GALERIA »   Nowe zasady dotyczące kategorii: CZĘŚCIOWO ZASŁONIĘTY        TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW   

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 71
Like Tree3Likes

Wątek: ECQB03

  1. #21

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak nie wiedza jak sami informuja o bazie 03 na swojej stronie... a taka obiwiazuje w ULC...

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  2. #22

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    ja korzystalem z e-atpl, a na egz robilem METEO i INSTRUMENTATION - w obu okolo 10-15% nowych pytan, ale do przejscia

  3. #23

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m@cieq Zobacz posta
    Jak nie wiedza jak sami informuja o bazie 03 na swojej stronie... a taka obiwiazuje w ULC...

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
    "August 2: All the new ECQB03 questions for 062 are online."

  4. #24

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ewagatn Zobacz posta
    miesiac temu podeszlam do 3 egzaminow:
    meteorologia, mass and balance I radio nov.



    Wszystkie 3 oblalam na ok 72%
    z kazdego przedmiotu pelno nowych pytan.

    wczoraj podeszlam do radio Nav I oblalam na 66%
    a dzien wczesniej przeszlam wszystkie pytania z bazy e-atpl na 97% !!
    Na egzaminie mialam jakies 40% nowych pytan, ktorych nie ma w bazie

    wyslalam emails do aviationexams i eatp ale ogolnie nic nie wiedza o nowych bankquestion w polsce.


    Tu pare pytan ktore dalam rade spisac z wczorajszej sesji.


    1. In Airborne Weather Radar trasmits pulse of wavelegh 312cm. What is correct frequency.
    a. 93.8kHz
    b. 9.386 hz
    c. 9.38 MHZ
    d. 93800 MHZ


    2.VOR improved by:
    a. an automatic ground monitoring system
    b. RAIM in the A/C
    c. at least two indep. VOR receiver in A/C
    d. VOR test beacon at airfields


    3. Range of NDB will be:
    Correct Answer: Affected by transmitter power


    4. Function EPC
    Correct Answer: To protect the interrogator receive from tracking reflected pulse pairs


    5 Affects VDF
    Correct Answer: the trans elevation and receiver altitude


    6. SPI pulse
    Correct Answer: Pulse transmitted by transpond as a rsult of pilot pushing IDENT button


    7. What info may ATS provide when any using radar situation display
    Correct Answer: Any observed A/C on a conflicted path


    8.What are the potent danger for operating AWR on ground.
    Correct Answer: Earase all stationary targets


    9. EADI not showing
    Correct Answer: Radio Haight


    10. ND wind velocity info delivered from;
    Correct Answer: it is determin by FMC fom inputs of heading, drift, True Airspeed TAS and ground speed


    11. Correct Answer: 4D RNAV


    12. RWP requires nav perf both lateral and longitudinal and 95%


    13. NAV message GBS satellite contains parametrs of the model of ionosphere


    14. The receiver to calculate the delay of GPS signals passing through the Ionosphere


    15. SBAS:
    SBAS is able to provide approach and landing operations with vertical guidance


    16. Task of space segment NAVATAR/GPS
    Correct Answer: Transmit signals which can be use by suitable velocity


    17. GPS/PRN
    SVGPS Time


    18. Correct Answer: Relies on GNSS info as well as info additional on board sources

    W zasadzie wszystkie zacytowane przez Ciebie pytania były w mojej bazie Aviation Exam jeszcze przed wakacyjną przerwą (lipiec bodajże)!


    Jesteś pewna, że to nie jest problem z tym, że w ustawieniach konta AE jest wybrany zakres podstawowy pytań, a nie wyczerpujący? Ja uczyłem się z AE przed i po ECQB3 i żadnego przedmiotu nie zszedłem poniżej 95% (choć co prawda przeglądam też książki a nie kuję tylko bazy). Rozmawiałem ze znajomymi i Ci którzy uczą się z AE mają moim zdaniem nieco lepsze wyniki i do tego rzadziej skarżą się na nowe pytania w porównaniu do tych, którzy korzystają z E-ATPL. Może to baza jest problemem albo ustawienia konta AE?

  5. #25

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Chyba baza bo kolezanka napisala ze z e-atpl korzysta

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Znajomy uczy się z e-tapl i do tej pory nie miał większych problemów. A zdawał już meteo i obydwie nav. Wiele osób uważa, że AE jest przeładowane pytaniami ale w związku z tym jest też mniejsze prawdopodobieństwo, że coś nas zaskoczy. Mimo wszystko nie warto polegać na samej bazie.

  7. #27

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Tomaszów maz

    Domyślnie

    uczyłem się głównie z e-atpl (piszą że posiada już prawie pełną baze ECQB03) podczas egzaminu z principles of flight mam średnio 90-92%, dla porównanie odpaliłem aviation exam na koncie kolegi wynik egzaminu: 65%. Delikatnie rzecz ujmując boję się podejść do egzaminu który jest za 2 dni bo nie wiem co z tego będzie. Oczywiście podstawą jest literatura i z tego powinienem się uczyćale często pytania są o takie rzeczy że mając ksiązkę i internet ciężko jest znaleźć odpowiedź..

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Różnica w ilości pytań robi swoje. Jak zdajesz z takimi wynikami w eatpl to podejdź śmiało do egzaminu. Daj znać jak poszło. Powodzenia

  9. #29

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Tomaszów maz

    Domyślnie

    no i dupa, nie poszło, baza pytań do cpl(h) z zasad lotu była dramatycznie inna... na 44 pytania dostałem 19 zupełnie nowych, coś tam udało się dobrze odpowiedzieć i końcowy efekt 29/44 - 65%, teraz musze wykupić aviation exam. Ktoś chętny?

  10. #30

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez noise6 Zobacz posta
    no i dupa, nie poszło, baza pytań do cpl(h) z zasad lotu była dramatycznie inna... na 44 pytania dostałem 19 zupełnie nowych, coś tam udało się dobrze odpowiedzieć i końcowy efekt 29/44 - 65%, teraz musze wykupić aviation exam. Ktoś chętny?
    Jak rozumiem, korzystałeś z E-ATPL?

  11. #31

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Tomaszów maz

    Domyślnie

    Potwierdzam

  12. #32

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Mam wrażenie ze E-ATPL tylko podaje info ze zrobił aktualizację. Wrzucili trochę pytań i już, ale to jak wiadomo - nie wszystkie...
    Tu zapewne jest różnica między "chwaleniem się a rzeczywistością".

    AE ma w swojej bazie sporo pytań, może być tak że jakieś już dawno były w bazie AE a teraz są też w ECQB03

  13. #33

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Tomaszów maz

    Domyślnie

    Znajomi zdają teraz liniową na eatpl i są zadowoleni... Może pytania śmigłowcowe są traktowane po macoszemu, mniej ludzi jest zainteresowane zdawanie cpl(h) niż atpla cy cpl(a), no nie wiem...

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    A ja ostatnio słyszałem od pilota wojskowego, że chłopaki ze śmigłowców sobie chwalą eatpl. Podobnie jest z samolotowymi. Może faktycznie nie wszystko jest jeszcze zaktualizowane. Kolega (samolociarz) w październiku i listopadzie zdawał obydwie nawigacje, meteo i coś tam jeszcze. Wszystko na poziomie 85%-90%. Pokrycie pytań określił na 95%

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Czy ktoś jeszcze coś zdawał w listopadowej sesji?

  16. #36
    Awatar Szynus

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ja zdawałem comm IFR, comm VFR, mass&balance, flight planning, performance, human performance, air law, operational procedures, airframes..., instrumentation, radionavigation i gennav. Używam AE, na razie jakoś nie zauważyłem pytań, które by mnie kompletnie zaskoczyły i się w ogóle nie przewinęły w jakiejś formie. Kwestia tylko czy uczymy się pytań i odpowiedzi na blaszkę czy rozwiązywania zadań.

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Czy ktoś jeszcze z obecie zdających mógłby się podzielić jakimiś świeżymi spostrzeżeniami nt. ilości/rodzaju nowych pytań i pokrycia z AE? Chodzi mi głównie o GNav, RNav i Flight Planning ale myślę, że każda informacja może się przydać.

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymi_z50 Zobacz posta
    Czy ktoś jeszcze z obecie zdających mógłby się podzielić jakimiś świeżymi spostrzeżeniami nt. ilości/rodzaju nowych pytań i pokrycia z AE? Chodzi mi głównie o GNav, RNav i Flight Planning ale myślę, że każda informacja może się przydać.
    Kolega zdawał gnav i rnav w listopadzie. 2 -3 pytania z poza bazy ale jak wiadomo to wielka loteria. Sam się o tym przekonałem.

  19. #39

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Jestem świeżo po mojej pierwszej sesji z ULC. Przygotowując się korzystam z bazy pytań e-atpl posiłkując się oczywiście innymi dostępnymi materiałami np książki Jeppesena.
    Zdawałem 5 przedmiotów: VFR Comm, IFR Comm, Operational Procedures, Air Law i Human.
    Uśredniając pokrycie pytań z bazą było gdzieś w granicy 80%.
    Zaskoczeniem na minus była duża ilośc całkiem nowych, zupełnie innych pytań z IFR Comm. Radzę się dobrze przyłożyć i doczytać jakieś rzeczy bo z przedmiotem uważanym przez wielu za najłatwieszy mogą się zrobić problemy.
    Największe pokrycie bo niemalże 100% miałem z Human Performance.
    Ogólnie wrażenie nie takie złe, ale wiem, że czeka mnie jeszcze sporo godzin z bazą i książkami, aby zamknąć pozostałe 9 przedmiotów.
    Życzę powodzenia wszystkim, którzy zaczynają bitwę w ULC!

  20. #40

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    TM/LDZ

    Domyślnie


    Polecamy

    dzięki za info! POwodzenia w dalszej drodze...
    ja w pon chyba zaatakuje air law, gnava i rnava

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •