TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW        B747 AIR INDIA »   26.04 B747 Air India w WAW   

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree10Likes

Wątek: Jaką szkołę wybrać goldwings czy lot ? Jako kurs od 0 do atpl

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2016

    Domyślnie Jaką szkołę wybrać goldwings czy lot ? Jako kurs od 0 do atpl


    Polecamy

    Witam czy mógłby mi ktoś doradzić jaką szkołę wybrać?
    W lot koszty są mniejsze natomiast jest tylko 220 godzin nalotu, natomiast w goldwings jest aż 500 godzin nalotu z możliwością bycia instruktorem z góry dzięki za info

  2. #2

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2016

    Domyślnie

    Przebywam za granicą więc nie da rady ,ale dziękuję

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Wiesz nie moja sprawa, ale spr opinie o goldwings? A Lot nie organizuje kursów 0-ATPL.Ja też właśnie rozpocząłem kurs 0-ATPL I będę miał 200+ nalotu, nie wiem skąd te 500.

  5. #5
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maikel_88 Zobacz posta
    Przebywam za granicą więc nie da rady ,ale dziękuję
    a w jkim kraju jezeli mozna spytac

  6. #6

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    W Goldings jest opcja 0-ATPL 500h, czyli 0-ATPL ~220h + FI 30h + 250h jako FI - stąd 500h. Co do baa, to wszystko fajnie, tylko to są trochę inne koszta niż 150-200k pln

  7. #7

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    W Goldings jest opcja 0-ATPL 500h, czyli 0-ATPL ~220h + FI 30h + 250h jako FI - stąd 500h. Co do baa, to wszystko fajnie, tylko to są trochę inne koszta niż 150-200k pln
    Zorientuj się tylko ilu mają studentów, żebyś nie robił tych 250h FI przez 5 lat. Po sąsiedzku możesz też zajść piętro wyżej do VentumAir i pogadać. Moim osobistym zdaniem mają lepsze podejście do klienta, a na pewno fajniejsze samoloty.

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2016

    Domyślnie

    No czytałem właśnie o goldwings i jest kilka komentarzy negatywnych natomiast ten program wydaje mi się adekwatny do ceny lecz przypuszczam że jest duże zainteresowanie więc nie wiem jak to będzie jeżeli będę raz na miesiąc w kraju dowiem się wszystkiego na miejscu

  9. #9

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Studentów jest dużo, samolotów też jest dużo, ale przy takim przemiale średnio 1/3 - 1/2 samolotów jest na jakichś pracach. Niestety nierzadko zdarza się, że mając zaplanowany slot na sobotę (grafik jest rozpisywany raz w tygodniu na cały tydzień i potem zmiany są raczej ciężkie ze względu na obłożenie), np. we piątek dowiadujesz się, że twój sobotni slot będzie anulowany, bo samolot trafi wieczorem na pracę.

    Podsumowując, moje osobiste spostrzeżenia odnośnie Goldwings są generalnie pozytywne, chociaż trzeba przyznać (i myślę że większość zarówno pilotów jak i instruktorów to przyzna), że mimo dobrych chęci szefostwa panuje tam dosyć duży chaos organizacyjny (np. ostatnio była sytuacja, że przyszedł chłopak rano na slot - miał lecieć gdzieś dalej, w samolocie było paliwa może na 1,5h, beczka z paliwem na płycie była pusta, a że akurat nie było żadnego instruktora nie było też możliwości zatankowania z "samochodu cysterny", wiec gość po 1,5 h czekania, że może ktoś przyjdzie i będzie można zatankować poleciał w końcu porobić kręgi).

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2016

    Domyślnie

    A co sądzicie o lot flight academy cena nie najgorsza co prawda 230 godzin nalotu ale jak wiadomo coś więcej jednak to inwestycja na całe życie

  11. #11
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    (np. ostatnio była sytuacja, że przyszedł chłopak rano na slot - miał lecieć gdzieś dalej, w samolocie było paliwa może na 1,5h, beczka z paliwem na płycie była pusta, a że akurat nie było żadnego instruktora nie było też możliwości zatankowania z "samochodu cysterny", wiec gość po 1,5 h czekania, że może ktoś przyjdzie i będzie można zatankować poleciał w końcu porobić kręgi).
    i dlatego mimo szczerych checi jeszcze jedno pokolenie bedzie potrzebne zanim bedziemy naprawde w europie
    m@cieq likes this.

  12. #12

    Dołączył
    Apr 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kowgli Zobacz posta
    Moim osobistym zdaniem mają lepsze podejście do klienta, a na pewno fajniejsze samoloty.
    Znajdą się fani solidniejszych konstrukcji. Skrzydło klejone do kadłuba i łamiąca się goleń to w sumie fajna rzecz . Te śmieszne małe samochodziki ze strefą zgniotu za bagażnikiem i z silnikami ze skutera też nazywają dumnie samochodami



    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Niestety nierzadko zdarza się, że mając zaplanowany slot na sobotę (grafik jest rozpisywany raz w tygodniu na cały tydzień i potem zmiany są raczej ciężkie ze względu na obłożenie), np. we piątek dowiadujesz się, że twój sobotni slot będzie anulowany, bo samolot trafi wieczorem na prace.

    (...)
    np. ostatnio była sytuacja, że przyszedł chłopak rano na slot - miał lecieć gdzieś dalej, w samolocie było paliwa może na 1,5h, beczka z paliwem na płycie była pusta, a że akurat nie było żadnego instruktora nie było też możliwości zatankowania z "samochodu cysterny", wiec gość po 1,5 h czekania, że może ktoś przyjdzie i będzie można zatankować poleciał w końcu porobić kręgi).
    Panowie, z całym szacunkiem. Czy to jest naprawde nadzwyczajna sytuacja? Od zera do bohatera to nie kontrakt z Bogiem. Troszkę cierpliwości.

    /Dygresja/
    Cierpliwości i świadomości "sił wyższych" uczyły szybowce, niestety nie ujęte w programie 0-ATPL. Płacę&wymagam oraz zapłaciłem&umiem to w lotnictwie niebezpiecznie zgubny tok myślenia.

  13. #13

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitekman Zobacz posta
    Znajdą się fani solidniejszych konstrukcji.
    Na przykład?

  14. #14

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Co innego siła wyższa - pogoda, brak awaria samolotu, chory instruktor, itp. Co innego zła organizacja.
    PiotrekR likes this.

  15. #15

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że to już jest sprawa każdego z osobna, w którym samolocie czuję się bezpiecznie. Jednak jeśli chodzi o mnie to nie rozumiem tak wysokiej ceny za godzinę lotu maszyną z przyklejonym skrzydłem do kadłuba pod, której konstrukcją nie podpisał się piper. Doceniam ekonomiczne spalanie rotaxa, jednak zdecydowanie bardziej zaufałbym zadbanej trzydziestoletniej C152 niż nowemu ps28.


    Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

  16. #16
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitekman Zobacz posta
    Panowie, z całym szacunkiem. Czy to jest naprawde nadzwyczajna sytuacja?
    tak. W miejscu w ktorym pracuje za taki numer - baj baj .
    to jest niedopuszczalne zeby traktowac ludzi ktorzy placa ciezkie pieniadze w ten sposob, a juz najgorsze jest jak niektorzy myla bycie "zawodowcem" z byciem zwyklym burakiem

    dodam jeszcze ze standardem jest, ze samolot dostaniesz zatankowany, olej uzupelniony, odwiazany, posprzatany i umyty. za to placisz. I o okreslonej godzinie samolot czeka
    m@cieq, Don Corleone and Sugro like this.

  17. #17

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AirlinerPilot62 Zobacz posta
    zadbanej trzydziestoletniej C152
    Produkcja C152 została zakończona w 1985, 31 lat temu.
    Kaczorra likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Produkcja C152 została zakończona w 1985, 31 lat temu.
    Jest to bardzo istotny fakt pod kątem całej dyskusji

    Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tak samo ważny jak to że w PS28 skrzydła są przyklejone.
    Kaczorra likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Tak samo ważny jak to że w PS28 skrzydła są przyklejone.
    Zależy dla kogo...
    Dla panów z ulmami o regu OK również nie...

    Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
    G@wron likes this.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •