Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 4 5 6
Pokaż wyniki od 101 do 117 z 117
Like Tree3Likes

Wątek: ECQB03

  1. #101

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Tak wszystko z AE i pokrycie super. POF planuję zdawać w przyszłym tygodniu.
    POF pokrycie z AE świetne. Dzisiaj zdawałem, nie pamiętam aby było coś spoza bazy. Ogólnie dzisiaj 8 przedmiotów, do wszystkiego poza ifr comm uczyłem się z AE i może mialem 2 pytania całkowicie nowe, ale wszystko do rozwiazania.

    Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

  2. #102

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    O kurczę, 8 przedmiotów to naprawdę grubo? Jakie jeśli można spytać? Ile czasu zajęła ci powtórka, bo przynzam że mi powtórka do 3 zajęła 2 dni... A co dopiero 8.

  3. #103

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Prawo, POF, GNAV,RNAV,MnB,meteo,human,ifr comm. Zacząłem powtarzać tak porządnie dwa tygodnie temu. Wakacje na studiach i nuda w pracy to można klikac w AE

    Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

  4. #104

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Ktoś działa z eatpl??

  5. #105

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Tczew

    Domyślnie

    No 8 przedmiotów, szacunek. W życiu bym tyle nie ogarnął, nawet jakbym siedział cały czas w chacie. Tyle pytań to chyba ładne spustoszenie w głowie musi siać ;]

  6. #106

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    TM/LDZ

    Domyślnie

    jak myślicie, kiedy zaczna u nas wprowadzac te nowe pytania?

    https://www.pilotcareernews.com/new-...4-august-2017/

  7. #107

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Na ten moment sprawa się tyczy CAA UK

  8. #108

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Hej, mam pytanie może nie w 100% na temat ale chyba tu najbardziej pasuje. Czy zagadnienia z gnav i rnav są na tyle zbliżone ze warto uczyć sie jednocześnie tych przedmiotów (jak np comsy czy air law i ops) czy tez nie ma to zbytniego znaczenia? Bo będę we wrześniu zdawał gnav, meteo, Mb i nie wiem czy przygotować sobie air ław właśnie (mój typ) czy jednak rnav?

  9. #109

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Jest wręcz przeciwnie - częścią wspólną gnav i rnav jest jedynie słowo 'navigation' w nazwie przedmiotu. Rnav bardziej przypomina instrumentation - koncentruje się na zasadach działania systemów radio nawigacyjnych - od vora i adf przez ils, mls do rnav, efis, gnss. Ale samej nawigacji to właściwie tam nie ma, szczególnie jeśli masz na myśli zadania z mapą lub coś podobnego. Tym samym na rnav raczej nie masz presji czasu.

  10. #110

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    czy zdawał ktoś ostatnio POF i do nauki wykorzystywał e-atpl? Jestem ciekaw pokrycia

  11. #111

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Hmm...
    August 8 : Starting transition to ECQB04 (European Central Question Bank n°4).
    Źródło: e-atpl

  12. #112

  13. #113

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Pomijając nowe pytania będzie moim zdaniem łatwiej w dłuższej perspektywie. Będzie wiadomo, na które działy trzeba przykładać większą uwagę i gdzie szczególnie naciskać na powtórkę.

  14. #114

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Z info które otrzymałem po korespondencji z AE wynika, że wszystkie "ULCe" podlegające pod EASA dostały nowe pytania w listopadzie 2016 i miały 9 miesięcy na aktualizację. W związku z tym pytania z EQCB04 już widywaliśmy na egzaminach, natomiast teraz zakończyło się dodawanie pytań i stąd taka informacja na stronie ULCu.

  15. #115

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Tczew

    Domyślnie

    Czyli już nie będzie przelicznika ilość pytań / ilość procent. Jeszcze zależy ile tych pytań z wagą np. 3 będzie. Mam nadzieję, że w każdym egzaminie jakieś proporcję zostaną zachowane, a nie, że jeden dostanie 50% pytań z wagą 3, a inny prawie cały egzamin z pytaniami o wadze 1. Drugą sprawą jest to, że chyba w związku z wprowadzeniem wagi pytania powinien się zmienić program to zdawania. Daje to jakąś nadzieje, że normalne funkcjonowanie nowego programu, bo zawieszanie się aktualnego to jakaś jawna kpina ze zdających.

  16. #116

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Sam jestem ciekaw funkcjonowania na nowych zasadach. Myślę, że stosunek pytań o wadzę 1 i 3 pkt będzie totalnie losowy. Także szczęście będzie odgrywało dużą rolę. Z drugiej strony jeśli ktoś będzie dobrze przygotowany np z obliczania różnego rodzaju zadań to będzie to łatwe 3 pkt

    Za sobą mam 2 sesje i pamiętam, że w pierwszej ( luty 2017 ) po naciśnięciu przycisku odpowiedzi musiałem czekać wieki, aby przeskoczyło mi do następnego pytania. Bardzo irytująca sprawa na którą traciło się sporo czasu. O nerwach i stresie nie wspominając.
    Druga moja sesja to zupełnie co innego ( czerwiec 2017 ) - miałem wrażenie, że pytanie zmienia się szybciej niż kliknę odpowiedź

    Kolejną bitwę planuję na październik, niestety do wrześniowej sesji nie zdążę się przygotować.
    Życzę powodzenia wszystkim zdającym!

  17. #117

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie


    Polecamy

    zdawałś ktoś ostatnio flight planing?

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 4 5 6

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •