Czy ktoś ma jakieś uwagi odnośnie nowej bazy w ULC?
Dużo nowych pytań ?
Jaka baza wg Was pomaga przygotować się teraz?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wersja do druku
Czy ktoś ma jakieś uwagi odnośnie nowej bazy w ULC?
Dużo nowych pytań ?
Jaka baza wg Was pomaga przygotować się teraz?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
bylem w piatek i w rnavie ponad polowe pytan mialem nowych
Inne przedmioty jak?
I z jakiej bazy korzystałeś? Z aktualizacja ? e-atpl ponoć ma wrzucone dużo nowych
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zacząłem przygotowania do egzaminów, także wątek również mnie ciekawi. Korzystam z e-atpl w którym ostatnio była dość spora aktualizacja. Mam nadzieje, że pokrycie pytań będzie duże.
Do tej pory bardzo chwalona baza, ale ciekawi mnie jak po wprowadzeniu ECQB03 to wyglada.
Sadze ze jest dość duże pokrycie po aktualizacji jaka się chwala w e-atpl
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Robiłem RNAV po aktualizacji do ECQB3 i ucząc się z Aviation Exam miałem może z 3-4 nowe pytania, na które odpowiedziałem bez problemu czytając wyjaśnienia do innych pytanie na AE.
Ja w październiku zdawałem prawo lotnicze i miałem jakieś 13 pytań, których nie było w e-atpl, niestety brakło mi 1 poprawnej odpowiedzi do zaliczenia. Do kolejnego przedmiotu przygotowywuję się z AE ale pytań jest więcej niż w eatpl. Mam nadzieję, że eatpl zaktualizowało już pytania.
A poprosiłeś o podgląd egzaminu? Zdarzało się, że były błędne pytania i wtedy Komisja przychylała się do wniosku o zaliczenie na podstawie dodatkowych punktów. Sprawa istotna szczególnie przy CPL-u Swego czasu też "oblałem" jeden z egzaminów - właśnie na CPL - bo "komputer" wybrał mi kilka pytań z poziomu ATPL-a, które nie wchodziły w zakres wymagań. Gdybym się odwołał od wyniku to nie musiałbym zdawać drugi raz.
To tylko komputer. On się i tak zawsze pomyli przy dodawaniu.
robilem jeszcze gnava i sytuacja byla podobna, aczkolwiek zabraklo jednego punktu tylko...
Widać, że zdania są podzielone. Mam sporo znajomych, którzy zdawali z e-atpl i mówili, że pokrycie było 95%. Trzeba też liczyć na szczęśliwy los - jakie pytania wylosuje nam komputer. Mam nadzieję, że przy nauce z książek plus pytania wraz z objaśnieniami z którejś z baz wystarczą aby poradzić sobie z niespodziewanym.
zdawalem w minioy piątek, bristol... odrazu dodam, ze pytania rozwiazywalem...
Bristol miał aktualizacje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Każda baza ma swoich zwolenników. U mnie jeżeli chodzi o procedury to zdałem na 91% i praktycznie miałem może 2-3 pytania, których nie widziałem w eatpl a w prawie znacznie więcej. Może kwestia tego, że nie wszystko przedmioty zaktualizowali. Zdawałem w październiku. Do kolejnej sesji uczę się z AE i zobaczymy jaki będzie efekt.
Info z E-ATPL:
"October 27: A new set of ECQB03 questions for Air Law just added to the database!"
Ciekawe kiedy pozostałe przedmioty zaktualizują
Juz chyba spora czesc jest
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
miesiac temu podeszlam do 3 egzaminow:
meteorologia, mass and balance I radio nov.
Wszystkie 3 oblalam na ok 72%
z kazdego przedmiotu pelno nowych pytan.
wczoraj podeszlam do radio Nav I oblalam na 66%
a dzien wczesniej przeszlam wszystkie pytania z bazy e-atpl na 97% !!
Na egzaminie mialam jakies 40% nowych pytan, ktorych nie ma w bazie
wyslalam emails do aviationexams i eatp ale ogolnie nic nie wiedza o nowych bankquestion w polsce.
Tu pare pytan ktore dalam rade spisac z wczorajszej sesji.
1. In Airborne Weather Radar trasmits pulse of wavelegh 312cm. What is correct frequency.
a. 93.8kHz
b. 9.386 hz
c. 9.38 MHZ
d. 93800 MHZ
2.VOR improved by:
a. an automatic ground monitoring system
b. RAIM in the A/C
c. at least two indep. VOR receiver in A/C
d. VOR test beacon at airfields
3. Range of NDB will be:
Correct Answer: Affected by transmitter power
4. Function EPC
Correct Answer: To protect the interrogator receive from tracking reflected pulse pairs
5 Affects VDF
Correct Answer: the trans elevation and receiver altitude
6. SPI pulse
Correct Answer: Pulse transmitted by transpond as a rsult of pilot pushing IDENT button
7. What info may ATS provide when any using radar situation display
Correct Answer: Any observed A/C on a conflicted path
8.What are the potent danger for operating AWR on ground.
Correct Answer: Earase all stationary targets
9. EADI not showing
Correct Answer: Radio Haight
10. ND wind velocity info delivered from;
Correct Answer: it is determin by FMC fom inputs of heading, drift, True Airspeed TAS and ground speed
11. Correct Answer: 4D RNAV
12. RWP requires nav perf both lateral and longitudinal and 95%
13. NAV message GBS satellite contains parametrs of the model of ionosphere
14. The receiver to calculate the delay of GPS signals passing through the Ionosphere
15. SBAS:
SBAS is able to provide approach and landing operations with vertical guidance
16. Task of space segment NAVATAR/GPS
Correct Answer: Transmit signals which can be use by suitable velocity
17. GPS/PRN
SVGPS Time
18. Correct Answer: Relies on GNSS info as well as info additional on board sources
Z której bazy się uczyłaś? Z tymi pytaniami to troche kwestia szczęścia.
Kolega zdawał wczoraj gen nav i wszystkie pytania miał z bazy. Korzystał z eatpl