną z przyklejonym skrzydłem do kadłuba pod, której konstrukcją nie podpisał się piper. Doceniam ekonomiczne spalanie rotaxa, jednak zdecydowanie bardziej zaufałbym zadbanej trzydziestoletniej C152 niż nowemu ps28.


    Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
    Latałem jednym i drugim. Czuję się zdecydowanie bezpieczniej w praktycznie nowej maszynie, co by nie mówić dobrze wykonanej, niż w 30 letniej Cessnie. Gdyby Cessna była nowa, to by była inna dyskusja, ale nie jest. Mam na myśli kwestie typu dużo mniejszą podatność Rotaxa 912 na oblodzenie gażnika (sprzedają przeciez nawet wersje bez podgrzewu), wątpliwą integralność strukturalną 30 letniej maszyny, czy sprawność wyposażenia (radio, sztuczny horyzon itp.) - wiadomo jak to jest w 30 letnich Cessnach. PS-28 EFIS (Dynon Skyview) to juz w ogóle kosmos w porównaniu z Cessną 152. Nie bez znaczenia są też takie rzeczy jak sporo lepsze osiągi (szczególnie na wznoszeniu), dużo więcej miejsca w środku, szczególnie na szerokość (nieporównywalny komfort przy lataniu z pasażerem), czy zdecydowanie lepszą doskonałość (dłuższe szybowanie po awarii silnika). Fakt, jeden egzemplarz miał problem z przednią golenią, ale 1. była to wada fabryczna, która została poprawiona biuletynem, 2. jak wiele współczesnych samolotów jest on głównie budowany (liczony) pod twardą nawierzchnię. W małych Cessnach nie uszkadzały się podwozia? Nie mam danych, ale poderjrzewam że były setki takich przypadków (choćby "słynne" drgania Shimmy przedniego podwozia).
    Reasumując - mając wybór czym latać, zawsze (chyba że do nocki) wybiorę PS-28 nad C152. Podobnie jak mając do wyboru Tata Nano i 30 letniego Fiata 126P , wybiorę to pierwsze.

    Cena bierze się z prostego faktu, ze PS-28 są nowe i kosztują ok. 3x tyle co 30 letnia, dobrze utrzymana, Cessna. Zakup musi się zamortyzować. Dzięki temu że palą dwa razy mniej i nie trzeba ich ciągle naprawiać, są droższe o 30% za godzinę, a nie 300%.
    Kaczorra and Maciey like this.

  2. #22

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    PS28 leciałem jako pax (pasażer), lecz miałem przyjemność tecnamem z rotaxem 912 jako PIC (pilot in command). Jest to bardzo wygodny samolot również z EFIS em co jest bardzo pomocne. Niemniej jednak można znaleźć cessne z garminem (dużą, która będzie tańsza od PS28). Wspomina Pan o dłuższym szybowaniu po awarii silnika... Tak jak pisał pitekman, jest to robienie na siłę z ulmów samoloty lekkie. Jeśli konstrukcja jest zespolona inaczej jak klejem, jestem w stanie temu zaufać, jednak silnik rotaxa tworzy z tych 'samolotów' kosiarki. Nie wspomnę już o dźwięku wyłączenia silnika - jakby rzucić kamieniem w pustaka, pozdrawiam.

  3. #23

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AirlinerPilot62 Zobacz posta
    ednak można znaleźć cessne z garminem (dużą, która będzie tańsza od PS28)
    Pewien jesteś? Masz konkretny przykład. Duża Cessna z Garminem to chyba jednak trochę inny koszt (sporo wyższy). Jeśli tak faktycznie jest, w co nieco watpię, to oczywiście jest to lepszy wybór. Bez dwóch zdań. Samolot szybszy, 4 osobowy, ... Mam jednak spore wątpliwości co do ceny. Mówimy o wersji z G1000, tak? Są to samoloty kosztujące (oczywiście używane) w okolicach bańki... Nowe, nawet nie chcę myśleć.

    Argumenty o klejonych skrzydłach i dźwięku silnika są zupełnie niemerytoryczne. Co do skrzydeł trzeba by udowodnić (naukowo), że jest to gorsze rozwiązanie. Jeśli zaś chodzi o dźwięk to w ogóle nie jest to żaden argument. Równie dobrze można powiedziec, że Lycoming brzmi jak stary Ursus.

  4. #24

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Lycoming może brzmieć jak stary ursus, niemniej jest to silnik lotniczy. Konstrukcja PS28 została odrzucona przez pipera, a czesi sprzedają to mimo wszystko. Jak pisałem wyżej, to jak kto się czuję w jakiej maszynie jest zupełnie personalne. Rozumiem, że moje przytoczenia apropo dźwięków i klejonego skrzydła są dla Pana nie merytoryczne, jednak ja osobiście zaufałbym lycomingowi i nieklejonej cessnie. Cały mój wywód był związany z odczuciami i spostrzezeniami (Instynkt samozachowawczy).

    Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

  5. #25
    Awatar patryk_szym

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Heidelberg

    Domyślnie

    Jeśli wybierać między Goldwings a LOT to polecam Ventum.....
    70-300 + D5100


  6. #26

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Wracając do tematu, jeśli mógłbym pomóc to wpierw zapraszam na szybowce
    LFA ma bardzo dobrą kadrę, która o człowieku nie zapomni jeśli zostawi po sobie dobre wrażenie. Nie jest to czysta komercja. Poza tym w 90% instruktorami są ludzie, którzy codziennie wchodzą do kokpitów B737, Emb, B787, DHC. Pozostałe 10% to ludzie których niewiele od tego dzieli.


    Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

  7. #27

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Ja jak na razie miałem przyjemność latać (jako pilot) tylko nowymi, 40 letnimi c152 i c172 i fakt c152 wygodna nie jest (chociaż przy niskich temperaturach cieplej jak się z pasażerem "przytulasz", względna też nie, część wyświetlaczy awioniki już się wypaliła i trzeba zgadywać czy mamy częstotliwość xxx.175 czy xxx.135, VSI pokazuje +100 jak stoi na ziemi i trzeba o tym pamiętać w trakcie lotu żeby się nie zastanawiać później jakim cudem trzymam 0 na VSI a wysokość na wysokościomierzu "na siłę" spada, ale lata i daje niesamowitą frajdę, c172 podobnie i pewnie każdy inny samolot tak samo.

    Ciągle ciągnie się ta sama dyskusja czy bezpieczniej latać starym "trupem" samolotem czy nowym "niby" samolotem... moim zdaniem jeśli i jeden i drgui jest zadbany i dobrze serwisowany to co za róznica? Może za krótko w tym siedzę, ale jeszcze nie słyszałem, żeby od PS-28 odkleiły się w locie skrzydła albo żeby w 50 letniej c150 odpał ogon.

  8. #28

    Dołączył
    Oct 2016

    Domyślnie potwierdzam nie wybierac goldwingsa

    Cytat Zamieszczone przez maikel_88 Zobacz posta
    No czytałem właśnie o goldwings i jest kilka komentarzy negatywnych natomiast ten program wydaje mi się adekwatny do ceny lecz przypuszczam że jest duże zainteresowanie więc nie wiem jak to będzie jeżeli będę raz na miesiąc w kraju dowiem się wszystkiego na miejscu
    Tez mam z nimi problem. nabrali tylu uczniow ile sie dalo i nie ma czym latac albo brakuje instruktorow. cos co zajmuje miesiac u nich minimum 6 miesiecy. Naprawde lepiej jest pojsc gdzie indziej zaplacic troche wiecej,ale skonczyc to w normalnym tempie. I jeszcze jedno, NIE PLACIE IM Z GORY ZA SZKOLENIE!! po wplacie nie szanuje klientow, przed obiecuja gruszki na wierzbie, wszystko co chcesz uslyszec,a pozniej figa

  9. #29
    Awatar IFRowski

    Dołączył
    Oct 2016
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Jestem aktualnie po MCC teoria+praktyka i po JOC teoria (dziś praktyka i jutro) i uważam, że jeżeli chodzi o stosunek LFA a konkretniej osób prowadzących wykłady (pilotów aktywnie latających) oraz praktykę (również piloci LOTu) to jestem bardzo mile zaskoczony chęcią pomocy i podejścia do pilota-ucznia. Także po odbyciu jedynie tych dwóch kursów polecam Lot Flight Academy. O Goldwings słyszało się tyle samo dobrego co złego... ale nie o tym tutaj pytają
    Odpowiem tylko że byłem na kursie ATPL teoria w Goldwings i stwierdzam jedno - nastawieni są tylko na kasę a nie na to by czegoś Cię nauczyć. Sam musiałem wiele zaległości wiedzy uzupełniać przed podejściem do testów w ULC.

  10. #30

    Dołączył
    Nov 2017

    Domyślnie

    Witam, z gory mowie ze sie calkowicie nieznam i to co pisze to slyszalem jedynie od osob reprezentujacych: Goldwings, Ventum Air oraz LOT Academy.

    Widze ze tutaj niektorzy polecaja LOT Academy i jednoczesnie pisza ze jest drozej (a wedlug informacji ktore mi podali to niby jest to najtansza opcja taniej niz Ventum Air oraz Goldwings) i lepiej. Wiec musze po pierwsze zapytac czy to prawda ze lotnisko wykorzystywane przez LOT Academy jest trawiaste i ze sa jedynie dwa samoloty na wszystkich absolwentow szkolenia zawodowego?

    Pozatym slyszalem takze iz podobno w LOT Academy szkola sie dzieci obecnych kapitanow LOT oraz takze osoby ktore znaja ludzi w LOT i takie osoby podobno beda mialy priorytet po ukonczeniu szkolenia aby dostac prace w LOT niezaleznie od oceny umiejetnosci. Slyszalem takze ze jesli nie otrzyma sie pracy w LOT po ukonczonym szkoleniu w LOT Academy to inne linie lotnicze patrza na to nieprzychylnie ze ukonczylo sie Akademie firmowana przez LOT a pozniej nie otrzymalo pracy w linii ktora daje swoja nazwe akademii.

    Oczywiscie pisze jedynie o tym co slyszalem i to nie jest moja opinia jedynie informacje jakie otrzymalem. Pozatym z moich wyliczen wychodzi ze kurs Goldwings jest najdrozszy podczas gdy tutaj ludzie pisza ze jest taniej a gdzie indziej drozej i lepiej? Oczywiscie widze ze ostatni wpis byl ponad rok temu i od tego czasu wszystko sie moglo zmienic.

    Mieszkam w Norwegii i nie mam mozliwosci zweryfikowania osobiscie co jest prawda a co nie prawda o wszystkich 3 szkolach lotniczych, a zanim przeprowadze sie do Polski aby rozpoczac szkolenie to raczej bede musial dokonac ostatecznego wyboru szkoly.

  11. #31

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Czy szkolą się dzieci kapitanów? Niewykluczone. Czy szkolą się osoby, które znają kogoś w LOT? To wręcz pewne. Poza tym ziemia jest płaska a ew. praca w LOT polega na rozpylaniu chemtrails'ów. Tak rzeczą internety.

    Bardziej na poważnie, latałem tam kiedyś i było całkiem ok, jak jest teraz z obłożeniem nie wiem, liczebność floty na pewno nie powala na kolana. A czy operują z trawy czy z asfaltu... hmm, jak planujesz szkolenie zawodowe to powinieneś to wyguglać w 10s.

    PS. Już całkiem na serio, nigdy nie dokonuj 'ostatecznego' wyboru szkoły ani tym bardziej nie wpłacaj żadnej szkółce kasy z góry za więcej niż jest to absolutnie niezbędne.

  12. #32
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Oprócz trzech wymienionych są też inne szkoły w Polsce oferujące szkolenia 0-ATPL . Skoro i tak się zamierzasz przeprowadzać z Norwegii, to nie musisz się ograniczać do Warszawy (koszty utrzymania w innych miastach będą na pewno niższe). TR bez praktyki traci ważność (w rok?), więc dyskusyjne jest czy warto wykładać taką kasę by zwiększyć szansę zatrudnienia (gwarancji to nikt bezwarunkowo nie udzieli).
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  13. #33

    Dołączył
    Nov 2017

    Domyślnie

    Jak juz mowilem ja nie wiem, mowie co mowili inni a jak wiadomo kazda szkola jest przekonana ze jest lepsza od pozostalych.

    Co do innych szkol w Polsce to podejrzewam ze poza Warszawa wyjdzie taniej, tylko ze mnie nie chodzi oto aby bylo taniej tylko zeby bylo jak najlepiej i jak najwyzsza jakosc szkolenia a takze jak najwieksza szansa uzyskania pracy w roli pilota po ukonczeniu szkolenia.

    Co do type rating to slyszalem o tym ze piloci ktorzy nie maja pracy musza co roku doplacac aby niestracic. Moja mysl byla taka ze to type rating to w ostatecznosci zrobic na wlasny koszt gdyby okazalo sie niemozliwe po szkole lotniczej dostac do lini lotniczych. Bo wtedy jak akurat jest np. taki kryzys jak ostatnio w Ryan Air to prawdopodobnie gotowy pilot ktory moze natychmiast zasiasc za sterami by mial wieksza szanse zatrudnienia od pilota ktorego trzeba dopiero wyszkolic i ktory bedzie gotowy do lotow "juz po doraznym kryzysie".

    To jest oczywiscie tylko moja mysl tworcza, poniewaz nie wiem jak przebiega rekrutacja w liniach lotniczych i czy rzeczywiscie jak jest kryzys ze trzeba odwolywac polaczenia to pilot z type-rating natychmiast dostanie prace.

  14. #34

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Jak chcesz dobrze a przede wszystkim rzetelnie i z poszanowaniem klienta to chyba wymienionych przez Ciebie Babickich ośrodków bym nie polecał a już na pewno jednego z nich (miałem z nimi styczność mniejszą lub większą jako uczeń pilot). Podejrzewam, że wbrew temu wybór szkoły (znowu wbrew twierdzeniom niektórych ośrodków) ma mocno drugorzędne znaczenie, bardziej znaczenie ma to jak wypadniesz na screeningu czy sim session (pomijam gadki w stylu że bez wójka w LOT się nie da, bo mam wielu znajomych którzy potwierdzają, że nawet z 2xx h TT się DA, i to nie tylko w LOT).

    Type rating w tej chiwli robić to jest totalna głupota, bo może się okazać, że zrobisz TR na b737, wypłacisz się z 50 tys. € a tydzień później zaproponują Ci pracę na a320... Co do przykładu Ryana, to może by tak było gdybyś miałto dego TR parę tysięcy godzin nalotu na typie, bo z gołym TR kadeta, to z tego co szumią wieżby Ryan będzie wolał poczekać 1,5 miesiąca i wszystkolić ciebie po swojemu (i jeśli będą czasy, że TR będzie z kieszeni pilota) to wyjąć od Ciebie te 50 tys. € w bonusie.

    TR ważny jest 1 rok.

  15. #35
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    Co do innych szkol w Polsce to podejrzewam ze poza Warszawa wyjdzie taniej, tylko ze mnie nie chodzi oto aby bylo taniej tylko zeby bylo jak najlepiej i jak najwyzsza jakosc szkolenia a takze jak najwieksza szansa uzyskania pracy w roli pilota po ukonczeniu szkolenia.
    A skąd pomysł, że akurat warszawskie szkoły (i piotrkowska) daj istotnie wyższą jakość szkolenia i szanse na pracę??? Błędnie zakładasz, że jak zapłacisz w jednej szkole XX% więcej to będziesz o XX% lepiej wyszkolony i o XX% łatwiej znajdziesz pracę. Szkoląc się w Łodzi lub Poznaniu uczysz się na lotnisku kontrolowanym, co już można traktować jako pewne zwiększenie efektywności szkolenia.

    Za pieniądze zaoszczędzone na zintegrowanym szkoleniu i tańszym życiu przez 2 lata możesz zrobić więcej nalotu, TR na coś turbinowego by pracować przy wynoszeniu skoczków robiąc nalot itd.
    Ostatnio edytowane przez frik ; 03-11-2017 o 15:24
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  16. #36

    Dołączył
    Nov 2017

    Domyślnie

    Jak juz mowilem nie wiem jakie sa inne szkoly jesli nie wyskakuja w google, stad tez mysl ze inne sa "bardzo male i nieznane". Ale oczywiscie mozliwe ze poprostu niezainwestowali w strony internetowe i reklame a sa rownie dobre lub lepsze.

    Jesli ktos ma jakies porady to bardzo prosze o informacje. Chociaz rozumiem ze tutaj nikt raczej szkoly zadnej nie bedzie chcial polecic bo przegladajac forum to widze pelno negatywnych opinii o absolutnie wszystkich szkolach wiec wychodzi na to ze "wszystko i wszedzie jest zle". Wiec pewnie by zaraz sie i krytyka pojawila. Ale przeciez w koncu piloci gdzies sie szkolic musza, wiec cos musi byc dobrze. Takze prosze o wszelkie informacje.

    Co do nalotu to zalicza sie tylko nalot gdzie wykonuje sie jakas prace czy tez jak ktos wynajmie lub kupi sobie samolocik aby nabic bardzo duzo godzin to tez bedzie to "wartosciowy nalot" do totalnej ilosci wylatanych godzin?

  17. #37

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Z większych szkól poza Warszawą (w tym Modlinem), nie są to napewno wszystkie szkoły godne polecenia (też nic tutaj nie polecam, bo ich nie znam), ale z tych większych przykładowo:

    Poznań - Aero Poznań - główny ośrodek szkoleniowy Cirrusa w PL | Smart Aviation
    Łódź - Bartolini Air - bardzo znany i przez wielu zachwalany ośrodek
    Mielec - 2 duże ośrodki Royal Star aero | Airbus Defence ZUA
    Watorowo - Adriana Aviation.

  18. #38

    Dołączył
    Nov 2017

    Domyślnie

    Zobacze czy te szkoly maja swoje strony internetowe i obejrze. Ale tu wlasnie jest sedno problemu ze jak sie niezna no to sie nie wie czy sa lepsze czy gorsze. W kazdym badz razie mnie sie wydaje tak zupelnie sie nieznajac ze jesli piloci liniowi lub byli piloci liniowi prowadza szkolenie to powinni miec wiedze o tym w jaki sposob dostac sie do linii lotniczych skoro sami dali rade.

    Ja tym bardziej nie wiem wiec pozostaje do kazdej zadzwonic a jak sie dzwoni to wiadomo ze kazdy mowi ze jego szkola najlepsza oraz ewentualnie ze konkurencja gorsza wymieniajac jakies wady. A jaka jest prawda to sie pewnie dopiero okazuje jak ktos zacznie szkolenie.

    Najlepszym indykatorem by byla statystyka ile wsrod osob ktore ukonczyly szkolenie naprawde otrzymalo prace w liniach lotniczych bo szkoly mowia ze 100 % poza LOTem ktorego kandydaci jeszcze nie ukonczyli szkolenia zawodowego odkad powstalo. A czy to naprawde 100 % to nie ma gdzie i jak sprawdzic.

    Czlowiek z kazdym dniem sie starzeje a cos trzeba wybrac i zaczac jak najszybciej. A wybrac dobrze nie jest latwo jak widac, no chyba ze poprostu akurat tutaj na forum jest duzo osob narzekajacych a tak naprawde w wiekszosci szkol jest wszystko jak ma byc.

    PS. Czyli cos takiego co oferuje BAA zarowno do Boeinga jak i Airbusa: https://www.baatraining.com/catch-yo...FUeBsgodU1IFVA to jednak nie jest "magiczna droga do szybkiego zdobycia pracy" dla pilotow?

  19. #39
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    Jak juz mowilem nie wiem jakie sa inne szkoly jesli nie wyskakuja w google
    Nie wiem jak używasz google, mi po wpisaniu "szkolenie 0-ATPL" pojawiło się sporo wyników .
    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    Co do nalotu to zalicza sie tylko nalot gdzie wykonuje sie jakas prace czy tez jak ktos wynajmie lub kupi sobie samolocik aby nabic bardzo duzo godzin to tez bedzie to "wartosciowy nalot" do totalnej ilosci wylatanych godzin?
    To zależy, ogólnie liczy się nalot ogólny, ale jak już przyjdzie porównywać to godziny wylatane taką Caravanką są cenniejsze przy zatrudnieniu niż kręgi tłuczone starą Cessną.
    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    ze jesli piloci liniowi lub byli piloci liniowi prowadza szkolenie to powinni miec wiedze o tym w jaki sposob dostac sie do linii lotniczych skoro sami dali rade.
    To że pilot liniowy uczy Cię pilotażu to nie znaczy, że przekaże Ci jakąś tajemną wiedzę jak się dostać do linii, której inni nie mają . Zwłaszcza, że większość doświadczonych pilotów liniowych dostawała się do tej pracy w zupełnie innych realiach niż teraz. Jeszcze parę lat temu była inna sytuacja niż teraz, za parę lat też będzie inaczej.
    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    A jaka jest prawda to sie pewnie dopiero okazuje jak ktos zacznie szkolenie.
    Dlatego istotne jest by np. nie wpłacać całości z góry.
    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    Najlepszym indykatorem by byla statystyka ile wsrod osob ktore ukonczyly szkolenie naprawde otrzymalo prace w liniach lotniczych bo szkoly mowia ze 100 % poza LOTem ktorego kandydaci jeszcze nie ukonczyli szkolenia zawodowego odkad powstalo. A czy to naprawde 100 % to nie ma gdzie i jak sprawdzic.
    Cenna byłaby też informacja po jakim czasie od szkolenia ktoś znalazł pracę. Teraz jest łatwiej, ale ci robiący ATPL parę lat temu często spędzali kilka lat na różnych innych fuchach, instruktorząc, wynosząc skoczków czy holując szybowce, by zdobyć nalot i coś zarobić. Teraz biorą ludzi mających fATPL i 200h, kilka lat temu bez TR szanse były znikome, to nie jest stały rynek.
    Cytat Zamieszczone przez KT1988 Zobacz posta
    PS. Czyli cos takiego co oferuje BAA zarowno do Boeinga jak i Airbusa: https://www.baatraining.com/catch-yo...FUeBsgodU1IFVA to jednak nie jest "magiczna droga do szybkiego zdobycia pracy" dla pilotow?
    Nie daje to gwarancji zatrudnienia, czasem pewnie zwiększy szanse, ale ciężko jasno określić jak bardzo, za to kosztuje astronomiczne pieniądze i może się okazać zupełnie zmarnowanymi pieniędzmi.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  20. #40

    Dołączył
    Nov 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Popatrzylem wlasnie na podane szkoly lotnicze, byc moze sa bardzo dobre ale na stronach internetowych nie umieszczaja rownie wiele informacji jak te 3 Warszawskie szkoly ktore pojawiaja sie jako pierwsze. Co do jakosci szkolenia wydaje mi sie to niemozliwe sprawdzenie gdzie jest najlepiej.

    Wsrod stron szkol poza Warszawskich ktore widzialem to uwage przykulo Bartolini Air z racji tego ze sa wybitnie nastawieni na szkolenie po angielsku ale skolei czy to ze nastawiaja sie na zagranicznych klientow jest rownoznaczne z wysoka jakoscia? Ciezko naprawde sie zorientowac.

    Ogolnie w poniedzialek przylatuje do Polski, we wtorek mam z rana zamowione badania medyczne a po badaniach mam w planach odwiedzic szkoly lotnicze w Warszawie. Pozniej zaczne odwiedziny szkol, w Goldwings zostalem nawet zaproszony na lot probny nad Warszawa. I jak narazie najprawdopodobniejsze wydaje mi sie wybranie szkoly Goldwings poniewaz z LOT Academy nawet nie otrzymalem jeszcze, obiecanego przez telefon e-maila z kompletnymi informacjami o szkoleniu zawodowym ani o ewentualnych datach rozpoczecia ktore planuja na Styczen/Luty.

    A co do Ventum Air to osoba kontaktowa byla bardzo pozytywnie nastawiona lecz dwie rzeczy mnie zastanowily po pierwsze ze nie widac pilotow liniowych wsrod instruktorow oraz podejscie typu "kazdy kto u nas skonczy szkole bez problemowo dostaje prace w roli pilota" podczas gdy w Goldwings dokladnie i szczerze opisano jakie moga byc problemy i ze nie zawsze jest "prosto i latwo" co w pewnym sensie dalo poczucie kompletnej odpowiedzi a nie "czystej reklamy".

    Ale oczywiscie odwiedze takze Ventum Air i na zywo zobacze i poslucham co i jak. W kazdym badz razie podejscie bez "reklamy" wydaje mi sie bardziej szczere. Ale to oczywiscie moje osobiste odczucia i nie mam pojecia czy przekladaja sie na jakosc szkolenia i mozliwosci po ukonczeniu.

    W myslach mi ciagle jeszcze chodzi szkola BAA ale czlowiek ma chyba wrodzone "poczucie wygody" bo jakos Litwa mi sie nie usmiecha, zwlaszcza ze slyszalem wiele opini ze nie ma zadnej szkoly ktora gwarantuje prace w liniach odrazu i napewno i nawet BAA nie gwarantuja niczego chyba ze ktos sie bezposrednio na program Wizz Air dostanie.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •