Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree2Likes
  • 1 Post By jordanj
  • 1 Post By POPO

Wątek: ATPL na Ukrainie

  1. #1

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie ATPL na Ukrainie


    Polecamy

    Cześć

    Czy ktoś dostał takową propozycje ? Nie ukrywam że jest pod względem ceny i elastyczności bardziej dopasowana do moich potrzeb niżeli szkoły w kraju. Nie mam problemów z językiem rosyjskim. Więc ten problem odpada. Przeniesienie dokumentów i obecnie wylatanych godzin też nie stanowi problemu. Ktoś się tematem interesował ? A może ktoś korzysta ?

    Beteleguese

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Nie wiem jak wygląda uznanie licencji zdobytej tam (UA) w kraju EASA. Jeśli np. zrobiłbyś licencję zawodową w USA to po powrocie do Europy w zasadzie musiałbyś zdać cały ATPL i wątpię aby ukraiński nadzór EASA uznawała za bardziej wiarygodny niż FAA i na tej podstawie przepisywała wyniki egzaminów teoretycznych.
    thewho likes this.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  3. #3

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Szkoląc się w UE masz licencję EASY, na Ukrainie ICAOwską, więc mogą być problemy z uznaniem kwalifikacji + gdybyś załapał robotę w UE to wtedy musisz i tak przenosić uprawnienia (czyli m.in. zdawać egzaminy).

  4. #4

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Trudno. Trzeba odpuścić. Szkoda, terminy idealnie skrojone pode mnie.

  5. #5
    Awatar lew3k

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Myślę, że nie bez powodu Turcy się szkołą w Polsce... jednak UE.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    W takim razie na jakiej zasadzie zdaje się ATPL poza UE?
    Bazy do nauki ATPL pełne są pytań przy których można zaznaczać kraje pojawienia się pytania do Malezji po Kuwejt.

  7. #7
    Awatar lew3k

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Bo może nie każdy na świecie chce i musi mieć europejskie papiery?

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lew3k Zobacz posta
    Bo może nie każdy na świecie chce i musi mieć europejskie papiery?
    No właśnie prawie każdy chce mieć tylko jestem ciekaw na jakie zasadzie formalnie to działa.

    Malaysia Flying School – Avestar
    Cadets will be tested under the guidelines of the CAAM and the European Aviation Safety Agency (EASA) upon completion an average 18 months course with a minimum 200 hours of flying experience.

  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie


    Polecamy

    A bo tutaj trzeba byłoby rozróżnić dwie rzeczy. Nie ma dużego znaczenia tak na prawdę gdzie szkolenie fizycznie się odbywa, kluczowe jest to czy jest robione wg. programu zatwierdzonego przez EASĘ. W Europie są ośrodki szkolące np. zgodnie ze standardami FAA.
    G@wron likes this.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •