Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 53 z 53
Like Tree6Likes

Wątek: Smart Aviation Poznan

  1. #41

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Cześć wszystkim,
    Czy ktoś w ostatnim czasie szkolił się w SA I może powiedzieć parę zdań o tej szkole.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  2. #42
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    A do jakiej licencji?

  3. #43

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Ogólnie z pytaniem jak oceniacie tą szkołę. W planach mam do ATPL, posiadam ppla

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  4. #44
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Teoria spoko i na dobrym wysokim poziomie, pod tym względem akurat fajnie, problem jest z samolotami albo raczej nadmiarem ludzi, kolejki do samolotów są tak duże, że ciężko jest zarezerwować samolot, dlatego stamtąd odszedłem.

  5. #45

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patryk13 Zobacz posta
    Teoria spoko i na dobrym wysokim poziomie, pod tym względem akurat fajnie, problem jest z samolotami albo raczej nadmiarem ludzi, kolejki do samolotów są tak duże, że ciężko jest zarezerwować samolot, dlatego stamtąd odszedłem.
    Mniej więcej jeśli możesz opisać to ile godzin w tygodniu można zrobić nalotu nie spinając się o termin. I czy polecasz inne miejsce gdzie można zrobić licencję do ATPL

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Patryk13, napisz jeszcze kiedy to było. SA od niedawna ma dodatkowe 3 samoloty do szkolenia, właściciel sam w rozmowie przyznał, że wcześniej była lipa z dostępnością, a odkąd są nowe maszyny to jest całkiem ok. Do dalszej weryfikacji co prawda jak jest naprawdę, ale samoloty rzeczywiście są.

  7. #47

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Z samolotami jest problem w każdej szkole, która ma dużo uczniów. To już nie te czasy gdy mogłem wziąć samolot na weekend wylatując 7-10 godzin i to był dobre deal dla ośrodka bo teraz to samolot może dziennie tyle zrobić. Jeśli chodzi o szkolenie to problemów nie ma większych, a z budową nalotu jest różnie, jeśli masz czas tylko po pracy i w weekendy to może być trudniej niż w poniedziałkowy poranek.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  8. #48
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Nadal jest ciężko wziąć samolot do budowy nalotu, jest to spowodowane dużą ilością osób. Te nowe Tecnamy co przyszły na wiosnę trochę pomogły ale nadal nie jest lekko. Info z pierwszej ręki.

  9. #49

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    Problemem (albo może zaleta) SA jest to, że o ile dobrze wiem nigdzie indziej w WLKP nie zrobisz szkolenia do ATPL. Pewnie najbliżej bartolini w łodzi, ale tam też słyszałem że z flotą i jej dostępnością bywa różnie.

  10. #50

    Dołączył
    Jul 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez samatyranin Zobacz posta
    Problemem (albo może zaleta) SA jest to, że o ile dobrze wiem nigdzie indziej w WLKP nie zrobisz szkolenia do ATPL. Pewnie najbliżej bartolini w łodzi, ale tam też słyszałem że z flotą i jej dostępnością bywa różnie.
    Ja polecam Grafprom w Bydgoszczy. Sama mieszkam w Poznaniu, Smarta nie rozważałam ze względu na opinie zasłyszane od kolegi odnośnie dostępności maszyn, chciałam PPL robić u Biernata ale po podjechaniu do Bydgoszczy zdecydowałam się na nich.
    Autem jedzie się około 1h40m, ośrodek na terenie lotniska, nowe zaplecze sanitarne, hotel na terenie lotniska, samoloty są dostępne bez problemu.
    Jak nasz poszedł na przegląd, to były dwa w zapasie na latanie. Wszystko ładnie poplanowane.
    Instruktorzy z ogromnym doświadczeniem nie tylko z linii ale również z lotów agro.
    Wchodzisz tam i czujesz się jak u siebie.

    Od PPL do ATPL można się wyszkolić.

    Naprawdę polecam, jeśli kogoś nie zrażają dojazdy - sama robiłam szkolenie tylko weekendowo + czasami w tygodniu po pracy i wyszły 3 miesiące (byłyby 2 z hakiem, gdyby nie załamanie pogody od połowy września).

