Forum »   Powstanie CPL - Centralny Port Lotniczy        Połączenia »   Ryanair ogłosił loty na Ukrainę   

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 69
Like Tree3Likes

Wątek: ECQB03

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie ECQB03


    Polecamy

    Czy ktoś ma jakieś uwagi odnośnie nowej bazy w ULC?

    Dużo nowych pytań ?

    Jaka baza wg Was pomaga przygotować się teraz?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    TM/LDZ

    Domyślnie

    bylem w piatek i w rnavie ponad polowe pytan mialem nowych

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Inne przedmioty jak?

    I z jakiej bazy korzystałeś? Z aktualizacja ? e-atpl ponoć ma wrzucone dużo nowych


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Zacząłem przygotowania do egzaminów, także wątek również mnie ciekawi. Korzystam z e-atpl w którym ostatnio była dość spora aktualizacja. Mam nadzieje, że pokrycie pytań będzie duże.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Do tej pory bardzo chwalona baza, ale ciekawi mnie jak po wprowadzeniu ECQB03 to wyglada.

    Sadze ze jest dość duże pokrycie po aktualizacji jaka się chwala w e-atpl


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Robiłem RNAV po aktualizacji do ECQB3 i ucząc się z Aviation Exam miałem może z 3-4 nowe pytania, na które odpowiedziałem bez problemu czytając wyjaśnienia do innych pytanie na AE.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Ja w październiku zdawałem prawo lotnicze i miałem jakieś 13 pytań, których nie było w e-atpl, niestety brakło mi 1 poprawnej odpowiedzi do zaliczenia. Do kolejnego przedmiotu przygotowywuję się z AE ale pytań jest więcej niż w eatpl. Mam nadzieję, że eatpl zaktualizowało już pytania.

  8. #8
    Awatar SAR37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez porucznik_MB Zobacz posta
    Ja w październiku zdawałem prawo lotnicze i miałem jakieś 13 pytań, których nie było w e-atpl, niestety brakło mi 1 poprawnej odpowiedzi do zaliczenia.
    A poprosiłeś o podgląd egzaminu? Zdarzało się, że były błędne pytania i wtedy Komisja przychylała się do wniosku o zaliczenie na podstawie dodatkowych punktów. Sprawa istotna szczególnie przy CPL-u Swego czasu też "oblałem" jeden z egzaminów - właśnie na CPL - bo "komputer" wybrał mi kilka pytań z poziomu ATPL-a, które nie wchodziły w zakres wymagań. Gdybym się odwołał od wyniku to nie musiałbym zdawać drugi raz.
    heliHansa

    "Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm"
    Jerzy Giedroyc


  9. #9

    Dołączył
    Sep 2013

    Domyślnie

    To tylko komputer. On się i tak zawsze pomyli przy dodawaniu.
    luktr likes this.

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    TM/LDZ

    Domyślnie

    robilem jeszcze gnava i sytuacja byla podobna, aczkolwiek zabraklo jednego punktu tylko...

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kicor Zobacz posta
    robilem jeszcze gnava i sytuacja byla podobna, aczkolwiek zabraklo jednego punktu tylko...
    Kiedy zdawałeś i z jakiej bazy się uczyłeś?

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Widać, że zdania są podzielone. Mam sporo znajomych, którzy zdawali z e-atpl i mówili, że pokrycie było 95%. Trzeba też liczyć na szczęśliwy los - jakie pytania wylosuje nam komputer. Mam nadzieję, że przy nauce z książek plus pytania wraz z objaśnieniami z którejś z baz wystarczą aby poradzić sobie z niespodziewanym.

  13. #13

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    TM/LDZ

    Domyślnie

    zdawalem w minioy piątek, bristol... odrazu dodam, ze pytania rozwiazywalem...

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Bristol miał aktualizacje?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Każda baza ma swoich zwolenników. U mnie jeżeli chodzi o procedury to zdałem na 91% i praktycznie miałem może 2-3 pytania, których nie widziałem w eatpl a w prawie znacznie więcej. Może kwestia tego, że nie wszystko przedmioty zaktualizowali. Zdawałem w październiku. Do kolejnej sesji uczę się z AE i zobaczymy jaki będzie efekt.

  16. #16

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Info z E-ATPL:

    "October 27: A new set of ECQB03 questions for Air Law just added to the database!"

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Ciekawe kiedy pozostałe przedmioty zaktualizują

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    Juz chyba spora czesc jest

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2016

    Domyślnie RNav Nowe Pytania

    miesiac temu podeszlam do 3 egzaminow:
    meteorologia, mass and balance I radio nov.



    Wszystkie 3 oblalam na ok 72%
    z kazdego przedmiotu pelno nowych pytan.

    wczoraj podeszlam do radio Nav I oblalam na 66%
    a dzien wczesniej przeszlam wszystkie pytania z bazy e-atpl na 97% !!
    Na egzaminie mialam jakies 40% nowych pytan, ktorych nie ma w bazie

    wyslalam emails do aviationexams i eatp ale ogolnie nic nie wiedza o nowych bankquestion w polsce.


    Tu pare pytan ktore dalam rade spisac z wczorajszej sesji.


    1. In Airborne Weather Radar trasmits pulse of wavelegh 312cm. What is correct frequency.
    a. 93.8kHz
    b. 9.386 hz
    c. 9.38 MHZ
    d. 93800 MHZ


    2.VOR improved by:
    a. an automatic ground monitoring system
    b. RAIM in the A/C
    c. at least two indep. VOR receiver in A/C
    d. VOR test beacon at airfields


    3. Range of NDB will be:
    Correct Answer: Affected by transmitter power


    4. Function EPC
    Correct Answer: To protect the interrogator receive from tracking reflected pulse pairs


    5 Affects VDF
    Correct Answer: the trans elevation and receiver altitude


    6. SPI pulse
    Correct Answer: Pulse transmitted by transpond as a rsult of pilot pushing IDENT button


    7. What info may ATS provide when any using radar situation display
    Correct Answer: Any observed A/C on a conflicted path


    8.What are the potent danger for operating AWR on ground.
    Correct Answer: Earase all stationary targets


    9. EADI not showing
    Correct Answer: Radio Haight


    10. ND wind velocity info delivered from;
    Correct Answer: it is determin by FMC fom inputs of heading, drift, True Airspeed TAS and ground speed


    11. Correct Answer: 4D RNAV


    12. RWP requires nav perf both lateral and longitudinal and 95%


    13. NAV message GBS satellite contains parametrs of the model of ionosphere


    14. The receiver to calculate the delay of GPS signals passing through the Ionosphere


    15. SBAS:
    SBAS is able to provide approach and landing operations with vertical guidance


    16. Task of space segment NAVATAR/GPS
    Correct Answer: Transmit signals which can be use by suitable velocity


    17. GPS/PRN
    SVGPS Time


    18. Correct Answer: Relies on GNSS info as well as info additional on board sources


  20. #20

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie


    Polecamy

    Z której bazy się uczyłaś? Z tymi pytaniami to troche kwestia szczęścia.
    Kolega zdawał wczoraj gen nav i wszystkie pytania miał z bazy. Korzystał z eatpl

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •