Przebywam za granicą więc nie da rady ,ale dziękuję
Wiesz nie moja sprawa, ale spr opinie o goldwings? A Lot nie organizuje kursów 0-ATPL.Ja też właśnie rozpocząłem kurs 0-ATPL I będę miał 200+ nalotu, nie wiem skąd te 500.
W Goldings jest opcja 0-ATPL 500h, czyli 0-ATPL ~220h + FI 30h + 250h jako FI - stąd 500h. Co do baa, to wszystko fajnie, tylko to są trochę inne koszta niż 150-200k pln
No czytałem właśnie o goldwings i jest kilka komentarzy negatywnych natomiast ten program wydaje mi się adekwatny do ceny lecz przypuszczam że jest duże zainteresowanie więc nie wiem jak to będzie jeżeli będę raz na miesiąc w kraju dowiem się wszystkiego na miejscu
Studentów jest dużo, samolotów też jest dużo, ale przy takim przemiale średnio 1/3 - 1/2 samolotów jest na jakichś pracach. Niestety nierzadko zdarza się, że mając zaplanowany slot na sobotę (grafik jest rozpisywany raz w tygodniu na cały tydzień i potem zmiany są raczej ciężkie ze względu na obłożenie), np. we piątek dowiadujesz się, że twój sobotni slot będzie anulowany, bo samolot trafi wieczorem na pracę.
Podsumowując, moje osobiste spostrzeżenia odnośnie Goldwings są generalnie pozytywne, chociaż trzeba przyznać (i myślę że większość zarówno pilotów jak i instruktorów to przyzna), że mimo dobrych chęci szefostwa panuje tam dosyć duży chaos organizacyjny (np. ostatnio była sytuacja, że przyszedł chłopak rano na slot - miał lecieć gdzieś dalej, w samolocie było paliwa może na 1,5h, beczka z paliwem na płycie była pusta, a że akurat nie było żadnego instruktora nie było też możliwości zatankowania z "samochodu cysterny", wiec gość po 1,5 h czekania, że może ktoś przyjdzie i będzie można zatankować poleciał w końcu porobić kręgi).
A co sądzicie o lot flight academy cena nie najgorsza co prawda 230 godzin nalotu ale jak wiadomo coś więcej jednak to inwestycja na całe życie
Znajdą się fani solidniejszych konstrukcji. Skrzydło klejone do kadłuba i łamiąca się goleń to w sumie fajna rzecz . Te śmieszne małe samochodziki ze strefą zgniotu za bagażnikiem i z silnikami ze skutera też nazywają dumnie samochodami
Panowie, z całym szacunkiem. Czy to jest naprawde nadzwyczajna sytuacja? Od zera do bohatera to nie kontrakt z Bogiem. Troszkę cierpliwości.
/Dygresja/
Cierpliwości i świadomości "sił wyższych" uczyły szybowce, niestety nie ujęte w programie 0-ATPL. Płacę&wymagam oraz zapłaciłem&umiem to w lotnictwie niebezpiecznie zgubny tok myślenia.
Co innego siła wyższa - pogoda, brak awaria samolotu, chory instruktor, itp. Co innego zła organizacja.
Wydaje mi się, że to już jest sprawa każdego z osobna, w którym samolocie czuję się bezpiecznie. Jednak jeśli chodzi o mnie to nie rozumiem tak wysokiej ceny za godzinę lotu maszyną z przyklejonym skrzydłem do kadłuba pod, której konstrukcją nie podpisał się piper. Doceniam ekonomiczne spalanie rotaxa, jednak zdecydowanie bardziej zaufałbym zadbanej trzydziestoletniej C152 niż nowemu ps28.
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
tak. W miejscu w ktorym pracuje za taki numer - baj baj .
to jest niedopuszczalne zeby traktowac ludzi ktorzy placa ciezkie pieniadze w ten sposob, a juz najgorsze jest jak niektorzy myla bycie "zawodowcem" z byciem zwyklym burakiem
dodam jeszcze ze standardem jest, ze samolot dostaniesz zatankowany, olej uzupelniony, odwiazany, posprzatany i umyty. za to placisz. I o okreslonej godzinie samolot czeka
Tak samo ważny jak to że w PS28 skrzydła są przyklejone.
Zakładki