    A, no i przykładowo PPL w Grafpromie kosztuje 25 tysięcy na kontrolowanym, gdzie w Biernacie (kto kojarzy jak wygląda pas i lotnisko to kojarzy ) chcieli 28 tysięcy + dodatkowe koszta za lądowania i konwojery na sąsiednich.

  11. #51

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wysoczanzka Zobacz posta
    Ja polecam Grafprom w Bydgoszczy. Sama mieszkam w Poznaniu, Smarta nie rozważałam ze względu na opinie zasłyszane od kolegi odnośnie dostępności maszyn, chciałam PPL robić u Biernata ale po podjechaniu do Bydgoszczy zdecydowałam się na nich.
    Autem jedzie się około 1h40m, ośrodek na terenie lotniska, nowe zaplecze sanitarne, hotel na terenie lotniska, samoloty są dostępne bez problemu.
    Jak nasz poszedł na przegląd, to były dwa w zapasie na latanie. Wszystko ładnie poplanowane.
    Instruktorzy z ogromnym doświadczeniem nie tylko z linii ale również z lotów agro.
    Wchodzisz tam i czujesz się jak u siebie.

    Od PPL do ATPL można się wyszkolić.

    Naprawdę polecam, jeśli kogoś nie zrażają dojazdy - sama robiłam szkolenie tylko weekendowo + czasami w tygodniu po pracy i wyszły 3 miesiące (byłyby 2 z hakiem, gdyby nie załamanie pogody od połowy września).

    A, no i przykładowo PPL w Grafpromie kosztuje 25 tysięcy na kontrolowanym, gdzie w Biernacie (kto kojarzy jak wygląda pas i lotnisko to kojarzy ) chcieli 28 tysięcy + dodatkowe koszta za lądowania i konwojery na sąsiednich.
    U mnie to praktycznie odpada. Gdybym chciał robić samo PPL to albo Michałków albo Leszno mam najbliżej. Ale że interesuje mnie jednak ATPL to biorę się za Smarta. Do Bydgoszczy jeżeli dobrze pamiętam mam 160km w jedną stronę. Cena ppl to bodaj 26 tysiecy i lotnisko kontrolowane. A o Mateuszu Działyńskim się dużo słyszy ale nie można mu odmówić doświadczenia. Sam za czasów studiów poszedłem do promotora którego wszyscy określali jako 'postrach uczelni', a okazało się że to bardzo w porządku człowiek. Może ja po prostu lubie ludzi z trudnymi charakterami. W końcu jako skorpion sam nie jestem łatwy jeżeli chodzi o charakter

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZNAŃ EPKS

    Domyślnie

    Co do lotniska w Żernikach u P. Biernata. Na wiosnę będzie będzie już wydłużony pas asfaltowy a tuż obok już jest trawiasty. Osobiście PPL nie robiłem, ale głównie budowałem nalot. Nigdy nie było problemu z dostępnością samolotów, trzeba po prostu nie budzić się chwilę przed weekendem gdzie zapowiada się piękna pogoda. Co do sprzętu jedna C-152 long range aktualnie z nowym silnikiem plus druga normalna, nigdy mnie nie zawiodły. To samo tyczy się C172. Same lotnisko znajduje się w MCTR EPKS także też od początku lata się w przestrzeni kontrolowanej poza tym pas stosunkowo krótki co też pozwoli złapać doświadczenie inie będzie problemów i strachu żeby polecieć na inne małe lądowiska. Co do opłat na innych lądowiskach sam osobiście nigdy nie płaciłem za lądowania czy konwojery, a jak ktoś pyta skąd się przyleciało warto od razu podkreślić, że z Żernik a nie Aeroklubu Poznańskiego . Instruktorzy również doświadczenie i zaangażowani w pracę chcą pomóc i nauczyć. Ogólnie osobiście polecam . Ceny wszędzie poszły trochę do góry
    " Kochajmy Lotnictwo "

  13. #53

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Pas na Żernikach będzie wydłużony?

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •